Mikä meissä nuorissa 13-20we kiinostaa yli keski-ikäisiä ja lähellä keski-ikää olevia 35-56we? musta se on kamalaa kun esim qruiserissa tulee 42 vuotias ehdottelemaan. "tule helsinkiin, mennään vähän shoppailemaan ja haetaan vaikka pizzat meille. sitten voin pitää suo kainalossa ja muuta...;)" itse mulla on ikää just 17. Olen harrastanut kilpa-uintia ja uimahallit on välillä helvetti kun vanhemmat miehet kyylää ja seuraailee suihkutiloissa. KÄYTÖSTAPOJA! teillä ei oo lähestyminen koskaan hienotunteista toisin kun samaa ikäluokkaa olevilla. eikö se ole sairasta jos 17 vuotias on yli 40 vuotiaan kanssa? itse en pystyisi koskaan....hyi.
mikä meissä nuorissa?
36
1138
Vastaukset
- Boy 16
Jos me ollaa sen verran hyvä näkösii
- boy23^^
Tämä viesti kyllä selvitti kaiken. Asia on loppuun käsitelty. Case closed. Kiitos kaikille mielenkiinnostanne ja silleen.
- 6+10=16
Koen joskus oloni kiusalliseksi, kun vanhemmat äijät juuri tuota edellä mainittua ikäluokkaa katsovat pitkään, hyvä ettei kuola sentään valu. Kuvottavaa.
- Koita kestää
Kyllä sinun on parasta pysyä poissa uimahalleista toistaiseksi, ettet saa elinikäisiä traumoja, mutta ole huoleti, parin vuoden kuluttua sinusta ei ole enää kukaan kiinnostunut, kun olet tavallinen mitään sanomattoman näköinen, pieni kullinen ja alat läskistyä. Sitten voit taas alkaa käydä uimassa ja muista ettet katsele ketään nuorempia.
- hemppa
Niin, elämä on kummallinen. Kuvittelee, että nuoruus jatkuu ikuisesti....
Kaikki ovat nuoria joskus .. se aika on lyhyt.
Onneksi elämä alkaa vasta aikuisena. Varmuus lisääntyy. Nuoruus VOI olla kaunista, mutta suurin osa on nuorista on tyhmiä kuin kanat, he eivät vain sitä tiedä, he ovat myös onnettomia!
Elämää voi vain katsoa taaksepäin, niin ehkä ymmärtää..
Jotkut nuoret ovat kauniita, mutta sitä he ovat myös ikääntyneinä, mutta kuten vanha sanonta sanoo: sisäinen kauneus on tätä. Haleja sinulle! - mietteitä sunnuntail
Tietääkseni ei ole lakia, minkä perusteella ei vanhempi saisi katsoa nuorta. Tuijottaminen on kyllä yleisesti epäkohteliasta, varsinkin jos on pitkään ja syvään.
Myönnän kyllä, että suorat ja ehdottelevat viestit voivat olla ärsyttäviä, varsinkin jos tulevat vanhemmalta (olettaen tietysti että ei pidä vanhemmista).
Mutta mielestäni on silti typerää, että hirveä haloo siitä, jos joku yli 10 vuotta vanhempi henkilö jutustelee. Kai heilläkin on oikeus jutella jos haluavat? Ja jutustelulla en siis tarkoita suoria, (rivoja) panoehdotuksia jne.
Tälläisiä mietteitä siis 20-vuotiaalta. - EI ÄRSYTETÄ
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Ei ole kivaa joutua näyttelyesineeksi. Toki katsoa voi myös vain vilkaisemalla eikä tuijottamalla.
Kaikki ehdottelut ovat törkeää tekoa. Vaikka olen itse jo vanha, niin kunnoitan kyllä nuorta niin paljon, etten syyllisty kumpankaan tekoon ja toivon todella, että kaikki muutkin vanhemmat jätkät tekisivät samoin.
