Ihastunutko?

~mietiskelijäää~

Mulla on sellanen onglema, et en tiedä oikeen mitä mun pitäis ajatella yhdestä rinnakkaisluokkalaisesta pojasta.Onkohan se ihastunut? Molemmat ollaan 12 v.

-Kattelee/vilkuilee lähes joka päivä kun koulussa nähdään, välillä jopa tuijottaa
-Joskus menee hämilleen/jotenkin "vaikeeks" kun tuun vastaan
-Joskus ohi mennessään koskee "vahingossa" (tai sitten oikeasti vahingossa...)
-Punastelee
-Tuli kerran kaverinsa kanssa koko jonon ohi meidän taakse
-Oltiin katsomassa vanhojen tansseja koulussa, niin tuli mun viereen
-Sen kaveri rupes tönimään sitä kun tultiin vastaan
-Sukii välillä hiuksiaan kun tuun vastaan
-Näyttää joskus kovinkin nolostuneelta jos oon lähellä

Mitä mieltä te ootte? Toivottavasti saan vastauksia pian!

8

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;))

Luulisin että on ihastunut. :) Ei kun vain juttelemaan sille pojalle.

• ~mietiskelijäää~

Kumpa sitä vaaaaan uskaltais... :D just "pelottaa" et miten se reagoi jne...

• aiaioioi

miten söpöä, ihastua aidosti. Huumaava tunne.

• ~mietiskelijäää~

Ja pari päivää sitten jotenkin silleen se meni että olin lähössä koulusta, tää kyseinen poika ja sen kaveri oli lähössä koulun pihalta pois. Sitten se kaveri (sama kuka sitä silloin aikasemmin tönäs) katto mua, sit sano jtn sille mun ihastukselle ja sit ihastus kattoi... Ne jäi siihen kiertelemään jonkun auton ympärille(?!) sitte näin mun kaverin, menin sen luokse ja lähin sen kanssa koululta pois. Sit just tää poika ja sen kaveri lähti melkein heti meidän perään. Tänään huomasin taas sen mun ihastukseni kattovan. Apua, oon ny vähän ulapal et mitä pitäis tehdä :D 1) onko se edes ihastunut 2) miten se reagpos jos mentäis puhuu? 3) mitä puhuisin? 4) uskallanko edes mennä puhuu??
      :o

• Kaippa se tykkää miks muuten se huomiois nii paljon ;)
      ja mee puhumaan vaa et muuten koskaa saa tietää että tykkääkö vai ei :)
      ja mistäs sitä tietää mitä tulee tapahtuun jos vaa otat ittees niskasta kiinni ja meet puhuun sille :)

• ~mietiskelijäää~

Nii, voishan sitä yrittää.. Koitan nyt ottaa itteeni niskasta kii :D kiitti näist vastauksist paljo, lisää vaa :)

• ncopzpn pzsx

Ihanaa. Hän on varmasti ihastunut...kaikki merkit viittaavat siihen ;)

• mies128

Onhan toi nyt ihan selvää. Mee rohkeasti juttelemaan. Sulla ei oo mitään menetettävää. Helppohan se on neuvoa, mutta kyllä minäkin takertelin kun hälle kerroin. Näin se vaan menee. Takertelusta tms eleistä huomaat puhuuko vain lämpimikseen vai tarkoittaako myös sanomaansa.

Myös hiljaisuus voi sitten olla merkki tykkäämisestä.

Kerrohan miten meni :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe