Miksi pitää ihastua väärään ihmiseen on liian nuori
koitan unohtaa hänet.. on hän kuitenkin täysi ikäinen
mutta tuo ikä ero hmm höh sit kun sen kohtaa ikä ero ei täsmää:-(
15 vuotta ikäeroa ei käy
Miks ihastua nuorempaan
21
1517
Vastaukset
- Jaa jaahhas
Tottakai se käy idiootti! Jos nainen on vaikka kypsä 30 v ja mies kypsä 45, niin toki se käy! Ainoastaan jos mies on epäkypsä ja pojan tasolla, vaikka vanhempi, niin sitten ei käy!
- soveltaen
Eli jos mies on kypsä 30 ja nainen 45, niin hyvin käy?
- Entäs sitten?
Ap tais olla itse nainen? Mulla toistepäin, nuorempi taitaa olla ihastunut , senverran oudoksi on käytös muuttunut....
- nyyh.
Olen taas ihastunut vanhempaan naiseen ja olen itsekin nainen ja ikäeroa huomattavasti, taas.
- Jaa jaahhas
Ihan sama miten päin jos kummatkin aikuisia ja tarpeeksi kypsiä rakastaakseen.. Ihastushan tarkoitta vasta sitä, että on kiinnostunut. Mut jos asiaan suhtautuu aikuisesti, niin eihän ikäero merkkaa mitään ja ihastus voi kehittyä hyväksi suhteeksi. On jopa pinnallista tuijottaa ikää mielestäni!
- .-.-..-.-..
Ei mua ainakaan toi ikäero haittais! :)
Mun mielestä tärkeempää on se, että natsaako kemiat yhteen jne..
Ikähän on vain pelkkiä numeroita!- lumituisku
Samaa mieltä. Ikä on vaan numero kun on kyse aikuisista ihmisistä. Mua ei ainakaan haittais jos mies olis nuorempi!!
- vaikka välissämme
olisi ihan helvetin iso jäävuori, tämän huiman ikäeron lisäksi, niiiiiin, sulatan sen, rakkaudellani....n>m
- toivotontako?
entä jos mies on naista nuorempi kuinka ison ikäeron sallitte niin päin?
- Naima & aan
14,7vuotta ois ihan kiva.
- Sekavaa :s
Itse olen ihastunut about 15 vuotta vanhempaan naiseen(uskon tosissani, että tunne on molemmin puolista) ja en kyllä itse tee mitään asian eteen. Nainen tehköön itse jotain asian eteen jos on minusta kiinnostunut tosin en tiedä mitä tekisin jos tämä nainen tekisi alotteen, koska itseänikin häiritsee tuo valtava ikäero. Tämä elämä tuppaa olemaan vaikeata kun kyseinen nainen on mielessä koko ajan.
- candida
mut kuinka paljon häiritsee?? jos häiritseekin ajatus siitä et muut ei tajua?!!!!
- sekavaa :s
candida kirjoitti:
mut kuinka paljon häiritsee?? jos häiritseekin ajatus siitä et muut ei tajua?!!!!
Ehkä häritsee enemminkin se, että todennäköisesti olemme eri vaiheessa elämän vaiheessa.
- eihän se ole edes
mikään ikäero, ellei se oo jotain 20vee.
- tunnen niin
Olen kiinostunut just noin 15 vuotta nuoremmasta miehestä.... ja en uskalla tehdä aloitetta kun se on niin mahdotonta
- bobby!!!
Näin parin kuohuvan jälkeen niin muistot palaavat tästä vanhemmasta naisesta.
- Sekavaa :s
Olen koittanut unohtaa kyseisen naisen, mutta niin ei onnistu niin ei onnistu. Olen koittanut löytää uuden ihastuksen kohteen, mutta jotenki se ei vaan onnistu.
Haluan sinut itselleni!!! - jos kemiat natsaa
Ei tuo 15v. ikäero haittaa. Tiedän yhden tapauksen jossa nainen oli miestä 15 vuotta vanhempi ja avoliitossa ja silti oli jotain sutinaa itseään nuoremman työkaverin kans. Ainakin "tekstailivat" ahkerasti ;). Ja se nainen tunnusti itse mulle juosseensa sen nuoremman miehen perässä, joten kai heillä jotain oli. Myöhemmin se nainen eros avomiehestään, en tiedä oliko syynä tuo nuorempi mies ;)
- Kokeilemalla selkiää
Mitäpä jos nostaisit kissan pöydälle ja ottaisit asian puheeksi hänen kanssaan? Saisit ainakin edes jonkinlaisen mielenrauhan -parempi sekin, jos hän ns. antaa rukkaset kuin elää epätietoisuudessa ja miettiä "mitä jos". Ja mistä sen tietää vaikka hän ajattelisi samoin sinusta!
- aloittajalle
- sekavaa :s
Olen jo alkanut siirtymään eteenpäin ja olen alkanut iskemään oman ikäsiäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770