On paljon nuoria, jotka todella pitävät vanhemmista miehistä , ja ne kyllä oppii tunnistamaan katseesta sekä myös tulemisesta itse vanhemman miehen lähelle. - kuustoistwuottias
mulle kyllä kelpais vanhempi mies jos se veis shoppailemaan :P
- Nuori poika vm. 93
Miinuakin vanhemmat miehet ovat katsoneet pitkään ja syvään, ihan vain kaupungissa ollessani. En näytä mielestäni ertiyseltä saati pukeudu mitenkään huomiota herättävästi, silti jotkut miehet katsovat ihan häpeilemättä. Eikä se katse ole koskaan ollut halveksiva tai vihamielinen. Pahimpia ovat ne, jotka seuraavat katseellaan vaikka olisi kävellyt ohi. Hyvä, etteivät suoraan tule ehdottelemaan.
- Ei huolen häivää
Kukaan ei ainakaan katso inhon kohdetta kuin vilauksen, jonka jälkeen pää kääntyy äkkiä pois. Kaikki katseet ovat osoituksia kiinnostuksesta.
- Samalla tavalla
nuoret tuijottaa meitä hyvin varustettuja vanhempia. Joskus ärsyttävää, varsinkin kun on ruma läski, mutta täytyy ymmärtää, nuorilla tuo hormonien hallinta kun on niin vaikeaa.
- _30v__
Noh, itte olin suihkussa kuntosalilla ja sinne suihkuhuoneeseen tuli neljä jotain 17-19v sälliä. Sumeilematta ja suoraan tuijottivat kullia... alkoi vähän häiritsemään jo.
Ittelle kuntosali ja uimahalli ynnä muut on paikkoja joissa treenataan, eikä kattella porukkaa 'sillä silmällä'. Kyllä niitä iskuyrityksiäkin on tullut, oon sitten teeskennellyt heteroa eli jättänyt noteeraamatta tai kysynyt suoraan että jonottaako laitteeseen vai mitä siinä oikein viestittelee.- Just joo
Nii varmaan
Kyllä asia vaan on niin ettei siellä uimahalleissa ole pelkästään niitä vanhoja jotka tuijottelee muita, itse olen myös ollut nuorempien katseltavana "sillä silmällä" ties missä.
Se, ettet itse 16-19 vuotiaana ole tuijottamassa muiden kaluja uimahalleissa ei tarkoita ettei muutkaan teinit sitä tekisi.
Ei kannata alkaa edes yleistämään, että kaikki homot tai edes suurin osa tuijottelisi muita miehiä seksi mielessä, kyllä se tuijottelu saattaa olla ihan oman kokonsa vertaamista ja/tai ulkonäön ihailuakin.
Heteroille voisin sanoa sen, että yrittäkääpä olla katselematta niitä kauniita naisia joita näette bikineissä niin voi ymmärtää kuinka vaikeaa/helppoa homoille on olla katsomatta hyvän näköistä henkilöä.
Ja jos se paljaan pinnan esittely niin paljon häiritsee, sitä voi mennä vaikkapa kaveriporukalla uimaan ja tilata yksityis suihkut ja saunan joiden vuokra ei ole 10 €/tunti kalliimpaa, niin ei ole vanhoja papparaisia kuolaamassa perässä.- Pannananna
Mua ainakin kiihottaa kun joku vanhempi "setä" katselee ,ja oon niille joskus aina vähän keimaillut ja huomanut että ukko kiihottuu ,ite oon 17 v ja en voi sanoo et ei ois kokemusta vanhenmmista .
- kdjdhgd
itse 18 vuotiaana kiihotun noin 25-35 vuotiasta hyvännäköisistä yksilöistä.
- Kalevi setä
Itse pidän nuorista pojista en toki alaikäiseen sekaannu mutta juuri sellaisesta joka on tuon suojaikärajan ylittänyt .Olen 57 v hyvin toimeentuleva varattu ukkomies mutta silloin tällöin haluan irroitella nuoren kundin kanssa.
- saastaaaaaaa
Kalevi setä taitaa imettää omaa kurttuista kullia, on siinäkin haiseva lihanpala maisteltavaksi yäk.
Ja varmaan saa nuoret kollit kiimaseksi kun osaa imeä niitä malliikkasti ainakin itse mielestään.'
ja vielä jos sovitetaan paskan reikään kullia, paskanreikä on paskan ulostuloa varten eikä kullin tai muun lihan tukkimista sinne takasi.
yäk mitä saastaaaa lopettakaa toi varsinkin vanhat mihet käyttää nuoria hyväksi - 38v
Homma toimii puolin ja toisin. Minut iski eräs 18v poika jonka kanssa tuli harrastettua useammankin kerran seksiä.
