minkälaista naista kaipaat tällä hetkellä?
mies
42
503
Vastaukset
- EI akoille
en mitään naista. just entisestä pääsin eroon.
- todellinen menestys
tämä sinun ketjusi taas kuule. alahan tehtailla !
- hävettää taas
Eihän täällä muita ole kuin mää vaan :( surkimus....
- tällästä mää
Siis sellasta rehellistä luotettavaa ja avointa, huumorintajuista ja ehdottomasti vapaata, EI yksinhuoltajaa tai juuri karannutta,sellasta rehtiä sinkkua. Tummaa ja suht nätti pitää olla, sitä silmänruokaa nääs ja sellasta joka vihtyy kotioloissa, ettei huitele jatkuvasti ympäri kyliä ja baareja, siis raitista niinkuin minäkin.Elämän arvot pitäis myös natsata ja halua perustaa perhe yms. Katsotaan nyt kenestä nämä löytyy....hän saa paikan välittömästi ;D
sori...meni vähän asian vierestä :o
Saa miinustaa-- hyvä -
kiitti
- mitäs?
hyvä - kirjoitti:
kiitti
mistä sä kiität?
- kaveri anto luvan
mitäs? kirjoitti:
mistä sä kiität?
miinustaa
- ai jaa
kaveri anto luvan kirjoitti:
miinustaa
kiitti miinuksesta ;)
- anytime
ai jaa kirjoitti:
kiitti miinuksesta ;)
nou problem
- hähä
D-kuppi, A-perse, lojaali ja vaalea
Löytyykö?- ei oo keksitty
joudut menee tummaan
- Tiedän sulle yhden
on just nuo ominaisuudet.
- katsellaan--
ei oo keksitty kirjoitti:
joudut menee tummaan
tumma täällä vastaa, että kuka kyselee ja minkä näköinen ja ikäinen heppu?
- kuka on kysellyt
katsellaan-- kirjoitti:
tumma täällä vastaa, että kuka kyselee ja minkä näköinen ja ikäinen heppu?
ja mitä?
- hähä
Tiedän sulle yhden kirjoitti:
on just nuo ominaisuudet.
Jos se olet sinä, niin mä haluan sut
- En minä!
hähä kirjoitti:
Jos se olet sinä, niin mä haluan sut
Tuli vain mieleeni yks blondi
- hähä
En minä! kirjoitti:
Tuli vain mieleeni yks blondi
No käyt sääki, milloin tavataan?
- jumankauta!!
hähä kirjoitti:
No käyt sääki, milloin tavataan?
Mua ei miehet kiinnosta!
- hähä
jumankauta!! kirjoitti:
Mua ei miehet kiinnosta!
Jaa sää oot mies, no ei muakaan, hyvvää pääsiästä%
- angellina
Tuollaisiahan on paljon Suomessa, hyvä ennuste - jos itsessäsi on jotain naisille.
- Kai paan
Vaaleaa naista. Sopusuhtainen, rauhallinen, fiksu, aikuinen nainen. Miellyttävä, mukavaa matkaseuraa...
- onko kiva
kaivata olematonta ?
- Kai paan
onko kiva kirjoitti:
kaivata olematonta ?
Kysyt sitä väärältä henkilöltä, kun mä kaipaan ihan todellista naista.
- Eksoottista
Etelän hedelmää.
- Vesilintusukua?
Omanlaista, erilaista, kaunista sisältä ja ulkoa, syvien vesien sukeltajaa
- voi tauti
Miksi miesten pitää aina luetella naisten ominaisuuksia mitä ne naisista haluaa? Onhan nuo jo vankasti tiedossa. Kuka nyt mitään tyhmää kalkkunaa tai suohirviötä haluaisi. Ja sillä värillä tuskin niin mitään väliä on, luulen että harva mies edes huomaa minkä värinen kuontalo naisella on ja nehän värjää joka viikko ne karvansa eri värillä muutenkin. Minä en ainakaan huolisi tuollaisia miehiä, jotka kuin tuoteluottelosta valkkaisivat ja haluaisivat jonkun tietyn näköisen ja kokoisen "tuotteen". Niitä saa tuolta Thaimaasta ja Virosta sinne vaan valkkaamaan hedelmiä.
- sori vaan mut
Jokaisella on omat mieltymykset millaista naista haluaa katsella ja tietysti se luonne ja arvot ovat tärkeitä juttuja. Ei kaikki vaan sovi kaikille. Kyllä sinäkin katsot miehessä ensin ulkonäköä ja sitten muita arvoja, myönnä pois.
- ok- ukkeli taas
ahkerana vastailemassa tässä ketjussa, täällä muita miehiä olekkaan, eikä ok-ukkelikaan mies ole, vaan eunukki joka märisee sen pienen vaalean tähityttönsä perään vielä toiset 10 vuotta, ellei ok-ukkeli sitä ennen ole jäänyt ratikan alle.
Tosi asiassa ok- ukkeli ei osaa/ uskalla tikkua ristiin panna sen tähtityttönsä suhteen, kunhan vedättää akkoja tällä palstalla ylimakeilla aloituksillaan.- LLLLLLLLLLLLLoooolll
Lol,lol.lol
- voi että säkin
olet kyllä sekaisin miten sä jaksat jauhaa tollaista olet varmasti pelottava tapaus
- uusi nuoruus
haluan tiukka vartaloista,nättiä,älykästä,rahaa paljon,kotona viihtyvää,joskus kuitenkin pitää lähteä bailaamaan.
muodikas.
sängyssä hyvä,puhelias. - .....
en oikein ketään.
- 9+1
Kaupungissa asuvaa vaaleaa maalaistyttöä :-)
- Vaalea maalaistyttö
mutta missä kaupungissa?
- 9+1
Vaalea maalaistyttö kirjoitti:
mutta missä kaupungissa?
Turussa.
- 9+1
Vaalea maalaistyttö kirjoitti:
mutta missä kaupungissa?
Eikun Tampereella
- LKS
Onneksi olen naimisissa ja ikävöin ukkoani, joka kohta tulee kotiin koppaamaan tämän ihanuuden suureen syliinsä.
- homo sapiens
Aloittajan kysymys oli osoitettu miehelle -> kiitokset sulle tuosta homoeroottisesta mielikuvasta..
- m.ies-74
Kaipaan vaimoani...mokasin, ja nyt niin ikävä häntä :(
- 2+17
Kerrankin edes katuva mies, siitä plussat.
- ei huano
sellaista mukavaa maalla asuvaa melko seksikästä keski-ikäistä naista.;)
- sitä samaa
Kuulostaa kuin miehesi kaipaisi useampia naisia.
Kaipaan vain yhtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070