Et arvaa, kuinka ikävä minulla on sinua. Ja vaikka tunteet on suuria, ja olen sekaisin sinusta, oli minun tehtävä se. Et tiedä kuinka se kirveli sydämmessä. Syy siihen oli epävarmuuteni sinusta ja motiiveistasi. Jotenkin tuntui kuitenkin, että oltasi edetty vähän pidemmälle, mutta joku kitka on vielä päällä. Takaraviossa huutaa ääni "onko hän vielä valmis vai haluaako vielä kiitää vapaana, minkälaisia tunteita?" . Minuun saat kyllä yhteyttä halutessasi, pallo on sinulla nyt, minä en voi enää mitään tehdä. Olen Sinun, jos sinä haluat minut. Jos tuntuu, että tämä tilanne ja minä, olen sinulle liian raskas / vaikea, etkä halua enää yrittää mitään, niin asia on sitten niin. Olit oikeassa, ollaan hyvin samankaltaisia, joissain asioissa, niissä toisissa taas ehkä enemmänkin vastakohdat.. Jos haluat vielä mennä, niin ymmärrän sinua, enkä ole siitä vihainen.. Toivon retkillesi myötätuulta, ja onnen hetkiä.. En minä halua sinua kahlita.. Jos haluat minut, on sinun oltava valmis, "vääntämään kättä" kanssani sen hetken, että saan sinusta varmuuden. Mä en ihan hevillä sydäntäni luovuta, ja tiedän että sinäkin, niin no miten sen sanois ;)
Rakas M (m)
26
441
Vastaukset
- näin kävi
Mummo löysi vaarin, älä muistele pahalla. Kaikkea hyvää sinulle.
- Luetun ymmärtäminen
missä?
- Moby :D
Mummo hyvä, kädenvääntö on lempilajini, koska otetaan matsi. Pappa on kiitänyt jo parketit puhki, ei meinaa jalka enää nousta niinkuin nuorena. Mummo kainalossa keventäisi sitä huomattavasti. Olisi jo aika etsiä "lohtua elämään".
:) - HEH-heh-hee
Oliko provo?
- ap
Ei ollut.
- näin on
Tämäpä onkin teräsvaari. Aijon tänään ottaa hänen kanssaan taas kunnon matsin. Ja jalka nousee kuin nuorella, olenhan minä hänen vierellään. Ja luulempa, että hän on minun lohtuni tästä eteen päin.
- "mummo"
Tää "mummo" on sellanen nuorehko X) . Ja "kädenvääntö" enemmänki henkistä painia..niin ja miksei kammarinki puolella, jos asiat tästä nyt jotenkin ihmeen kaupalla selviäis ;)
- sivustaseuraaja
taitaa sillä papalla olla vaan kierroksessa uudet mummot vai lieko vaihtamassa tuoreempaan vuosikertaan
- höh?
sivustaseuraaja kirjoitti:
taitaa sillä papalla olla vaan kierroksessa uudet mummot vai lieko vaihtamassa tuoreempaan vuosikertaan
Ei ole ketään kierroksessa. Mä vaan suren sitä että celine dionin lauluun vastattu kappale you are love of my life meni kai väärään osoitteeseen. Se harmittaa.
- sdfj
sivustaseuraaja kirjoitti:
mummot on jautaa
- ........
höh? kirjoitti:
Ei ole ketään kierroksessa. Mä vaan suren sitä että celine dionin lauluun vastattu kappale you are love of my life meni kai väärään osoitteeseen. Se harmittaa.
- uoeetamusaa
höh? kirjoitti:
Voi harmi, en huomannut. Se on hieno kappale. :)
- jautaa
sdfj kirjoitti:
mummot on jautaa
papat on kanssa
- näin menee
Ollaan "vaarin" kanssa samalla aaltopituudella. Joten meidän ei tarvi otella sillä henkisellä puolella.
- jooooooooooooo o
Kaikki yli 45 v on mummojaaaaaaaaaaaaaa.
- usko vaan
vanhassa vara parempi
- näinooon
Kaikki yli 45 on paappojaaaaaaaaaa !!
- Kiinnostus meni hyi
Ei 30v. ole mikään mummo. Itse taidat olla vaarien vaari.
- -------
joo ei, ja 32v ei todellakaan ole mikään vaari. vaan setä =)
- .......
:DD setä ja täti ;)
- -------
....... kirjoitti:
:DD setä ja täti ;)
näin se vaan on ;)
- joku jostain
Ollaanko joskus väännetty?
- "Vaari" ilman saarta
Mummo on hyvä vain ja tulee vääntämään kättä tämän "Vaarin" kanssa milloin vain. :)
Parasta olisi kuitenkin selvittää asiat face to face ja sitten punnita että mihinkä kukakin on valmis vai mitä? ;)
Hauskaa tiistaita "mummolle" ;)- "mummo"
No tehdäänpä se, koskas tuut? Tänään? Olen ihan kotosalla ;)
- Uuukki
"mummo" kirjoitti:
No tehdäänpä se, koskas tuut? Tänään? Olen ihan kotosalla ;)
No helvetti, kannattaa varmaan tuohon kuvapuhelimeen laittaa viestiä niin tietää oikeaan mummolaan.
- ............
Uuukki kirjoitti:
No helvetti, kannattaa varmaan tuohon kuvapuhelimeen laittaa viestiä niin tietää oikeaan mummolaan.
sillä on jo kuvia minusta, ja varmaan monesta muustakin.. Siinähän nyt sitten lähtee arvailemaan ;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733