Hyvää pääsiäistä kaikille! Olen uppotukki veneilijä ja veneeni on halpa ja tosi hyvä.
Mielestäni tekin joilla on plaanaava vene saatte purjehtia ensi kesänä hymyssä suin.
Kyllä me sinne merelle mahdutaan samaan aikaan ja jos tiukka paikka tulee niin pyrin pääsemään pois alta.
Ihanaa kun kesä tulee ja kohta päästään aalloille
Hyvää pääsiäistä kaikille!
5
87
Vastaukset
- elämän tarkoitus
"Mielestäni tekin joilla on plaanaava vene saatte purjehtia ensi kesänä hymyssä suin."
Purjehtiessa ei kannata paljon hymyillä vaan keskittyä ympäristönsä havaitsemiseen, venevauhtiin, purjehdustaktiikkaan ja navigointiin.
Rannassa sitten voi naureskella huonommin purjehtivia. - Uppotukki in the Ass
Kiitos. Hyvää päästäistä myös itsellesi. Minäkin olen uppotukkiveneilijä (LYS alle 1.20), veneeni ei ole kallis, mutta se on kanssa tosi hyvä, Ruma, Rämä, mutta Oma!
Lupaan väistää ensi kesänäkin kaikkia merten urhoja, jotka etenevät supernopeilla pursillaan plaanaten ja peräpeili vilkkuen ohitseni. Tietenkin moikkaan kaikille noille tosipurjehtijoille, ja jos oikein hyvä säkä käy, joku saattaa moikata takaisinkin. Sen kun näkee, on koko kesä pulkassa, on se vaan niin kivaa.
Sitäpaitsi, ilman meitä hitaita uppotukkiveneillijöitä, ei olisi nopeita tosipurjehtijoita. Miettikääpä sitä... - Take that
Oi haaveilen päivästä jolloin suomi24.fi hankkii ensimmäisen moderaattorinsa joka poistaa nämä sisältö-köyhät itseään toistavat postit ja bannaa postittajan IP:n osoitteen pysyvästi.
- LYS 1.25
Ketä siis tarkoitit? Wannabeetä, vai näitä uppotukki siellä, minne päivä ei paista, veneilijöitä?
- PÅSK22
Samoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras541219- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715