basset hound

basset hound

Meillä on nyt 10 kuinen basset,aivan mahtava. Eläinlääkäri totesi sillä kuitenkin lievän yläpurennan. Miten tuollaiset korjaantuu vai korjaantuvatko? Meillä kun on tarkoitus käydä sen kanssa myös näyttelyissä.

13

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatonta :O

      no kysy siltä lekurilta, Sherlock

      • Pieni Virhe

        Ei kai LIEVÄ YLÄPURENTA pitäs olla näyttelys ongelma.Alapurenta on nollaava vika ja koirasi on vielä,kehitysiässä,voi vielä korjautuakkin,toisaalta voi pahentuakkin.Toivotaan LEPPAKORVALLE Onnea ja menestystä kehissä.


    • Utelias????

      Oletko itse täydellinen? Kun sellaista vaadit koiralta.

    • basset hound

      Yllättävän fiksuja vastauksia.... ei eläinlääkäri ole mikään Sherlock :P joka osaa arvioida korjaantuuko vaiko eikö on vain todennut lievän yläpurennan. Lukeeko viestissäni että vaadin jotain? Luulin saavani tähän vastauksia toisilta houndin omistajilta joilla tietämystä ja kokemusta tästä rodusta,että miten nuo purenta hommat houndeilla ylipäätänsä vaikuttavat näyttelyissä. Kun on tosiaankin tarkoitus niissä myös joskus pyörähtää,metsällähän tämä meidän houndi on jo osoittanut olevansa ihan huippu houndi. Noiden kahden tyhjäpään vastaukset ovat lähinnä naurettavaa teiniangstia :D huvinsa kullakin..

      • peelo3

        Itse en noista kovin paljoa tiedä, mutta katso esim: http://www.vaeltavantuulen.net/
        tuolta voi löytyä jotakin tietoa näyttelystä ja tuon kennelin pitäjä varmasti osaisi neuvoa tuossa kysymyksessäsi!


    • Utelias????

      Haittaako koiran elämää jos vähän purenta pielessä? Mikä on huippu houndi, onko se jokin erityisluokka ajokokeessa? Meni 3min samaa polkua jota joskus jäniskin kulkenut. Taitaa olla vaan pentutehtailu taka-ajatus.

    • houndin omistaja

      :D jäisköhän näiltä palstoilta joskus nää teinit/lapset pois angstaamasta tai perustettaisiinko niille joskus ihan omat taapero palstat :D jos ihminen näyttää kysyvän ihan asiallisia kysymyksiä, niin jo siitä on joku teini vääntämässä ihan ihme härö juttuja.Noiden lasten vanhemmat voisi katsoa vähän jälkikasvustonsa netin käyttöä! Basset Houndin omistajalle vastaisin että jos on lievä niin todennäköisesti bassulasi tulee olemaan ihan kaunis purenta,kunhan on kasvanut aikuiseksi.Omallani ainakin muuttui. Onnea muuten loistavasta rotu valinnastasi :D

    • basset hound

      Kiitos vastauksesta houndin omistajalle. Nuo selvästikin lasten kirjoittelut jätän huvittuneena,eikä niihin pidä edes tarttua noi lapset on sellaisia että vain provosoituvat :)

      • Utelias????

        Eipä ole lähellekään käyttövalioita näkynyt ko rodusta ajokokeissa. Tosin vääräleuka ajureita tuhansia. Että varovaisuutta sen "huippu" sanan kanssa. Eiköhän noi passatit ole paremminkin seurakoira katekoriaa.


      • pasi toikka
        Utelias???? kirjoitti:

        Eipä ole lähellekään käyttövalioita näkynyt ko rodusta ajokokeissa. Tosin vääräleuka ajureita tuhansia. Että varovaisuutta sen "huippu" sanan kanssa. Eiköhän noi passatit ole paremminkin seurakoira katekoriaa.

        onko sulla joku ruuvi hukassa? eihän tossa ole puhuttu mistään ajokokeista yhtään mitään!!!! ja toi metsällä tämä on ososittanut olevansa huippu saattaapi hyvinkin tarkoittaa ihan kuule jäljestyshommia,kun näyttääpi olevan noita Houndeja ihan jäljestysvalioita :D kaikkien ei tarvitse olla metsästys aikeissa koiriensa kanssa! antaa pupjen juoksennella kunnon jälkikoiria tarvitaan aina etsimään kadonneita joten eipäs haukuta toisten koiria vaikka se oma sessukka on aina olevinaan maailman paras vaikka mikä!


      • rodusta kiinnostunut
        pasi toikka kirjoitti:

        onko sulla joku ruuvi hukassa? eihän tossa ole puhuttu mistään ajokokeista yhtään mitään!!!! ja toi metsällä tämä on ososittanut olevansa huippu saattaapi hyvinkin tarkoittaa ihan kuule jäljestyshommia,kun näyttääpi olevan noita Houndeja ihan jäljestysvalioita :D kaikkien ei tarvitse olla metsästys aikeissa koiriensa kanssa! antaa pupjen juoksennella kunnon jälkikoiria tarvitaan aina etsimään kadonneita joten eipäs haukuta toisten koiria vaikka se oma sessukka on aina olevinaan maailman paras vaikka mikä!

        Vähän menee aiheesta sivuun, mutta kysyisin että onkohan bassetit kovin "haukkuherkkiä"?


      • 4+11
        rodusta kiinnostunut kirjoitti:

        Vähän menee aiheesta sivuun, mutta kysyisin että onkohan bassetit kovin "haukkuherkkiä"?

        Meillä oli noita kaksin kappalein, eikä kumpikaan ollut kovia rähjäämään. Eivätkä olleett ujoja tekemään tuttavuutta, elleivät aistineet/muistaneet jotain negatiivista vastapuolelta.


      • haha, juu´u
        4+11 kirjoitti:

        Meillä oli noita kaksin kappalein, eikä kumpikaan ollut kovia rähjäämään. Eivätkä olleett ujoja tekemään tuttavuutta, elleivät aistineet/muistaneet jotain negatiivista vastapuolelta.

        Älä viitsi, ei sinulla basset houndeja ole ;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe