Mietin omaa tulevaisuuttani. Olisiko minun syytä toteuttaa miettimäni B-suunnitelman alkuvaihe, jota olen miettinyt aina välillä. Tulenko selviämään haasteista, saanko talouteni parempaan jamaan? Onko edessä pahoja paikkoja?
Onko parisuhteellani tulevaisuutta, vai onko minun parempi alkaa irtautua?
Miten lasten käy?
Tulevaisuus?
3
54
Vastaukset
- Mies 33
Voisiko joku ystävällisesti katsoa miltä edellisessä viestissäni kertomani tilanne näyttää...?
Hei
Jokin järjestys romahtaa, ja niin on hyvä. Pääset vastuista vähän helpommalla. Aluksi saattaa tuntua pahalta, mutta tulokset on hyviä. Kun olet ravistanut kaiken turhan pois ja kiristänyt nälkävyön, pitemmällä tähtäimellä sinulle näytetään parisuhdetta, kuvassa kannat nuorikkoa sylissäsi. Talous kohenee ja työsi näyttää olevan pienimuotoisempaa mutta elättää sinut. Joten ei mitään kauhua näkyvissä, jatkuvaa elämän muuttumista vain.
Ystävällisin terveisin: Kuvankatsoja Mahorkka- Mies 33
Kiitos katsomisesta... Siitä B-suunnitelmasta, jota olen ajoittain miettinyt, kannattaako minun varautua sen toteuttamiseen? Ja millaisella aikataululla... Onko minun hyvä varautua ennalta, kuten olen itsekseni miettinyt varautuvani eräisiin seikkoihin jotka syksyllä voivat tapahtua... Vastauksestasi voin päätellä, että minun on ehkä syytä miettiä tuota b-suunnitelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960