On sellainen toive, yksi monista toiveista, että joskus murahtelisit minulle. Oletsää joskus kerran niin tehnytkin mutta se ei ollut hellä murahtelu, pikemminkin tiuskaus murahtelu.
Voisin sanoa että villiintyisin täysin.
Pienen pieni edes?
12
127
Vastaukset
- Secret
Kuinka loputtoman itsekäs (narsistinen) olet ? ? ?
Pyydät vain toiselta, etkä itse tee yhtään mitään, et pienintäkään tekoa hänen hyväkseen!!!
Unohda se, että hän tekisi jotain vuoksesi ja unohda hänet!!! Et todellakaan
Rakasta häntä! - Vieraskoree
Ei käy laatuun täällä murahdella, eikä paljon muutenkaan. Vähän kitkerää puhetta voi joskus kuulla, kun oikein kunnolla suuttuu.
- hellämurahtelu
Millaista on hellä murahtelu... kerro tai murahtelen MURRRRR
- ap
Sellanen miehekäs mutta hellä miehekäs ääntely :D
- murrrrrhrakkaani
ap kirjoitti:
Sellanen miehekäs mutta hellä miehekäs ääntely :D
Jos uskaltaisin, kuiskaisin sen joskus korvaasi... mitens siihen sanoisit.....
- :)
murrrrrhrakkaani kirjoitti:
Jos uskaltaisin, kuiskaisin sen joskus korvaasi... mitens siihen sanoisit.....
Hmmm.. Kuka tämä on oikein on??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/04/05/1157838.jpg
Oikea MinäMurrrr ei kirjoita noin koskaan!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/03/18/1141872.jpg
:)
- Secret
Olet kuiskinut sitä yhden jos toisen korvaan - joten sanoillasi ei ole mitään merkitystä.
(Halpa mikä halpa!) Arvoikkaista asioista on pidettävä kiinni, laitettava ne ansaitsemaansa arvoon ja toimittava sen mukaisesti - tunteella!- ap
Kun ei käy ketä tahansa mies, mutta tosiasia on, se siitä, elämä täällä vain menee hukkaan,kun jumittuu tänne.
- Secret
Sinulle juuri on kelvannut ketä tahansa. Ja olet tunteesi ja rakkautesi myynyt - äärettömän halvalla!!!
Nyt lähden täältä - ainakin elämään todellista elämää!- Tiedän sen.
Rakkautta ei saa myydä :)
Rakkaus on tai sitä ei ole, mutta rakkautta voi etsiä ja odottaa, mutta se tulee omasta tahdosta :)
Onnen lintu lentää vain kerran :) - ap
Ai jaha, niin kait sitten.
- Secret
Uskon myös siihen, että kun toinen mokaa, kaikki ei korjaannut. Eikä siihen kannata antaa tilaisuuttakaan. Toinen ei vain ole ollenkaan sinun arvoinen - eikä välitä tunteistasi ja rakkaudestasi.
Rakkaus kyllä tulee sen omasta tahdosta - ei ihmisen halujen mukaan. Siinä sitten
"testataan" ihminen, millainen hän on ja miten ottaa asiat vastaan - hyvyys ja pahuus.
Mutta sen tiedän, että niin on tarkoitettu - kun Rakastuu (todella) se on annettua ja tarkoitettua, vaikkei ihminen sitä ymmärtäisikään.
Itse rakastun äärimmäisen harvoin, mutta rakastun kyllä. Älä tule viisastelemaan, ettei Rakkautta saa myydä. Kun itse sen teit. En olisi ikinä / koskaan pystynyt menemään naimisiin jos en todella olisi rakastanut tai menisi naimisiin ihmisen kanssa jota en rakasta todella paljon (saati että minulla olisi ihan toinen sydämessä.) Minusta se on Rakkauden myymistä.
Kuten myös se, että valehtelee toiselle rakastavansa ja toiselle ei kerro sitä, vaikka rakastaisi. Minusta tuollainen on julmaa ja sairasta! Ja tuollainen ihminen
on menetyksensä ansainnut. Ei sellainen ihminen ketään rakasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409