polttoaineet ovat katastrofaalisen kalliita talouteemme nähden. Itse olen jo miettinyt valmiiksi, mistä kaikesta pihistän ennen kuin kansantalous romahtaa todelliseen lamaan.
Paina miinusnäppäintä, jos
6
143
Vastaukset
- gfhgfkhf
Mistäpä tuon tietää onko polttoaineet katastrofaalisen kalliitta taloteenne nähden? Sitähän sä kysyit...
Jos taas tarkoitat kansantalouttamme, niin kaikki on katasrofaalista siihen liittyvissä asioissa. Suomi on totaalisen perseaukinen maa ja viimeisetkin rahat annetaan ulkomaille tai ulkomaan kansalaisille suorana vippinä. Hyvänä esimerkkinä ne sadat miljoonat, joita vuosittain työnnetään Venäjälle! - apatsuikka
polttoaineiden hinnoilla ei ole niin väliä mutta ruoka on liian kallista
- wfqwfqwef
Ja polttoaineen hinnanko et luule näkyvän ruoan hinnassa? Millä ajattelit ruoan siirtyvän lähikauppaasi? Kyllä se on niin että mitä kalliimpaa polttoainetta on myynnissä, sitä kalliimpaa kaikki mukaanlukien ruoka on.
- kuilunpartaalla
Voi jos tietäsitte mikä rytinä vielä tulee, myykää kun vielä kerkiitte, kohta on liian myöhäistä.
- Miksutin,.
Pelkään ja luulen, että olet oikeassa
- vieraille ensin
Hölmöläisten maassa kansa maksaa viimosen päälle kalleimman kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770