sulla on mun numero ja mulla on sun, miksi me ei voida soitella?
vaikeeta vai onko?
7
479
Vastaukset
- 16+4
niinpä... soita mulle, nyt!
- Ikävä
Sitä minäkin ihmettelen...onko aikaa kulunut liian kauan????
- Fresita14
Minullakin eräs lauantai soi puhelin..Kukahan se oli, vai kuvittelenko vain.. ??? ;)
Ei se ainakaan salainen ole..;) - puhelinlangatlaulaa
Ehkä siksi, että ihastuminen tekee soittamisesta vaikeaa. Kyllähän kavereille soitellaan tämän tästä, mutta kun on tunteita, sitä luulee, että kaikki paistaa läpi, jos ei ole ihan tosi heavya asiaa :)
- 7+1
Kiireitä töissä....
- Aasd
Mietin vain.. Ei kenellekkään nyt viitsi kuukausien tauon jälkeen soittaa. Enkä nyt osaa sanoa, miksi edes tuli mitään taukoa. No, aina käy näin. Tosin jos sanon näin, olen säälittävä.
- murtunut sydän
hei älä syylistä mua yhtään enempää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535