Apilat alkavat paikoitellen vallata pihaa,miten ne saa pois?
avuton
5
723
Vastaukset
- dkfåsl
ruiskuta staranea
- timpa
älä ihmeessä apilaa hävittämään ala, sehän on nurmikon kaunistus ja paljon typpeä sisältävänä hyvää lannoitetta leikkuusilpun muodossa.
- saat
timpa kirjoitti:
älä ihmeessä apilaa hävittämään ala, sehän on nurmikon kaunistus ja paljon typpeä sisältävänä hyvää lannoitetta leikkuusilpun muodossa.
Kestävän nurmikon.Minä taas haluaisin apilaa nurmikolleni mutta ei tahdo kasvaa. Ja vaikka kukinnan aikana olen yrittänyt olla leikkaamatta niin huonosti kasvaa.Ja siemenet ovat kalliita.
- pekka 2
saat kirjoitti:
Kestävän nurmikon.Minä taas haluaisin apilaa nurmikolleni mutta ei tahdo kasvaa. Ja vaikka kukinnan aikana olen yrittänyt olla leikkaamatta niin huonosti kasvaa.Ja siemenet ovat kalliita.
Mielestäni apila leviää paremmin kun leikkaa reilusti, eikä odota kukkien kautta tulevaa siemennystä. Onko muita mielipiteitä tai kannatusta?
- Wagner
saat kirjoitti:
En muista, mitä siemenpussi maksoi, mutta yllättävän edullista se oli. Kilo siementä sotkettiin ämpärilliseen seulottua hiekkaa ja viskottiin pitkin pihaa. Alkuun oli kasvusto hieman harvaa, mutta kyllä se parissa vuodessa levittäytyi kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514