Sun pörröäs juuri nyt vähän aikaa ehtisin pörröttää, jos antaisit sen, minkä sinulta saada tahtoisin.
Hemaisevan seksikäs pörröpää?
43
831
Vastaukset
- mitävailla
Yksi pörröpää täällä. Seksikkyydestä en tiedä.
Mitä olet vailla? Mitä haluaisit? Rakasteluako?- Mies Hunningolta
Hän tietäisi kyllä. Et taida olla hän. Kuinka kummassa et tiedä sitäkään, oletko hemaisevan seksikäs? Eikö kukaan ole sanonut sinulle sitä? Vai etkö usko, kun sanotaan?
- :)
Mies Hunningolta kirjoitti:
Hän tietäisi kyllä. Et taida olla hän. Kuinka kummassa et tiedä sitäkään, oletko hemaisevan seksikäs? Eikö kukaan ole sanonut sinulle sitä? Vai etkö usko, kun sanotaan?
Tottakai olen seksikäs, luomutisuja miehet tuijottaa ja kommentoi ja muutenkin miehet kehuvat kuinka ihana olen.
Varatut ja kavereiden siipat, useinmiten. :( Valitettavasti. - Mies Hunningolta
:) kirjoitti:
Tottakai olen seksikäs, luomutisuja miehet tuijottaa ja kommentoi ja muutenkin miehet kehuvat kuinka ihana olen.
Varatut ja kavereiden siipat, useinmiten. :( Valitettavasti.Kalenterissani olisi juuri nyt vapaata. Karkealta arviolta toista tuntia. Kuten huomaat, en ole läheskään - tai läheskään ja läheskään, mutta kuitenkin - koko aikaa varattu!
- pörröpää..
Kalenterissani olisi juuri nyt vapaata. Karkealta arviolta toista tuntia. Kuten huomaat, en ole läheskään - tai läheskään ja läheskään, mutta kuitenkin - koko aikaa varattu!
No, ehtii siinä ajassa parit rundit heittää.
- Mies Hunningolta
pörröpää.. kirjoitti:
No, ehtii siinä ajassa parit rundit heittää.
Äh! Arvioni oli sittenkin hyvin karkea. Pahoittelut siitä. Nyt olen ansainnut tupakinmittaisen.
- sopiihyvin
Äh! Arvioni oli sittenkin hyvin karkea. Pahoittelut siitä. Nyt olen ansainnut tupakinmittaisen.
Juu. Olet ansainnut.
- hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Itsekkin tuossa tuli väänneltyä tupakat ja polteltua............
erästä miestä vain mieletön ikävä kalvaa ja unikaan ei vielä ole tullakseen....... - Mies Hunningolta
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Itsekkin tuossa tuli väänneltyä tupakat ja polteltua............
erästä miestä vain mieletön ikävä kalvaa ja unikaan ei vielä ole tullakseen.......Tämä oli tehdasvalmisteista. Hampaatkin on nyt pesty, joten ansaitut yöunet seuraavaksi vuorossa: heti aamusta, kun silmäni mä auki saan, vuorossa yksi lempiharrastuksistani. Hyvää yötä.
- .............
tulisit............kin
- Punssipöhnässä
Täällä olis pörröä tarjolla, kampaajani joutui vankilaan lomamatkallaan Kolumbiassa, ja pörrötakkua ja kakkua on kestänyt nyt jo kolmisen vuotta. Hiusten pesemisen loåetin vuosi sitten, kun liityin kommuuniin ja vsihdoin aatteet ekologisemmiksi.
- pörröpää11
vai haluat vain pörröpäältä seksiä.Pelkkääkö sitä vain eikö muuta?
- -kö ?
Lakisääteinen settien väliss'?
- pörrispää.
Jep, saat lasin vettä mutta voi olla että et edes tahdo taukoja pitää kun oikeen aiheen sisälle päästään :) nammmmm
- Huiiii !
pörrispää. kirjoitti:
Jep, saat lasin vettä mutta voi olla että et edes tahdo taukoja pitää kun oikeen aiheen sisälle päästään :) nammmmm
Ikäänkuin tietäisit, että 'iltamenoissa' jktn lasini on vettä.
- voihan se olla joo
että oon ihan vitun jurrissa, eikä asia kuulu, mulle pätkääkään, haluaisin, silti, kaikkea ihanaa
- tai en mitä vaan
ainostaan sitä jiiarkkoa.
- :)
Ainoastaan Jiiiiita??
- ja tähän
kohtia, otan ne kolmen vuoden kauneusunet.ainakin.
- joo kato
haluan vain j iitä.ja koska en saa, käyn nukkumaan.
- enemmän aikaatartits
Aikas itsevarma kundi! hetki olis aika jollekin pörröpäälle. Kuse sukkass.
- born to be
Noo, onhan se niin että itsevarmuus se vaan kasvaa, kun naiset on niin tyhmiä että oikein tyrkyttämällä tarjoavat itseään ja pörrösiä päitään kaikille kusisukillekin.
- huomio tämäkin
Niinpä, mutta olipa kukin millainen tahansa, kirjoitteluahan tämä vain on. Oikeestaan ihan huvittava ja harmitonkin vuoropuhelu.
- Mies Hunningolta
huomio tämäkin kirjoitti:
Niinpä, mutta olipa kukin millainen tahansa, kirjoitteluahan tämä vain on. Oikeestaan ihan huvittava ja harmitonkin vuoropuhelu.