Jossain vaiheessa hän löysi ikäistään seuraa, jonka jälkeen emme ole tavanneet.
mitä nyt kaupungilla joskus moikattu ohikulkiessa.
Varmasti molemmille jäi hyvät muistot näistä tapaamisista.
Kumpikin saatiin mitä haluttiin- .....
Saanko kommentoida vaikka olen nainen.
Epänormaali kiinnostus vanhemman taholta on jotain riepottelun halua koska ei hyväksy omaa ikäänsä - paluuta omaan nuoruuteen?
Joskus olin itseäni 7 vuotta nuoremman miehen kanssa emme olleet sukupuoliyhteydessä mutta sekstailimme muuten, se oli ensimmäinen kerta enkä voisi tehdä näin enää. Vaikka tietysti kaveri vakuutteli ettei haittaa.
Kukin tyylillään mutta seurustella ei voisi korkeintaan tilapäisesti? - Ei toimikaan
..... kirjoitti:
Saanko kommentoida vaikka olen nainen.
Epänormaali kiinnostus vanhemman taholta on jotain riepottelun halua koska ei hyväksy omaa ikäänsä - paluuta omaan nuoruuteen?
Joskus olin itseäni 7 vuotta nuoremman miehen kanssa emme olleet sukupuoliyhteydessä mutta sekstailimme muuten, se oli ensimmäinen kerta enkä voisi tehdä näin enää. Vaikka tietysti kaveri vakuutteli ettei haittaa.
Kukin tyylillään mutta seurustella ei voisi korkeintaan tilapäisesti?noin päin jos haluaa lapsia.
- Kalevi setä
On se vaan kumma miten noita nuoria poitsuja hakeutuu meidän vanhempien miesten seuraan ,eli kyllä se on molemmin puolista ja mistään hyväksi käytöstä ei ole kyse vaan intohimosta
- Kalevi setä
Eihän mikään ole sen ihanampaa kun saa työntää k yrpää nuoreeen takapuoleen tai se että nuoret huulet on kalun ympärillä imemässä.
- aids ym kauheus
Juu se ihana tunne on sulla vanha ukko, saat siitä tyydytyksen kun nuori poika joutuu imemään sun kusista kullia ja kurttusta haisevaa kahta munaa.
Ja vielä saat painaa ja rikkoa suolta, mikä myöhemmin ei ole naurun paikka, hyvä kun selviäis leikkauksella, rikki menee paikat.
Nuoret on niin vietävissä. Ja vanhat parrat varmaan sen taidon jo osaa, kenties on itekkin tullut hyväksi käyteyksi.
Mitä mieltä muut. Vanhojen vastaus jo tiedetään ennakolta "aids ym kauheus" olet tainut saada nuo sukupuolitauti tietosi jostain homovastaisesta lähteestä koska ensinnäkin Hi-virus joka kehittyy hoitamattomana AIDS:iksi on äärettömän harvinaista, riski on korkeampi jos sattuu harrastamaan suojaamatonta seksiä 300-400 eri Aasialaisen tai Afrikkalaisen kanssa joka päivä.
Se on totta kyllä, että homoseksin välityksellä saadut tauti tartunnat ovat yleisempiä verrattuna heteroseksiin, mutta 90% homoseksiä harrastaneiden tehdyistä testeistä ovat negatiivisia, katsos tilastoissa lasketaan vain ne testit jotka ovat positiivisia ja negatiiviset jätetään pois laskuista.
Toinen asia on se, että jotta suoli repeäisi persettä panemalla kalun pitää olla aika helvetin iso (n.35 cm) tai seksin pitää olla äärettömän rajua.
Anaaliseksin yhteydessä saadut haavat paranevat itsestään viikon sisällä- Annaalitkehiin
Anaaliseksin yhteydessä saadut haavat paranevat itsestään viikon sisällä
no hyvä et joku noista haavoistakin kiksinsä saa :)- Nii-i
perseen löystyminen on kuitenkin jossain määrin pysyvää.
