ikävä sua

hyvää yötä.

Oinas-mies vaikka olet ärsyttävä ja kuvittelet itsestäsi liikoja!

ps. ei hän täällä käy.

8

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää ötyä

Ei niin, hän asuu täällä.

• yksi Oinas vain on

Onko Oinas miehet itserakkaita?

Yhden tiedän mut hän ei ole itserakas

on vain muuten ihana
      ja tietää sen

• rohkeuttasinulle

Ota häneen yhteyttä ja kerro että kaipaat. Ei siinä ole mitään noloa.

Teillä on selvästi selvittämättömiä juttuja keskenänne.
      Rohkeutta sinulle selvittää nämä asiat. Tee se.

• En ole oinas

mut...tiedän ettei täällä voi kaikki käydä, mutta ajattelen myös niin, että joku muu voi tunnistaa ja kertoa....tai jotain? Pitää yrittää jotenkin....mä olen pilannut maineeni jo muutenkin, en mä voi selvitellä enää irl oikein mitään..

• luetää

Kyllä pystyt. Tiedoksi sulle, näiden täältä lukemien vinkkien perusteella tiedän tasan tarkkaan kenestä henkilöstä on kysymys.
        Selvitä asia hänen kanssaan ennen kun on "myöhästä". Se kannattaa. En usko että mitään peruuttamatonta on tapahtunut saati että hän edes käy täällä.

Näin tämä on petollinen paikka tämä palsta. Vaikka muka anonyymisti kirjoitellaan, tarpeeksi vinkkejä kun seuraa ja lukee, saat asiat helposti selville.

• tiedoksvaan
        luetää kirjoitti:

Kyllä pystyt. Tiedoksi sulle, näiden täältä lukemien vinkkien perusteella tiedän tasan tarkkaan kenestä henkilöstä on kysymys.
        Selvitä asia hänen kanssaan ennen kun on "myöhästä". Se kannattaa. En usko että mitään peruuttamatonta on tapahtunut saati että hän edes käy täällä.

Näin tämä on petollinen paikka tämä palsta. Vaikka muka anonyymisti kirjoitellaan, tarpeeksi vinkkejä kun seuraa ja lukee, saat asiat helposti selville.

Päivän paras ,mun aika ei riitä kyttämiseen et sorry vaan

• elikkä...
        luetää kirjoitti:

joku on vastaillut ja plussannut mun juttuja, joku muu kuin hän ja pitäisi jotenkin selvittää? Ei tule mitään.ei musta enää ole sellaseen. mä olen lähetellyt viestejä pitkin poikin, en tiedä kuka vedätti joskus, mut ei ne varmaan menny edes perille. Nyt kun olen kirjoittanut eräästä toisesta...onko sekin vedätystä? mistä näistä tietää? miten voi mitään selvittää jos ei näe missään...aina kun otan johonkin yhteyttä niin ei mua tunne kukaan...muka :/
        Antaa olla....

• elikkä..
        elikkä... kirjoitti:

joku on vastaillut ja plussannut mun juttuja, joku muu kuin hän ja pitäisi jotenkin selvittää? Ei tule mitään.ei musta enää ole sellaseen. mä olen lähetellyt viestejä pitkin poikin, en tiedä kuka vedätti joskus, mut ei ne varmaan menny edes perille. Nyt kun olen kirjoittanut eräästä toisesta...onko sekin vedätystä? mistä näistä tietää? miten voi mitään selvittää jos ei näe missään...aina kun otan johonkin yhteyttä niin ei mua tunne kukaan...muka :/
        Antaa olla....

hänellä on jo jotain menossa jonkun kanssa jos pian on myöhäistä? kö
        joo antaa olla, en halua enää mitään häslinkiä...ei koskaan mitään jos vähänkin haiskahtaa varatulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe