M? Mä haluaisin sut tähän lähelle, iho ihoa vasten. Oikeasti.....
Haluatko
20
1165
Vastaukset
- M
Haluan! Liikaakin...
En nuku öitäni rauhassa, ennen kuin olen saanut sinut.
Tuntisin kätesi niskassani, selälläni, huulesi painautuneena vasten omiani, kielemme seuraten toisiaan. Tuoksusi tarttuisi minuun ja huumaisi ajatukseni. Lantiomme painautuisivat yhteen, liikkuisivat edes takaisin, uudelleen ja uudelleen. Olisimme yhtä.- murukulta<3
Mäkin haluun niin paljon M-naista ihanaista. Ei hän tykkää musta, kun on varattu ja naimisissa, silti tahtoisin olla hänen kuuma kissa. Kehrätä kainalossaan hymyillen,
seikkaluretkiä vartalollaan tehden... gggrrrrrrrraaauuuuuu - ei ap
Mutta erästä M haluaisin minäkin. Ed kerrasta on jo ihan liikaa aikaa.. Alkaa himot ja ikävä olemaan aika raastavaa :/
- Salaa unta nään
Tietäisitpä vaan M-mies, mitä kaikkea saatkaan mussa aikaan!!!!! Pelkkä katseesikin tuntuu jo niin hyvälle, että tuskin mitenkään voisin vastustaa kosketustasi ;) Haluan sitä koko ajan enemmän ja enemmän.
- M-mies (eräs niistä)
Salaa unta nään kirjoitti:
Tietäisitpä vaan M-mies, mitä kaikkea saatkaan mussa aikaan!!!!! Pelkkä katseesikin tuntuu jo niin hyvälle, että tuskin mitenkään voisin vastustaa kosketustasi ;) Haluan sitä koko ajan enemmän ja enemmän.
Otaisit yhteyttä, niin voitaisiin tehdä unelmista ja intohimosta totta. ;)
- M ja nainen isolla naut.
Kuka mua himoitsee? Haluan myös erästä JPT: sta tuolta Turun läheltä
- Kerran jonkun hän
En usko, että fyysisesti olisimme koskettaneet. Olin siihen liian vanhanaikainen. Olisin ensin varmistunut siitä, mitä sydämeni minulle tolkutti. Platonisella tasolla ensin, jotta olisin uskaltanut ottaa sen isomman askeleen. Pakko olisi ollut pitää etäisyyttä, ettei tilanne lähtisi käsistä. Fysiikka olisi varmasti toiminut kyllä, sen uskoin, mutta sen kokeileminen ennen muita päätöksiä ei sopinut persoonalleni. Jo tämän ajatuksen kirjoittaminen haastaa hillintään...
- Ottaisit jo
voisit olla hän johon rakastuin, jota olen odottanut jo pitkään.
- K j h
Ottaisit jo kirjoitti:
voisit olla hän johon rakastuin, jota olen odottanut jo pitkään.
Askel, josta unelmoin, olisi vaatinut tapaamista, jota ei koskaan tullut. Minä taisin tuntea niin voimakkaasti, että menin lopulta ihan lukkoon ja pakenen nyt itseänikin. Joskus tunne yllättää.
- Eräs neiTi
Minäkin haluaisin erään M vällyjeni väliin ;) Ja jos vielä hänet joskus saan, on se minä joka vien, kiusoitellen ja vietellen ;))
- eräs M....
Oi oi oi.. Ui, tykkään kun minua viedään;)
- ............
Tiedetään ;)
- eräs M....
Huumorilla ja kiihkeästi...;)
http://www.youtube.com/watch?v=xt8m1za2Yys- ............
:DD
- Tahtoo miehen :D
Huumorilla ja kiihkeästi :))
- haluan haluan
muuten joo..yhtä ihanaa..intohimoisesti....
- Ketä
ihanaa?
- :)))
kuka m?
- haluan haluan
niin paljon paljon....no sitä mun unelmaa, huoh. n>m
- -mietteliäs-
Jos oot M-mies, niin KYLLÄ!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070