Juurikin näin! Toisin kuin verrattaen yleisesti näytetään kuvittelevan, olen lähestulkoon melko vaaraton ja jopa jokseenkin harmitonkin. En siis varsinainen riesa, kuten yllättävänkin monet muut miehistä, joista olen kohtaamiltani pörrö- ynnä muilta sen semmoisilta päiltä kuullut.
- syötävänsexyoot
Juurikin näin! Toisin kuin verrattaen yleisesti näytetään kuvittelevan, olen lähestulkoon melko vaaraton ja jopa jokseenkin harmitonkin. En siis varsinainen riesa, kuten yllättävänkin monet muut miehistä, joista olen kohtaamiltani pörrö- ynnä muilta sen semmoisilta päiltä kuullut.
Juuri sellainen syötävän sexy namupala oot...;)
- Mies Hunningolta
syötävänsexyoot kirjoitti:
Juuri sellainen syötävän sexy namupala oot...;)
No en ole syötävissä enkä itsekään toista pure ihan joka paikasta, ellei tämä välttämättä tahdo.
- raskas ilta
No en ole syötävissä enkä itsekään toista pure ihan joka paikasta, ellei tämä välttämättä tahdo.
Rakas. Minulla oli raskas ilta, lohduta minua kauniin sanoin.... Pliis....
- Mies Hunningolta
raskas ilta kirjoitti:
Rakas. Minulla oli raskas ilta, lohduta minua kauniin sanoin.... Pliis....
En käsitä, kuinka on mahdollista, että on näin laajalti tiedossa, että tiedän kauniista sanoista ja niitten käyttö- sekä tarkoituksista että hetkistä.
- muuaN sandra
En käsitä, kuinka on mahdollista, että on näin laajalti tiedossa, että tiedän kauniista sanoista ja niitten käyttö- sekä tarkoituksista että hetkistä.
Kyllä tuommonen tieto leviää helposti kuin kulovalkea. Oot sitte vaatimatonkin vielä...heh
- Mies Hunningolta
muuaN sandra kirjoitti:
Kyllä tuommonen tieto leviää helposti kuin kulovalkea. Oot sitte vaatimatonkin vielä...heh
Tottakai olen, maailman vaatimattomin. Täytyypä valita sananat ja niiden käyttötarkoitukset jatkossa hieman huolellisemmin, koska en varsinaisesti pidä julkisuudesta ja sen mukanaan tuomasta suursuosiosta.
- sanojapörröpäälle
Tottakai olen, maailman vaatimattomin. Täytyypä valita sananat ja niiden käyttötarkoitukset jatkossa hieman huolellisemmin, koska en varsinaisesti pidä julkisuudesta ja sen mukanaan tuomasta suursuosiosta.
Kaikkihan tietävät ja rakastavat kauniita sanojasi Hunningon Mies. Pörröpää eritoten.
Pörröpäälle voisit muutaman niitä nyt illan ratoksi kirjoittaa...? - Mies Hunningolta
sanojapörröpäälle kirjoitti:
Kaikkihan tietävät ja rakastavat kauniita sanojasi Hunningon Mies. Pörröpää eritoten.
Pörröpäälle voisit muutaman niitä nyt illan ratoksi kirjoittaa...?pörhistellen pörröäs pörröttäisin
parastani pörrölläsi panisin
pörröstäsi pari puhetta pitäisin
paasaamatta paijaisin - kiitos
pörhistellen pörröäs pörröttäisin
paasaamatta paijaisinKiitos kaunis kirjoittajalle.
Koreista kirjoituksista kaunein.
kullalle kaihoisat kaipuut.
Kaunein kaunosieluni kaikista. - eräs22
pörhistellen pörröäs pörröttäisin
paasaamatta paijaisinArvaan jo mikä se sinun lempiharrastuksesi oikein on.
- Mies Hunningolta
kiitos kirjoitti:
Kiitos kaunis kirjoittajalle.
Koreista kirjoituksista kaunein.
kullalle kaihoisat kaipuut.
Kaunein kaunosieluni kaikista.peijaista pörrösi pohtien
pikkaisen pakarastas purien
pyrkisin pian pöksyihis
peuhaisin pedin pehmoisen - kiitos
peijaista pörrösi pohtien
pikkaisen pakarastas purien
pyrkisin pian pöksyihis
peuhaisin pedin pehmoisenPeuhaamaan patjoissani pääsisit
pikkuisen pimpsaani painamaan.
Porskuttaa pokani parhain
poikuutesi porstuassa poistan.
:) - Sitähä sää kysyit
Niinhän se Sorvankylän uusi pastori Usko Eedvartti Luttinen, on niin vaatimaton, niin vaatimaton, ettei vaan olisi Herra Hunningolle jotain sukua?
- E <3
- mieliharrastuksesta
eräs22 kirjoitti:
Arvaan jo mikä se sinun lempiharrastuksesi oikein on.
No tietysti se mieliharrastus on sekstaileminen. ;)
- hunningolle menossa
Mikähän sulta sille naiselle jäi? ♥? Mäkin olen hemasevan seksikäs pörröpää ja täällä vaan yksikseni istuskelen...miksi? Jaa a. Elämä on. Mutt pian on kesä ja terassit kutsuu...
- ihanakultani
En tiedä, ei varmaan mitään sille jäänyt. Haluaisin olla kanssasi kaunis kultani.... Milloin voimme olla yhdessä. Et tiedä miten kaipaan sinua.
- Daaa sulle vaa
No mut , kyl mä en ala heti duunaan tollasii. :D Hiukka hienovaraisempaa
lähestymistä tarvittais. Enkä mä kyl sittenkää hih:D- eivisssiinkelpaa
no ei sit jos ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921413
- 151333