Onko joku saanut navigon Fresh Map ohjelmistoa toimimaan. Ohjelma asentuu ja aukeaa ok mutta ei saa yhteyttä navigaattoriin. Löytää ainoastaan muistikortin ja herja ettei siinä ole ohjelmaa. No ei tietenkään ole, kun ohjelma on itse navigaattorin muistissa. Mitähän järkeä Navigonin on jakaa tälläistä toimimatonta ohjelmaa.
Navigon Fresh Map ohjelmisto
10
1425
Vastaukset
- Kerropa lisä'ksi...
...hyvänä lähtötietona Navigaattorisi merkki ja malli?
- resh map
Merkki on ilmoitettu alkuperäisessä kysymyksessä, mallilla ei ole väliä, koska ohjelma on kaikilla malleille.
- tiedottarpeellisia
resh map kirjoitti:
Merkki on ilmoitettu alkuperäisessä kysymyksessä, mallilla ei ole väliä, koska ohjelma on kaikilla malleille.
Ehkä mallikin voi olla oleellinen tieto.
- öööööööööööööööööööö
Toimii kuin junan vessa. Ei mitään ongelmia.
- öööööööööööööööööööö
niin,laite on navigon 8140.
- pittinen
mulla toimi edellisessä koneessa uudessa ei toimi
olisko vika kun edellinen kone oli 32 bittinen
nykyinen 64 bittinen
herjaa vaan virhettä
tulee teksti
palvelinvirhe ilmeni CG2009- tap ute
Ei ainakaan minulla toimi Navigon Fresh,päivän olen otellut .mutta CG2009 virhettä vaan tarjoaa.
- Ei ongelmia.
Ei mitään ongelmaa. Eli toimii o.k.
Kone W7 64 bit ja Navigon 3300 Max.- PASKA
paska vehje ja navicon pojat vaan yrittävät että tietokoneessa vika
jatkuvasti tulee
PALVELINVIRHE ILMENI CG2009
PASKA MIKÄ PASKA - tap ute
PASKA kirjoitti:
paska vehje ja navicon pojat vaan yrittävät että tietokoneessa vika
jatkuvasti tulee
PALVELINVIRHE ILMENI CG2009
PASKA MIKÄ PASKAMie sain toimimaan ko ohjelman.kun päivitin windowsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754