Miten voi olla näin mustasukkainen

Ihme paskaa

naisesta, joka ei ole minun edes?? Mustasukkaisuus on joku oimeä kiero sivutuote, jota en ole tilannut ollenkaan.

15

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tunteille

voi mitään. Mutta on hyvä itse huomata nuo tunteet. Kannattaisiko yrittää tehdä asialle jotain, siis yrittää lähestyä tuota naista.

• t. M n

Kuka oot?

• ödfhu

Vitut se susta mustis on. Haluaisit vaan että susta oikein tapeltaisi.

"Okei, olen Mauri"

• Hyvää yötä

En kai sitä täällä rupea kertomaan, en kai mä ihan hullu ole. Jos kerrotaan, kerrotaan vain hyvää ja kaunista, sitähän ihmiset haluavat, ei omistushalu ole kovin täyspäistä, yervehenkistä tai söpöä.

• Ei ole ei.
        Hyvää yötä kirjoitti:

En kai sitä täällä rupea kertomaan, en kai mä ihan hullu ole. Jos kerrotaan, kerrotaan vain hyvää ja kaunista, sitähän ihmiset haluavat, ei omistushalu ole kovin täyspäistä, yervehenkistä tai söpöä.

Ja turha sitä täällä kysellä ja riepotella nimikirjaimia, mikä on sekin turhaa ja useimmiten harhaanjohtavaa.

Ne kohteet yleensä huomaavat ja tietävät sen mustasukkaisuuden itseään kohtaan, halusitte tai ette. Eivät hekään sitä halua osakseen.

• aivan

Onhan tuo tuttu tunne, ei sitä voi ymmärtää että miksi.

• 0L1V14
      • Kiitos.

Järkyttävän hyvä linkki.

• kaikki on minun

Miten voi olla mustis jostain ihmisestä, joka ei ole edes hänen rakas? Kyllä tuollainen mustasukkaisuus mielestäni on jo sairasta narsistista omistushalua. Ilmeisesti aloittajalla on jonkinlainen "suhde" tuohon ihmiseen, ei kait hän muuten voisi mustasukkainen olla.

• Paskacase

Tuttu tunne - mustasukkaisuus miehestä, joka ei ole oma. Huipennuksena vielä se, ettei tunne johdu siitä miehen oikeasta vaan muista. Sydäntä kipristää ja puristaa. Eläköön elämän sietämätön hulluus!

• Sometimes it hurts in lo

En ole narsisti enkä edes basisti. Ikävä-palstalla olikin hyvä teksti mustasukkaisuudesta. Pitäisi keskittyä omaan elämään eikä liikaa miettiä toista. Se vaan kuuluu tähän tautiin, että kaikki lopuksi värittyy hänen kauttaan, hän on kaikkialla, ja joskus se raivostuttaa, mustasukkaisuus on vihaa, aggressiivisuutta, yritys jotenkin prässätä hänet paikalleen, etten tuntisi näin suurta voimattomuutta ja riittämättömyyttä, etten voi sille helvetti mitään, että hän valuu käsistäni kuin kultahiput veden mukana. Koeta tarttua niihin, pysäyttää ne, mutta mikään ei auta. Tiedän vain, että siellä syvällä vedessä on kultaa. Tällaisilla ajatuksilla tänään.

• no thanks

mikään ei ole niin kamalaa kuin mustasukkainen ihminen, joka kahlitsee toisen. Mustasukkainen saa olla ja ei sekään ole hyvä, jos ei yhtään välitä, mutta...

kohtuus kaikessa ja kultainen keskitie.

pitää antaa toiselle tilaa hengittää ja elää omaa elämäänsä.

• &iouv

Pahinta on mustasukkaisuus sellaiselta taholta, josta ei edes itse välittäisi yh-tään muutenkaan, tuttavana eikä persoonana.

Väestöliiton linkissä kuvataan hyvin sairaalloista mustasukkaisuutta - suhteettoman voimakasta reagointia suhteessa tapahtuneeseen (tai joskus, tapahtumattomaan). Toisella palstalla joku kuvaa epärealistisen haaveellista ihastumiskokemustaan "limerenssin kohteen tekemien asioiden ja ratkaisuiden kohtuuttomat mittasuhteet omaan tunnetilaan ja tuntemuksiin".

Pieni mustasukkaisuus on ymmärrettävää. Ja suurempikin silloin, jos jonkun puoliso on uskoton tai flirttailee kaikille avoimesti.

• p

Eikö mustasukkaisuus ole normaali tunne jos toista rakastaa tai on ihastunut, oli oma tai ei. Tietenkin joku raja pitää vetää ja missä se raja kullakin kulkee.

Toiselle pitää antaa vapaus tehdä omiakin asioita ilman pelkoa uskottomuudesta. Luottamusta pitää aina olla tai sitä pitää pyrkiä rakentamaan.

• Kysymys sinulle

Oletko mustasukkainen tästä naisesta, jonka voit totisesti sanoa tuntevasi vai omasta fantasiastasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1044
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      200
      815
    10. 36
      719
    Aihe