Harmittaa että päästin sut sileen meneen niin helposti. Hämmennyin kun tupsahdit siihen tanssimaan niin rohkeasti ettei mikään jäänyt epäselväksi ja vielä hetero baarissa. Harmittaa etten kysynyt sun nimeä ja se tilanne meni jotenkin ihan väärille urille ja sit katosit ihan kokonaan kun oltiin juteltu mun silmistä.
Jos tunnistat tän niin ei ne mun silmät kertoneet koko totuutta. Varsinkin kun olin juonut liikaa skumppaa.Toivottavasti törmään suhun vielä joskus.
Saatoin kävellä onneni ohi
7
635
Vastaukset
- Ei noin ei noin
Ei skumppaa hölmö!
Olisit juonu whiskya!
Sitten et olis tyrinyt tota hommaa.Jos silmäs ei oliska kertonut mimmille totuutta, niin suus olis! ;D- Jep jep
Niin siitä olis menny muisti ja en olis muistanu koko ihmistä ja ei harmitais.
Tosin olis kyl saanu olla paljon whiskyä että hänen entreensä olisin unohtanut :)
Mut tyhmyydestä saa maksaa. - Ei noin ei noin
Jep jep kirjoitti:
Niin siitä olis menny muisti ja en olis muistanu koko ihmistä ja ei harmitais.
Tosin olis kyl saanu olla paljon whiskyä että hänen entreensä olisin unohtanut :)
Mut tyhmyydestä saa maksaa.Tules tänne ens lauantaina harjoittelemaan sitä whiskyn ottoa, niin minä opetan;)
Rajansa kaikella, myös whiskylla.
Sanoko se mimmi sulle muuten sun silmistä, että sun silmät "torjuu" sen tai jotain sinne päin?Siis olihan se mimmi susta tosi kiinnostunut jos se ensin tanssi sulle ja sit tulee puhuu sun silmistä!
Kerro miten se homma tarkemmin meni, pliis. - Jep jep
Ei noin ei noin kirjoitti:
Tules tänne ens lauantaina harjoittelemaan sitä whiskyn ottoa, niin minä opetan;)
Rajansa kaikella, myös whiskylla.
Sanoko se mimmi sulle muuten sun silmistä, että sun silmät "torjuu" sen tai jotain sinne päin?Siis olihan se mimmi susta tosi kiinnostunut jos se ensin tanssi sulle ja sit tulee puhuu sun silmistä!
Kerro miten se homma tarkemmin meni, pliis.Kiitos kutsusta, mutta tarttis varmaan harjoitella noita ihmissuhdetaitojakin ja vaikka pidänkin exreme lajeista niin jätän whiskyn muille :)
Ei siinä jäänyt kiinnostus epäselväksi. Ja jotain tuollaista ne mun silmät kertoi kai tai tähän liittyi toinen ihminen. Minulle rakas ystävä. Mimmi oli sitä mieltä että silmäni kertoivat jotain ystävästäni enkä sitä kieltänyt. Mutta rakkautta on monenlaista, joten siinä meni juna. Harmillisinta tässä on se että päästin hänet menemään niin helposti.
Harvoin törmää noin rohkeisiin ihmisiiin. Mun kohdalla kyseinen tilanne never happend before. Ja kauniskin hän oli. Mut tämä on elämää ja kait onnea on tällaisissa hetkissäkin. - Ei noin ei noin
Jep jep kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta tarttis varmaan harjoitella noita ihmissuhdetaitojakin ja vaikka pidänkin exreme lajeista niin jätän whiskyn muille :)
Ei siinä jäänyt kiinnostus epäselväksi. Ja jotain tuollaista ne mun silmät kertoi kai tai tähän liittyi toinen ihminen. Minulle rakas ystävä. Mimmi oli sitä mieltä että silmäni kertoivat jotain ystävästäni enkä sitä kieltänyt. Mutta rakkautta on monenlaista, joten siinä meni juna. Harmillisinta tässä on se että päästin hänet menemään niin helposti.
Harvoin törmää noin rohkeisiin ihmisiiin. Mun kohdalla kyseinen tilanne never happend before. Ja kauniskin hän oli. Mut tämä on elämää ja kait onnea on tällaisissa hetkissäkin.No niinpä tietysti...taasko sain pakit. ;D
Kyllä mä voin sua varten käydä ostamassa shamppanjaakin.Itse kyllä oon enempi juuri whisky naisia, vaikkakin en siis todellakaan ole mikään "äijä".Opin juomaan whiskya ollessani vaihtarina jenkeissä Texasissa.Nääs olin vielä sellaisella hevos/karjatilalla...oikeen Texasilaista meininkiä viimosen päälle:) Opin käyttämään lassoakin ja puhvelillakin tuli ratsastettua, tai no ratsastettua ratsastettua, roikuttua selässä 5 sekuntia:p
Asiaan...Mä vähän meinaan olla rohkea ja kysyy jos sulta löytyis kiinnostusta tavata aikuisten oikeest tämmöinen lehmäpaimen-tyttö?
Oon Helsinkiläinen, mut reissaan työn puolesta melko paljon keski-Suomessa ja Lapissa.
Mitäs mimmi tuumaat tästä? - Jep jep
Ei noin ei noin kirjoitti:
No niinpä tietysti...taasko sain pakit. ;D
Kyllä mä voin sua varten käydä ostamassa shamppanjaakin.Itse kyllä oon enempi juuri whisky naisia, vaikkakin en siis todellakaan ole mikään "äijä".Opin juomaan whiskya ollessani vaihtarina jenkeissä Texasissa.Nääs olin vielä sellaisella hevos/karjatilalla...oikeen Texasilaista meininkiä viimosen päälle:) Opin käyttämään lassoakin ja puhvelillakin tuli ratsastettua, tai no ratsastettua ratsastettua, roikuttua selässä 5 sekuntia:p
Asiaan...Mä vähän meinaan olla rohkea ja kysyy jos sulta löytyis kiinnostusta tavata aikuisten oikeest tämmöinen lehmäpaimen-tyttö?
Oon Helsinkiläinen, mut reissaan työn puolesta melko paljon keski-Suomessa ja Lapissa.
Mitäs mimmi tuumaat tästä?Vai että lassotyttö. Oletkos montakin tyttöä lasonnut? ;)
Mitähän tähän nyt sitten vastais. Haku ei nimittäin ole varsinaisesti päällä vaikka tuossa aijemmin tyttösestä haikailinkin.Se oli vain niin mielenkiintoinen ja kaunis tapaus (pidän siis femmeistä) että jäi päähän pyörimään. Enemminkin kaverihaku on päällä ja mielenkiintoisia ihmisiähän voi aina tavata. Elämäntilanne noin työnpuolesta yms. aiheuttaa hiukan sitoutumiskammoa tällä hetkellä,mutta jos haluat tietää lisää niin oliskos sulla jotain meiliosoitetta tänne latettavaksi,mikä olis vähemmän paljastava kuin omani.
Niin ja en ole Helsingistä, mutta käyn siellä kyllä silloin tällöin.
- Fresita14
Älkää hyvänen aika kulkeko onnenne ohi, meillä on vain yksi elämä =)
Toiselle voi vaikka iskeä silmää ja alkaa juttelemaan, hyvässä lykyssä pyytää vaikka puhelinnumeroa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847