Yöunet pilallakerran viikossa

ymmärtääkö pitäisi

Yläkertaan muutti perhe, joka näköjään sitten juhlii joka viikko.

8

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin?

Entä sitten? Moni ihminen "juhlii" viikottain.

• ymmärtääkö pitäisi

Ei tässä talossa ole juhlittu. Tähän asti on häiritty pari kertaa vuodessa.

• Hehei

Asuisimpa minä sinun yläkerrassa. Meillä ei ikinä juhlita, mutta musiikin tuottaminen kuuluu harrastuksiini ja äänentoisto järjestelmäni ovat huippuluokkaa.

Räjäyttäisin tajuntasi parilla äärettömän ärsyttävällä biisillä (ärsyttäviä siis, mikäli ei genrestä tykkää) 10" aktiivi lähikenttä monitoreillani (pääset tod.näköisesti kuuntelemaan jopa korkeampia taajuuksia, löytyyhän näistä twiitterit ferronesteellä vahvistettuna) jotka tietysti on vahvistettu 12" subbarilla.

Ja voisin olla jopa käyttämättä monitoreiden resonanssi padeja ja jalkoja.

Sitten voit tulla tänne itkemään ja saat varmasti sympatiaa.

• _Hifimies_

Ite en kyllä tulis elvistelemään tänne noilla bilteman 50€ vehkeillä. Melun tuottaminen noilla onnistuu, muttei musiikin.

• ymmärtääkö pitäisi

Siis tämä oli puheen kalkatusta yöllä kahdesta aamuun saakka. Menkööt muualle kalkattamaan yöaikana, kun muut nukkuu.

• rfarm
        ymmärtääkö pitäisi kirjoitti:

Siis tämä oli puheen kalkatusta yöllä kahdesta aamuun saakka. Menkööt muualle kalkattamaan yöaikana, kun muut nukkuu.

Itselläkin on viime aikoina aiheuttaneet haittaa viikonloppuisin äänekkäästi ryyppäävät kerrostalonaapurit. Tällaista olen suunnitellut jatkossa.

1. pyyntö olla hiljempaa. Jos ei auta niin 2. poliisit paikalle. 3. Käyn herättämässä häiriköt aamulla rimputtamalla ovikelloa.

• Häiriköt pihalle p..
        rfarm kirjoitti:

Itselläkin on viime aikoina aiheuttaneet haittaa viikonloppuisin äänekkäästi ryyppäävät kerrostalonaapurit. Tällaista olen suunnitellut jatkossa.

1. pyyntö olla hiljempaa. Jos ei auta niin 2. poliisit paikalle. 3. Käyn herättämässä häiriköt aamulla rimputtamalla ovikelloa.

Vielä muistat tehdä isännöitsijälle valituksen , mitä tapahtui ja kellonajat, eli mistä mihin saakka. Jos on vuokralainen niin häätö tulee muutaman valituksen jälkeen, omistaja häirikkö on hieman vaikeampi tapaus, mutta tehoaa sekin.
        Pahinta on jos naapurit antavat häirinnän jatkua eivätkä tee mitään niin tarkoittaa että hyväksyvät metelöinnin.
        Näin meillä tehdään ja viimksi porukka hiljeni isännöitsijän muistutuksen jälkeen.

Muutama viikko sitten tuli yksi "tytöntypykkä " vastakkisesta talosta ikkunan läpi ja yläkertaan metelöimaan, soitimme paikalle poliisit ja putkareissu tuli häirikölle je ehkä pihalle asunnostaan.
        Näin meillä tehdään "kusipäille" ja joutaa pihalle, ei siinä vitsit auta kun ei osata elää kunnolla. Meillä muutamat ovat saanneet lähteä, mutta tahtoo tulla kaksi tilalle ja taas jatketaan. Nyt ovat olleet kolme viikkoa hiljaa.

• :)

Kuules hifimies, et taida edes tietää mitään tuottamisesta.

Ja ihan KRK:n vehkeitä ovat. Sitten löytyy Behringeriltä ja Yamahalta parit myös, referenssiä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4312
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      297
      1755
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1506
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe