Mitä aiotte pyytää lahjaksi mieheltä tai ex mieheltä jos ootte laiminlyöneet lupauksen ja eronneet.
Minä aattelin pyytää kylpylälomaa, ne ei nykysin oo enää kalliita, 150 e yö saa hulppean huoneen ja koko päivän käyttöön allasosaston.
Mä luulen että mies tai ex mies kampittaa vstaan, mutta se on vähintä mitä hän voi minulle lahjoittaa, olenhan huolehtinut hänen lapsistaan ja ruokkinut heidät.
Lapset mukaan tottakai, ja mies saa hoitaa meidänkoirat silläaikaa.
Kohta on äitienpäivä
18
259
Vastaukset
- Ainakin viikko
Ajattelin tarjota miehelleni (ja lapsilleni, joita on 3) etelänmatkan äitienpäivän kunniaksi. En ole hänen äitinsä, joten en aio pyytää häneltä mitään, mutta kiva nähdä mitä lapsemme ovat keksineet antaa minulle äitienpäivälahjaksi.
- juhlaa juhlaa
Meillä on yhteinen päivä, menemme syömään ja aamulla juomme kahvit kakun kera. Illalla käymme pistämällä jalalla koreasti, ja sitten juomme lasin viiniä.
Kukkia saan ja toivottavasti paljon lahjoja, kortti ainakinja jotain hörhöä luulisin..
Mutta kohokohta on kun syömme poppareita ja katsomme elokuvaa, ja juomme lasin skumppaa.
Sitten iltasella teemme lämpimiä voileipiä, ja syömme herkkuja. Juomme ehkä tölkin siideriä.
Kaimenemme vielä saunaan ja syömme kiuasmakkaraa ja siinä tölkki olutta.
Jos on lämminilta, istumme vielä ulkona ja käymme iltakävelyllä, ja kotiin tullessa otamme yömyssyt ja lasin punaviiniä. - MelkeinÄippä
MItäköhän meille se lasten äiti antaa kun ollaan huolehdittu sen lapsista. Eikä olla sille valitettu siitä ku ei ole lasten kanssa eikä siitä ettei maksa elareita. Toivottavasti pysyy poissa niinkuin tähän asti se olisi kyllä paras lahja siltä lasten hylkääjältä.
- Pesinen
Minä ajattelin tehdä aamuksi valmiiksi suklaakakun ja jääkaappiin oottamaan valmiiksi pyöritetyt sämpylät, aamulla uuniin niin saadaan tuoretta sämpylää aamupalalle, sitten ajattelin kokeilla ranskalaista maitokahvia jonka reseptin löysin...ehkäpä leikkelen meille vielä aamupalalle hedelmiä ..mmmm... Käyn varmaan edellisenä päivänä ostamassa itselleni kimpun ruusuja ja kieltämättä tuo lasi kuohuvaa kuulostaisi myös kivalta.. Sitten lähdetäänkin varmaan perinteiden mukaan minun äidille, eli lasten äidille syömään..
Lapset varmaan tekevät tarhassa äitienpäiväkortit- pikkumyy
Siis lähdette sinun äidille, eli lasten äidille, ovatko he sinun siskojasi ?? Nyt en ymmärrä ?
- säälin lapsiasi
Siis mitä ? Että pitäis saada mieheltä tai exältä jotain äitienpäivänä, hehheh, kyllähän se äitienpäivälahja tulee lapselta lauluna ja itse tehtynä korttina, jota äitikkä ihastelee. Ethän sinä ole sen miehesi etkä exäsi äiti, niin miksi se sinua kylpylöihin veisi ? Voi herranjestas miten itsekkäitä äitejä maailma päällään kantaakaan !
- voihan elämä
Sinulle ap.Oletko ihan viisas? Miksi exäsi sinulle ostaisi tai antaisi äitienpäivä lahjaa,oletko hänen äitinsä toope???
Vain lapsesi antaa tai ei. En ihmettele että miehestäsi on tullut ex-sellainen,kuka sinunlaista omahyväistä jaksaa kauaa katsella.
Eikö riitä jos lapsiltasi saat kortin tai halauksen?
Tee itse lapsillesi ja itsellesi kakku ja juhlikaa yhdessä. - HuohHuoh6
Ai Lissu from uusperhe-palsta riekkuu täälläkin.....
- Cloetta...
Mieheni muistaa omaa äitiään ja lapsemme minua. ELi luultavasti tekevät kakun ja joko menemme yhdessä lounaalle tai lapset tekevät ruuan kotona. Olipa kummin vain jälkiruokana on lasten tekemä kakku.
Lahjaa en toivo enkä halua. Minä nautin perheen yhdessäolosta ja siinä on lahjaa tarpeeksi; lapsemme ovat jo nuoria aikuisia ja heillä on oma elämänsä ja koko perhe yhdessä lounaalla on harvinaista. - äiti vaan
En ole koskaan toivonut mitään lahjoja äitienpäivänä, olen saanut aina ihanan itse tehdyn kortin ja iskä on käynyt nuorimman kanssa aamulla hakemassa puutarhalta kesän ensimmäisen amppelikukan parvekkeelle. Laulut päälle ja sillä hyvä. Nämä tällaiset päivät on niin kaupallisia, että niillä ei ole mitään tekemistä perhejuhlan kanssa.
- vai tämmöstä
Minun lapseni on hautausmaalla. Äitienpäivä ei ole iloinen juhlapäivä. Iloitakaa elävistä lapsistanne ja keskittykää olennaiseen. Yhdessä oloon ja välittämiseen.
- äiti vaan
Olen todella pahoillani puolestasi ja toivon sinulle jaksamista ja kaikkea hyvää elämään. Se pikku enkeli lähettää äidilleen suukot ja halit.
- Lapset tuovat
yleensä kukkia. Pienemmät sitä mitä penkeistäni silloin sattuu löytymään (yleensä narsisseja tai krookuksia) ja aikuiset lapset ostavat toivomuksestani yhden runkoruusun kimppaan kaupasta.
Mieheltäni saan yleensä koruja, reissun tai lahjakortin(hieronta, kasvo-tai jalkahoito).
Mitään en ole mieheltäni pyytänyt, mutta toki ostan myös hänelle vuorostani isänpäivälahjan. Syystä että hän on minun tuntemistani miehistä maailman paras isä.
Tiedetään, ettei mieheni ole minun lapseni! Onneksi!
Muttei päiväkään ole "minun ikioman äitini päivä" vaan yleisesti kaikkien äitien päivä. Silloin voi muistaa ketä tahansa äitiä kuten mekin naapurin mummoa. Hän ei ole meille mitään sukua, mutta käy meillä usein (yksinäisyyttään) kylässä. Ja kyllä tämä mummo osaakin arvostaa kyyneleet silmissä pientä kukkaa, jonka viemme, koska omat lapsensa eivät "ehdi" kiireiltään kaukaa poikkeamaan. - rhdf
Minä en ole mieheni äiti, joten en odota häneltä yhtään mitään lahjuksia. Lapsilta toivon itsetehtyjä juttuja sitten, kun he osaavat niitä tehdä. Yhteinen sopimus on ollut, että äitin ja isän päivänä käydään ulkona syömässä, kun muuten niin harvoin tulee käytyä. Itse lahjon sitten mummuja ja isänpäivänä pappoja en puolisoani :D
- ihana ä päivä
Meillä ex mies tuo aina mulle kukkia, henk.koht lahjan sittenmennään syömään ja usein myös kylpyläloma tai risteily. Kerran kävimme läpi kaikki sukulaiset ja sittenmentiin linnanmäelle.
Lahjoja tulee hkauhea kasa,, se onkivaa. - Tavallinen mutsi
Ihanko totta te odotatte lahjoja äitienpäivänä?
Mitä on tullut tehtyä sellaista, että on oikeus lahjoja odotella? - Isännän lahja
Saapa nähdä kävisinkö synnyttämässä toisen lapsen silloin. LA on seuraavana päivänä. Siinä olisi mukava äitienpäivälahja.
- juhlat on kivaa
Ex mis soitteli ja kyseli, mitä haluan lahjaksi kohta tulevan ä-päivänä. Hän on niin huomaavainen, että muistaa yhä lstensä äitiä. Yleensä saan timattikosmuksia, kaulaketjuja monen tonnin arvoisia, sitten ruokaa ravintolassa, kalliita tietty.
Tänä vuonna haluisin jonkun matkan. Sanoin että kiina, japani tai intia olisi kiva matka. Saasnähdä pääsenkö vai mennääkö kaikkiin kohteisiin!
On ihanaa kun reissaamme yhä vaikka meillä on omat talot, siis kartanot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817