- yäk yäk aids yms
Yäk mitä hommaa persereikä on tarkotettu paskan tulolle, eikä sinne lihaa tukittavaksi. yäk kaikki paikat kaikenlisäksi rikki.......................... yäk mitä
- reikä ulostukseen
Ihan ok kahden miehen ystävyys, mutta nuo alapääjutut se on aivan sairast
anna mun kaikki kestää - himomuna
Hyvähän se on että munalla on vientiä nuorillekkin.
- muna maistuu
Mie meen munalla töihin!
- houmou398220
Itse en koskaan lähentele nuoria enkä tuijota voin kyllä vilkaista kun onhan ne usein kivan näköisiä. Mutta kunnioitan kaikkien yksityisyyttä ja annan kaikkien olla rauhassa enkä ahdistele.
Annan nuorten tulla itse mun lähelle, kyllä sen huomaa jos nuori on kiinostunut, ne tekee nykyään aika rohkeasti itse alotteita, ja moni on kiinnostunut, yllättävän moni haluaa tällaista vanhempaa kokenutta ja turvallista luotettavaa kaveria. - -----
No mitä sanot jos nainen - yksi omasta elämästä - on jotenkin epänormaalin kiinnostunut nuoremmasta, tämä on tietty pakotie kun kiusaantuu sanoa lesboksi, jollei ole lesbo, mitä tämä on? Kun hänen hyvä ystävänsä sanoi tuota yhtä ihmistä se jaksaa jauhaa.
Onko se merkki huonosta avioliitosta?
Kun ajattelee ettei pitäisi olla mitään niin kiinnostavaa jos lesbous on suljettu pois.- Kuten yleensä
Se minkä ikäisestä seurasta on kiinnostunut ei liity mitenkään seksuaalisuuteen, eli homot eivät ole kiinnostuneempia nuoremmasta seurasta yhtään sen enempää kuin heterotkaan.
Nainen kuulemma kykenee valitsemaan oman seksuaalisuutensa, mutta en ihan usko tuohon.
Jos nainen hakee huomiota nuoremmasta naisesta, on kyseessä mitä todennäköisemmin saada selville onko vielä seksuaalisesti viehättävä eikä niinkään huono avioliitto.
Tai sitten vain yksinkertaisesti pettää samasta syystä kuin mies, haluaa seksiä eikä saa sitä mieheltään tarpeeksi tai seksi vain ei kiinnosta aviopuolison kanssa tms.
Ihminen harrastaa seksiä 3:mesta syystä
1. Lisääntyäkseen.
2. Saadakseen seksuaalista tyydytystä.
3. Osoittaakseen rakkautta rakastetulle.
Oli kyseessä sitten homoilua, lesboilua tai heteroilua, syyt ovat samat, pettäminen voi vain kiihottaa kiinnijäämisen aiheuttaman jännityksen takia.
- ------
Tarkoitatko hän haluaa minun sanovan hän on seksuaalisesti viehättävä, vaikka
hän ei ole lesbo, hän kokee jotain alemmuudentunnetta noin yleensä?
Hän tehostaa itseään ja vain naisellinen viehättävyys tekisi hänestä sellaisen kun hän haluaisi olla.
Ihme kyllä hän viihtyy vain naisporukassa, minun mielestäni hän on lapsellinen ja meni pitkä aika ennenkuin kukaan sanoi ettei jaksa kuunnella jauhamista.
On jokunen lesbo yrittänyt minua, se oli raskasta mutta en sen tähden inhonnut ketään.
Lisäksi hän selittää syy on minun eikä näe itsessään mitään vikaa, ihan kuin olisin joku uhka. - ymmällään
Mun yks kaveri on 23v ja seon kihloissa 52 vuotiaan kanssA..enkä mä näe siinä mitään outota.
Toiset tykkää nuoremmista ja toiset vanhemmista.
Itse mulla on piirityksessä 24 vuotias,. ite oon 42..ja se jannu on tosi kuumana,ikäerosta huolimatta-
Ei se ikäero merkityse,vaan jos kaikki natsaa...mullakin on ollut suhde mua 30 vuotta vanhempaan,swe delasi Piikkiön sairaalassa viime keväänä.
Vein mä kukat haudalle.
Elämä opettaa,se opettaa nauttimaan jkaisaesta päivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770