Samsung tv:n kuva punertaa, kun käyttää lisälaitteita hdmi-kaapelilla. Kaikki tumma ja musta osa kuvassa näkyy punertavana. Valikkotaustat näkyy ihan normaalilla värillä, mutta varsinainen digiboksin tv-kuva ja pleikkarin kautta tuleva dvd- ja pelikuva näkyy huonosti. Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan? Mistä voi johtua?
Samsung taulu tv:n punertava kuva
8
5116
Vastaukset
- aaponet
sulla on väärän merkkinen töllötin vaihda merkkiä
- vanhas vara parempi
Näi o. samsungissa mitä ihmeellisimpiä juttuja vuoden käytön jälkeen. Oli markkinoiden ykkösnimi kun ostettiin, kaikenlaista uutta ihmeellistä piti olla.
Jatkossa tyydyn philipsiin. Yli 20 vuotta kesti niiden kuvaputkimalli eikä ollut edes rikki kun taulusamsungiin vaihdettiin. Virhe siis. - Punainen vaate
Vähän myöhäistä nyt tässä vaiheessa :)
- tvboy123123
Tv:n liitännöissä joku vika ettei kuvasignaali tule oikeanlaisena ruudulle.
Vika on tv:n elektroniikassa joten eipä sille sen kummemmin mitään mahda jos ei ole ammattilainen joka osaa värkätä niiden komponenttien kanssa.
Suosiolla uusi telkkari ja ei enää Samsung:ia vaan esim. Philips tai LG tai Sony
Jos takuuta on niin takuuta vastaan vaadit uuden telkkarin.- philipsiä
Ei ainakaan saati Sonya
- kallista
Sama juttu. HDMI-letkulla kuva on punainen. SCARTilla toimii kyllä.
- san sun tin ton
Eipä ole ennen juolahtanut mieleeni, että töllötin voisi olla kodinkone :)
- lg huolto
LG on siitä pätevä että siihen saa varaosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223