peittää viiltelyarvet ranteesta, kun koulussa on parin viikon päästä uintia?
70% arvista on jo sen verran vaaleita että niitä onjo hankala nähdä , viimeiset viisi arpea n.3 vk vanhat. Onkos turvallista piirrellä stabiloilla ,vai onko olemassa ns, "ihotusseja" joita löytys perusmarketista ym.?
Vai taisinkohan laittaa keskustelun ihan väärään paikkaan ;D?
Jaano jos joku on vielä lukemassa,ja kuluttamassa omaa aikaansa toisen ihmisen ongelmaan ,, arpeni eivät ole eeppisen ja mahtavasti tunnetun teini-pissis angstin "poikaystävä jätti" komplikaation jäljiltä. :)
Kuinka
7
174
Vastaukset
- ällöä
Ai jaa? Että nyt tarvitsetkin neuvoja omien mokiesi peittelyyn?
No niitä ei ole.
Tee miten lystäät. Senhän sinä osaat. - teddybearc.s.i.miami
Ai minkä mokien? Onko minun "moka" jos vanhemmat ryyppäävät kohta itsensä
hengiltä? Tai onko minun "moka" kun minulla on kaksi nuorempaa siskoa?- ..............
Vanhempasi eivät ole viillelleet ranteitasi. Sinä olet viillellyt ne. (Ja vielä ranne kaikista paikoista! Että varmasti näkyy! Ja sitten kun näkyy, onkin ongelma).
Et kai kuvittele, että kaikki juoppojen kakrut viiltelevät ranteitaan tässä juoppojen maassa? Viiltelysi ei ainakaan kenenkään alkoholismia paranna, se on yleensäkin turha toivo. Joten älä vahingoita itseäsi enempää.
- ek3890
Minä lintsaisin uinnista, mutta sehän on huono vaihtoehto. Rohkeimmat menisivät vain uimaan arpiaan häpeilemättä.
Ihotusseista ja nuista en tiedä mitään.
Olipa minustakin taas paljon apua... No, haluatko kertoa lisää, esim. miksi viiltelet? Ja pystyisitkö olemaan jatkossa viiltelemättä ja purkaa pahan olon jollain toisella keinolla? - teddybearc.s.i.miami
Jaa no ei tietystikään se kenenkään alkoholismia paranna :0.
No kuitenkin kun "pahaa energiaa" kerääntyy sisälle liikaa eikä sitä pääse purkamaan
,nii ei tollasta kukaan jaksa.(Ainakaan kovin pitkään)
"Vanhempasi eivät ole viillelleet ranteitasi. Sinä olet viillellyt ne. (Ja vielä ranne kaikista paikoista! Että varmasti näkyy! Ja sitten kun näkyy, onkin ongelma)."
Hmm. ,, Henkinen väkivalta ON useimmiten pahempaa kuin fyysinen
(tainno riippuu tietysti missä määrin..) Tiedä miksi ,mutta ranne oli ehkä "se paras"
kohta viillellä. Jalkaan en halunnut tai lantioon.
uskompa ,että jos vanhempani hakkaisivat minua ,niin minulla olisi sinun mielestäsi "oikeus" viiltelyyn. Tälläinen taitaa olla aika yleistä mm asiaan ei perehtyneillä ihmisillä ,siis että jos tulee hakatuksi niin se on pahempi ,kuin
tietää ,että jonain yönä jompikumpi vanhemmista löytyy sängystä ,oksennukseen tukehtuneena. Heh taidatkin olla 11 tai 10 vuotta vanha (aluksi olin osoittanut vitsiksi ,mutta nyt alan todella uskoa siihen, oikeasti.)
no ei siitä sen enempää.
Lintsata en halua , ja en minä arpiani missää nimessä häpeile ,
"Olipa minustakin taas paljon apua" joo kyllä oli :).
Ja miksikö viiltelen , no olen ollut kuivilla n. 2 puol viikkoa ja 3tuntia :).
Se on ollut ainakin pelkoa siitä ,että jompikimpi vanhemmista kuolee.
Tai saa maksavaurion ym. vaihtoehdot avoinna.
Ainoastaan siksi. Eikai ole ollut muita syitä. - toimii.
Osta vedenkestävää meikkivoidetta ja sellaista peiteväriä joka neutraloi punaisen jotta arvet pysyy paremmin piilossa. sekoita niitä sopivassa suhteessa ja levitä viiltelyjäljille että ne menis mahdollisimman näkymättömiks =)
- teddybearc.s.i.miami
OIOIOIOIOIOI!!!! Oi että joku vastas ,aivan ihanaa et kirjotit :)!!
Voihan kun piristit mielialaani ;DD , huomenna menen ostoksille!
Ja että veden kestävää meikkivoidetta ,sellaistakin on ? WOOW :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994