naisesta, joka ei ole minun edes?? Mustasukkaisuus on joku oimeä kiero sivutuote, jota en ole tilannut ollenkaan.
Miten voi olla näin mustasukkainen
15
537
Vastaukset
- ei tunteille
voi mitään. Mutta on hyvä itse huomata nuo tunteet. Kannattaisiko yrittää tehdä asialle jotain, siis yrittää lähestyä tuota naista.
- t. M n
Kuka oot?
- ödfhu
Vitut se susta mustis on. Haluaisit vaan että susta oikein tapeltaisi.
"Okei, olen Mauri" - Hyvää yötä
En kai sitä täällä rupea kertomaan, en kai mä ihan hullu ole. Jos kerrotaan, kerrotaan vain hyvää ja kaunista, sitähän ihmiset haluavat, ei omistushalu ole kovin täyspäistä, yervehenkistä tai söpöä.
- Ei ole ei.
Hyvää yötä kirjoitti:
En kai sitä täällä rupea kertomaan, en kai mä ihan hullu ole. Jos kerrotaan, kerrotaan vain hyvää ja kaunista, sitähän ihmiset haluavat, ei omistushalu ole kovin täyspäistä, yervehenkistä tai söpöä.
Ja turha sitä täällä kysellä ja riepotella nimikirjaimia, mikä on sekin turhaa ja useimmiten harhaanjohtavaa.
Ne kohteet yleensä huomaavat ja tietävät sen mustasukkaisuuden itseään kohtaan, halusitte tai ette. Eivät hekään sitä halua osakseen.
- aivan
Onhan tuo tuttu tunne, ei sitä voi ymmärtää että miksi.
- 0L1V14
Tärkein kysymys on että onko tuo ihminen kärsinyt mustasukkaisuudestasi?
Mustasukkaisuus on asia, jota ei tarvitse hävetä. Sen kanssa sun täytyy vaan oppia elämään.
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/mustasukkaisuus/- Kiitos.
Järkyttävän hyvä linkki.
- kaikki on minun
Miten voi olla mustis jostain ihmisestä, joka ei ole edes hänen rakas? Kyllä tuollainen mustasukkaisuus mielestäni on jo sairasta narsistista omistushalua. Ilmeisesti aloittajalla on jonkinlainen "suhde" tuohon ihmiseen, ei kait hän muuten voisi mustasukkainen olla.
- Paskacase
Tuttu tunne - mustasukkaisuus miehestä, joka ei ole oma. Huipennuksena vielä se, ettei tunne johdu siitä miehen oikeasta vaan muista. Sydäntä kipristää ja puristaa. Eläköön elämän sietämätön hulluus!
- Sometimes it hurts in lo
En ole narsisti enkä edes basisti. Ikävä-palstalla olikin hyvä teksti mustasukkaisuudesta. Pitäisi keskittyä omaan elämään eikä liikaa miettiä toista. Se vaan kuuluu tähän tautiin, että kaikki lopuksi värittyy hänen kauttaan, hän on kaikkialla, ja joskus se raivostuttaa, mustasukkaisuus on vihaa, aggressiivisuutta, yritys jotenkin prässätä hänet paikalleen, etten tuntisi näin suurta voimattomuutta ja riittämättömyyttä, etten voi sille helvetti mitään, että hän valuu käsistäni kuin kultahiput veden mukana. Koeta tarttua niihin, pysäyttää ne, mutta mikään ei auta. Tiedän vain, että siellä syvällä vedessä on kultaa. Tällaisilla ajatuksilla tänään.
- no thanks
mikään ei ole niin kamalaa kuin mustasukkainen ihminen, joka kahlitsee toisen. Mustasukkainen saa olla ja ei sekään ole hyvä, jos ei yhtään välitä, mutta...
kohtuus kaikessa ja kultainen keskitie.
pitää antaa toiselle tilaa hengittää ja elää omaa elämäänsä. - &iouv
Pahinta on mustasukkaisuus sellaiselta taholta, josta ei edes itse välittäisi yh-tään muutenkaan, tuttavana eikä persoonana.
Väestöliiton linkissä kuvataan hyvin sairaalloista mustasukkaisuutta - suhteettoman voimakasta reagointia suhteessa tapahtuneeseen (tai joskus, tapahtumattomaan). Toisella palstalla joku kuvaa epärealistisen haaveellista ihastumiskokemustaan "limerenssin kohteen tekemien asioiden ja ratkaisuiden kohtuuttomat mittasuhteet omaan tunnetilaan ja tuntemuksiin".
Pieni mustasukkaisuus on ymmärrettävää. Ja suurempikin silloin, jos jonkun puoliso on uskoton tai flirttailee kaikille avoimesti. - p
Eikö mustasukkaisuus ole normaali tunne jos toista rakastaa tai on ihastunut, oli oma tai ei. Tietenkin joku raja pitää vetää ja missä se raja kullakin kulkee.
Toiselle pitää antaa vapaus tehdä omiakin asioita ilman pelkoa uskottomuudesta. Luottamusta pitää aina olla tai sitä pitää pyrkiä rakentamaan. - Kysymys sinulle
Oletko mustasukkainen tästä naisesta, jonka voit totisesti sanoa tuntevasi vai omasta fantasiastasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708