Levillä Maru ja Stepu

Nähty levillä

Pariskunta on Levillä pääsiäisen vietossa. Nuori pari rakastaa laskettuelua ja tietenkin pääsiäinen on parasta sesonkia. Varmaan Vikkekin pässyt mukaan kun Esko on reissussa muualla.
Täällä ne on ihan sopuisina ja kaukana näistä tämän palstan juoruista. Ja ei oo Seiskan blogia keretty loman takia päivittää.

23

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä tsoukki

      Sepä hauskaa. Myös hauskaa on se, miten Stefan eilen iltasella poisti Martinan fb ystävistään ja pisti takaisin vasta kun kohu tuli tänään iltapäivällä liian suureksi? Ihanaa eloa tällä pariskunnalla aijaiaji mitä auvoista.

    • meneek kk

      martina tai martinan kamu heräsi kommentoimaan taas palstalle, viimeisiä yrityksiä pitää kulisseja pystyssä, kuinka kauan luulette että kulissit pidetään vaikka väkisin pystyssä siis martinan puolelta? tuleekohan naminammaiskis juttuja blogiin, juuri niitä mitä ennen eroa eskosta, "mun mies on ihan superihana ja meillä menee ihanasti" ?

      • SOHVERO

        EI MARALLA OLE KAVEREITA MUTTA MARAN ÄITEEEE YRITTÄÄ


    • cooooo99

      ja paskanmarjat ja levit?????????????? tiedetään...

    • huonoin yritys ikinä

      Niin varmaan! :D Huono yritys! Niin hirveät riidat päällä, että Stefu poisti Facebookistakin. Ja Stefu täällä palstalla oli juuri juttua, että Stefu oli nähty halailemassa uuden naisen kanssa... Ei mene läpi noin paksut valheet.
      PS. Nuoripari on yhdyssana.

      • Old news

        Ei se nyt enää edes niin uusi se Stefanin Pauliina ole.


    • eivät vaan osaa

      Tämä todistaa vain sen, mitä joku on sanonutkin täällä: Tätä palstaa seurataan näköjään todella ahkerasti jonkun lähipiirissä ;) Nyt mäkin uskon sen.
      Niiiiin läpinäkyvää!

    • niin läpinäkyvää ett

      Martina se käy täällä pistämässä viestiä. Uskon ettei anna vielä kulissien sortua. Saamme pian lukea miten suloista kaunista herkkää elämää hän elääkään.

      • huh huh..,.,.,

        Sun todellisuus on että martina oikeasti puhuu sinulle täällä?

        OK?


      • voi reppanaa
        huh huh..,.,., kirjoitti:

        Sun todellisuus on että martina oikeasti puhuu sinulle täällä?

        OK?

        Huh huhin todellisuus on se, että palstalla olisi vain yksi ainoa kirjoittaja hänen lisäkseen! :D


    • Ook tyhmä vai?

      Voivat vaikka Levillä olla, so what? Se ei poista tosiasiaa että heillä on erittäin vakavia kriisejä päällä.

    • Ahahahah :D

      Tossa toisessa ketjussa oli tämmöinen viesti:
      "mä näin harmaa naaman eli maran vievän lihavaa koiraansa täällä hesassa eli
      siinä suber-daami kun samaan aikaan on kahdessa paikassa."

      • yeah right.....

        Ja nyt toisessa ketjussa on, että Stefu oli täällä Bar Loosessa pussailemassa uuden naisensa kanssa. Aika supermies sekin, jos osaa olla kahdessa paikassa samaan aikaan!


    • sitä se teettää

      oli nyt levillä tai hesassa ainahan sillä hirviöllö tietokoneensa mukana on
      mutta kun vei läskiä koiraansa täällä hesassa.... ai ai. onko doku A:lla siiderit
      noussut kunnolla päähän.

    • surullista...

      Luulen että sä et sieltä yksiöstä tule koskaan pääsemään edes leville.
      Mitä siellä yksin tekisitkään,koska eihän kukaan halua ihmistä jolla luultavasti pakko-oireita noin pahasti,eikä niitä halua hoitaa.

      Martinallahan on kavereita,mies,kaunis lapsi,hieno auto,kaikki tuntee,kaunis upea vartalo,seksikkään tulinen mieli josta miehet hullaantuu,onnellinen elämäänsä.
      Eli kaikki mitä haluat ja jotka sinulta puuttuu.

      • kiinni jäi jo

        Kuka nyt mielikuvitusmatkalle Leville haluaisikaan, kun sinne voi mennä oikeastikin! :)


    • leeennaa

      Kaunis pari

    • Täälä ollaan!

      Levillä oon minäkin... täällähän on kiva lasketella, terveisiä kaikille luusereille!

      • ttu mitä juntteja

        Juntit amitsut vetää Levillä... Sveitsiin tai Itävaltqan sitä skimbaa kandee mennä


    • .jk.

      vaisillai

    • On se vittua

      Kannattaa niiden joo hankkia lapsia:D Säälin sitä lapsiparkaa...

    • tyhmin teko ikinä

      Samat sanat!!!

    • Valheita koko ajan

      No eivät tosiaan olleet Levillä. Ja tämä on 100000 % varma tieto. Martina on ihan Stadissa ollut koko ajan. Sen sijaan Stefua ei ole näkynyt päiväkausiin. Eli en tiedä missä hän maleksii.
      Miten typerää että joku keksii Levijutun kaiken kohun keskelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe