Ookkonää Oulusta,
pelekääkkönää polliisia, juokkonää piimää?
Ookkö nää
9
6642
Vastaukset
- Peke
Ookko nää pölijä kun tuommosia kysyt?
- Girly85
"Ookkö nää Oulusta, syökkö nää jellonia?" Kymmenen pistettä sille, joka tietää mistä tuo on katkelma =)? Hih, minäpä tiedän... No juu
- ouh
Girly85 kirjoitti:
"Ookkö nää Oulusta, syökkö nää jellonia?" Kymmenen pistettä sille, joka tietää mistä tuo on katkelma =)? Hih, minäpä tiedän... No juu
Lion King!! :D
- Röhky
Girly85 kirjoitti:
Sehän on vanhasta Merijalin karkkitehtaan mainoksesta... Mutta tuota alkuperäisen kirjoittajan piimäjuttua en ymmärtänyt. Ei piimä ole mitenkään erityisesti oululainen juttu.
- Piimä
Röhky kirjoitti:
Sehän on vanhasta Merijalin karkkitehtaan mainoksesta... Mutta tuota alkuperäisen kirjoittajan piimäjuttua en ymmärtänyt. Ei piimä ole mitenkään erityisesti oululainen juttu.
Mistä lie tulee tuo hokema, mutta kokonaisuudessaan se kuuluu: "Ookko nää Oulusta, pelekääkkö nää polliisia, juokko nää pillillä piimää".
- minnie
....syökkö nää leijonaa?????
- Anonyymi
en mää mut se kirjotetaan ookko nää oulusta syökkö nää JELLONIA
- Anonyymi
Terve alottaja . Ookkonää tehenykupperiskeikkoja?
- Anonyymi
Mää oon oulusta, mutta juon kalijaa ja polliisi on ystävä siinä, misä taksi ja nainenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241