Rakas M (m)

"Mummo"

Et arvaa, kuinka ikävä minulla on sinua. Ja vaikka tunteet on suuria, ja olen sekaisin sinusta, oli minun tehtävä se. Et tiedä kuinka se kirveli sydämmessä. Syy siihen oli epävarmuuteni sinusta ja motiiveistasi. Jotenkin tuntui kuitenkin, että oltasi edetty vähän pidemmälle, mutta joku kitka on vielä päällä. Takaraviossa huutaa ääni "onko hän vielä valmis vai haluaako vielä kiitää vapaana, minkälaisia tunteita?" . Minuun saat kyllä yhteyttä halutessasi, pallo on sinulla nyt, minä en voi enää mitään tehdä. Olen Sinun, jos sinä haluat minut. Jos tuntuu, että tämä tilanne ja minä, olen sinulle liian raskas / vaikea, etkä halua enää yrittää mitään, niin asia on sitten niin. Olit oikeassa, ollaan hyvin samankaltaisia, joissain asioissa, niissä toisissa taas ehkä enemmänkin vastakohdat.. Jos haluat vielä mennä, niin ymmärrän sinua, enkä ole siitä vihainen.. Toivon retkillesi myötätuulta, ja onnen hetkiä.. En minä halua sinua kahlita.. Jos haluat minut, on sinun oltava valmis, "vääntämään kättä" kanssani sen hetken, että saan sinusta varmuuden. Mä en ihan hevillä sydäntäni luovuta, ja tiedän että sinäkin, niin no miten sen sanois ;)

26

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin kävi

Mummo löysi vaarin, älä muistele pahalla. Kaikkea hyvää sinulle.

• Luetun ymmärtäminen

missä?

• Moby :D

Mummo hyvä, kädenvääntö on lempilajini, koska otetaan matsi. Pappa on kiitänyt jo parketit puhki, ei meinaa jalka enää nousta niinkuin nuorena. Mummo kainalossa keventäisi sitä huomattavasti. Olisi jo aika etsiä "lohtua elämään".
      :)

• HEH-heh-hee

Oliko provo?

• ap

Ei ollut.

• näin on

Tämäpä onkin teräsvaari. Aijon tänään ottaa hänen kanssaan taas kunnon matsin. Ja jalka nousee kuin nuorella, olenhan minä hänen vierellään. Ja luulempa, että hän on minun lohtuni tästä eteen päin.

• "mummo"

Tää "mummo" on sellanen nuorehko X) . Ja "kädenvääntö" enemmänki henkistä painia..niin ja miksei kammarinki puolella, jos asiat tästä nyt jotenkin ihmeen kaupalla selviäis ;)

• sivustaseuraaja

taitaa sillä papalla olla vaan kierroksessa uudet mummot vai lieko vaihtamassa tuoreempaan vuosikertaan

• höh?
        sivustaseuraaja kirjoitti:

taitaa sillä papalla olla vaan kierroksessa uudet mummot vai lieko vaihtamassa tuoreempaan vuosikertaan

Ei ole ketään kierroksessa. Mä vaan suren sitä että celine dionin lauluun vastattu kappale you are love of my life meni kai väärään osoitteeseen. Se harmittaa.

• sdfj
        sivustaseuraaja kirjoitti:

mummot on jautaa

• ........
        höh? kirjoitti:

Ei ole ketään kierroksessa. Mä vaan suren sitä että celine dionin lauluun vastattu kappale you are love of my life meni kai väärään osoitteeseen. Se harmittaa.

• uoeetamusaa
        höh? kirjoitti:

Voi harmi, en huomannut. Se on hieno kappale. :)

• jautaa
        sdfj kirjoitti:

mummot on jautaa

papat on kanssa

• näin menee

Ollaan "vaarin" kanssa samalla aaltopituudella. Joten meidän ei tarvi otella sillä henkisellä puolella.

• jooooooooooooo o

Kaikki yli 45 v on mummojaaaaaaaaaaaaaa.

• usko vaan

vanhassa vara parempi

• näinooon

Kaikki yli 45 on paappojaaaaaaaaaa !!

• Kiinnostus meni hyi

Ei 30v. ole mikään mummo. Itse taidat olla vaarien vaari.

• -------

joo ei, ja 32v ei todellakaan ole mikään vaari. vaan setä =)

• .......

:DD setä ja täti ;)

• -------
        ....... kirjoitti:

:DD setä ja täti ;)

näin se vaan on ;)

• joku jostain

Ollaanko joskus väännetty?

• "Vaari" ilman saarta

Mummo on hyvä vain ja tulee vääntämään kättä tämän "Vaarin" kanssa milloin vain. :)
      Parasta olisi kuitenkin selvittää asiat face to face ja sitten punnita että mihinkä kukakin on valmis vai mitä? ;)

Hauskaa tiistaita "mummolle" ;)

• "mummo"

No tehdäänpä se, koskas tuut? Tänään? Olen ihan kotosalla ;)

• Uuukki
        "mummo" kirjoitti:

No tehdäänpä se, koskas tuut? Tänään? Olen ihan kotosalla ;)

No helvetti, kannattaa varmaan tuohon kuvapuhelimeen laittaa viestiä niin tietää oikeaan mummolaan.

• ............
        Uuukki kirjoitti:

No helvetti, kannattaa varmaan tuohon kuvapuhelimeen laittaa viestiä niin tietää oikeaan mummolaan.

sillä on jo kuvia minusta, ja varmaan monesta muustakin.. Siinähän nyt sitten lähtee arvailemaan ;DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2293
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      892
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe