Kysyn tyttärestäni.
Miten voin häntä auttaa?
Hänellä on työ ja oma asunto mutta jokin ei nyt ole kohdallaan.
Ei hän itsekkään tiedä mikä vaivaa.
Onko kyseessä jotain vakavaa vai pelkästään nuoren ihmisen kasvukipuja?
Hei Keskiyö/tuntijasi
4
53
Vastaukset
Hei
sinä huolestut ihan liikaa. tyttäresi on yksinäinen ja hän toivoo itselleen rakkautta ja sitä oikeaa puolisoa. hänen tapaamansa kaverit eivät vielä ole sitä, mitä hän etsii.
saat olla todella ylpeä, että tyttäresi on noin reipas ja että elämä on kunnossa pintapuolelta. kasvukivuiksi sitä todellakin voi sanoa, sillä hän tahtoisi päästä eteenpäin unelmissaan. mitä sinä voit tehdä, on antaa rakkautta. mutta älä kysele liikoja, se voi ahdistaa.
ilmoita vain säännöllisen epäsäännöllisesti, että hän on tervetullut luoksesi ja että sinä rakastat häntä. se riittää.
jos hän alkaa lihoa, silloin voit puhutella häntä tiukemmin. mutta näkisin hänet itsenäisenä nuorena naisena, jolla on nuoren naisen unelmat. ja saat olla onnellinen, ettei hän sekaannut vääränlaisiin miehiin!
t. Keskiyö- turhaanko huolestun
Olen tosi onnellinen ja tiedän kaikkien lasteni luottavan minuun ja uskaltavan kääntyä puoleeni hankalimmissakin asioissa.
Tästä olen kantanut murhetta, ystävyys johti muutaman vuoden seurusteluun, nyt ovat eronneet ja tytär muuttanut yhteisestä omaan asuntoon. Pojalla on perhe ja ystävät liki mutta tyttärelläni ei ketään koska koko suku ja kaikki kaverit asuu muualla kaukana.
Itse en ole voinut hyvää esimerkkiä parisuhteesta antaa mutta se toive elää että ehkä jonain päivänä meillä olisi hyvä ja ehjä perhe jossa kaikki ovat saman arvoisia ja rakastettuja.
Varmasti yksinäisyys on yksi syy ja olen miettinyt lähemmäksi muuttamista tai edes parempien kulkuyhteyksien päähän mutta en aio tunkeutua hänen jokapäiväiseen arkeen.
Ikävä on varmasti molemminpuolinen ja onhan hän esikoinen :) Hei
voin äitinä sanoa, että esikoinen on aina jotakin erikoista ja ainutlaatuista. mutta sieltä perästä tulee myös ihanaa rakastettavaa!!
tyttäresi sydänmurheet paranevat ajan kanssa ja hän tulee huomaamaa, että maailmassa on älykkäitä miehiä monilla eri tasoilla.
sanon tasoilla, koska tyttäresi suunnistaa korkealle.
sinä olet tehnyt hienoa työtä äitinä ja olet aina heidän saavutettavissaan. he tietävät sen ja arvostavat sitä. joudut vielä monta kertaa keittäämään keskiyön kahvit ja kuuntelemaan rakkausmurheita. mutta sehän on vain elämää!
tämä tyttösi on kuitenkin älykkö, hän suree aikansa ja laittelee "papereita" oikeisiin mappeihin. sitten hänkin lähtee etenemään kaikessa rauhassa.
ei ole poissa laskuista, että hän tapaisi kansainvälisen miehen, joka vie hänet kaukoitään.
älä pelkää ja sure, lasten on löydettävä oma paikkansa tässä maailmassa.
sinä olet äiti ja se on tärkein ammatti koko maailmankaikkeudessa.
sinunkin aurinkosi laskee onnellisesti sellaiselle maaperälle, mikä vastaa kutsuunsa. löydät oman luotettavan puolisosi ja te ymmärrätte toisianne ilman sanoja. mutta ole kärsivällinen (katsoin tuon sanan sanakirjasta, koska suomeni ei aina ole niin pätevä!), sillä kaikella on tarkoituksensa.
t. Keskiyö- turhaanko huolestun
Kiitos,
tuo kaikki on niin totta ja sen ymmärtää taas kun kuulee toisen sanovan vaikka ehkä itsekin tietää.
Kun on niin lähellä ei aina näe asioille oikeita mittasuhteita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540