Oinas-mies vaikka olet ärsyttävä ja kuvittelet itsestäsi liikoja!
ps. ei hän täällä käy.
ikävä sua
8
194
Vastaukset
- hyvää ötyä
Ei niin, hän asuu täällä.
- yksi Oinas vain on
Onko Oinas miehet itserakkaita?
Yhden tiedän mut hän ei ole itserakas
on vain muuten ihana
ja tietää sen - rohkeuttasinulle
Ota häneen yhteyttä ja kerro että kaipaat. Ei siinä ole mitään noloa.
Teillä on selvästi selvittämättömiä juttuja keskenänne.
Rohkeutta sinulle selvittää nämä asiat. Tee se. - En ole oinas
mut...tiedän ettei täällä voi kaikki käydä, mutta ajattelen myös niin, että joku muu voi tunnistaa ja kertoa....tai jotain? Pitää yrittää jotenkin....mä olen pilannut maineeni jo muutenkin, en mä voi selvitellä enää irl oikein mitään..
- luetää
Kyllä pystyt. Tiedoksi sulle, näiden täältä lukemien vinkkien perusteella tiedän tasan tarkkaan kenestä henkilöstä on kysymys.
Selvitä asia hänen kanssaan ennen kun on "myöhästä". Se kannattaa. En usko että mitään peruuttamatonta on tapahtunut saati että hän edes käy täällä.
Näin tämä on petollinen paikka tämä palsta. Vaikka muka anonyymisti kirjoitellaan, tarpeeksi vinkkejä kun seuraa ja lukee, saat asiat helposti selville. - tiedoksvaan
luetää kirjoitti:
Kyllä pystyt. Tiedoksi sulle, näiden täältä lukemien vinkkien perusteella tiedän tasan tarkkaan kenestä henkilöstä on kysymys.
Selvitä asia hänen kanssaan ennen kun on "myöhästä". Se kannattaa. En usko että mitään peruuttamatonta on tapahtunut saati että hän edes käy täällä.
Näin tämä on petollinen paikka tämä palsta. Vaikka muka anonyymisti kirjoitellaan, tarpeeksi vinkkejä kun seuraa ja lukee, saat asiat helposti selville.Päivän paras ,mun aika ei riitä kyttämiseen et sorry vaan
- elikkä...
luetää kirjoitti:
Näin tämä on petollinen paikka tämä palsta. Vaikka muka anonyymisti kirjoitellaan, tarpeeksi vinkkejä kun seuraa ja lukee, saat asiat helposti selville.joku on vastaillut ja plussannut mun juttuja, joku muu kuin hän ja pitäisi jotenkin selvittää? Ei tule mitään.ei musta enää ole sellaseen. mä olen lähetellyt viestejä pitkin poikin, en tiedä kuka vedätti joskus, mut ei ne varmaan menny edes perille. Nyt kun olen kirjoittanut eräästä toisesta...onko sekin vedätystä? mistä näistä tietää? miten voi mitään selvittää jos ei näe missään...aina kun otan johonkin yhteyttä niin ei mua tunne kukaan...muka :/
Antaa olla.... - elikkä..
elikkä... kirjoitti:
joku on vastaillut ja plussannut mun juttuja, joku muu kuin hän ja pitäisi jotenkin selvittää? Ei tule mitään.ei musta enää ole sellaseen. mä olen lähetellyt viestejä pitkin poikin, en tiedä kuka vedätti joskus, mut ei ne varmaan menny edes perille. Nyt kun olen kirjoittanut eräästä toisesta...onko sekin vedätystä? mistä näistä tietää? miten voi mitään selvittää jos ei näe missään...aina kun otan johonkin yhteyttä niin ei mua tunne kukaan...muka :/
Antaa olla....hänellä on jo jotain menossa jonkun kanssa jos pian on myöhäistä? kö
joo antaa olla, en halua enää mitään häslinkiä...ei koskaan mitään jos vähänkin haiskahtaa varatulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251