ostaisiko taas asunnon?

sijoittaja.

nyt olisi kiikarissa tälläinen yksiö. punavuoressa eli ihan ykköspaikalla. no putkiremppa tulee mutta välikös sillä. kun tuota rahaa jää muutenkin noista jo olevista sijoitusyksiöstä reilut pari tonnia käteen.

siksi toiseksi ainahan tähän voi siirtää sitten paperit pariksi vuodeksi ja panna sen jälkeen vuokralle. sitten voikin taas myydä jonkun ajan kuluttua ilman myyntivoittoveroa.

että mitä sanot luki? meenkö taas tekemään kaupat? vai itketkö sinä vuokrayksiöissäsi ynnä pieret vielä verta että kuinka kenellekään on jatkuvasti varaa moiseen?

23

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sijoittaja.
    • Luki.

Niin ostaa 18m2 jätti neliötä remonttien kera.No jos välttämättä haluat kaksi vuotta asua siinä remontin keskellä niin onnea.Osta pois päämärkänä.

Sitähän sä kysyit.

• sijoittaja.

höö... minä puhuin papereiden siirtämisestä, en asumisesta. siinä on kuule "lievä" ero. varsinkin kun verottaja vielä hyväksyy että sellaisessa asunnossa voi "asua" jossa on remppa meneillään.

ps. mene pummi töihin.

• Luki.
        sijoittaja. kirjoitti:

höö... minä puhuin papereiden siirtämisestä, en asumisesta. siinä on kuule "lievä" ero. varsinkin kun verottaja vielä hyväksyy että sellaisessa asunnossa voi "asua" jossa on remppa meneillään.

ps. mene pummi töihin.

Jo o , se on se papereiden siirtäminenkin helsinkiin liikaa helsinkiläisille.Vaikka et asuisikaan ,siinä ei ole lievää eroa vaan suurta eroa helsinkiläisille kun sinut näkevät sielä päinkään.

Nekun ei puoli kaljuista tykkää.

• sijoittaja.
        Luki. kirjoitti:

Jo o , se on se papereiden siirtäminenkin helsinkiin liikaa helsinkiläisille.Vaikka et asuisikaan ,siinä ei ole lievää eroa vaan suurta eroa helsinkiläisille kun sinut näkevät sielä päinkään.

Nekun ei puoli kaljuista tykkää.

ai sinullako on koko kalju? no älä ole surullinen, hanki peruukki sossun rahoilla. kyllä ne tädit siellä varmaan moiseen antaa rahnaa. vetoa vaikka siihen että fanitit kybällä whitney houstonia. hänkin käytti peruukkia ja tekohampaita.

ps. mene pummi töihin...

• Luki.

Kysymys sijoittajalle?

Viiraako päästä vieläkin ja se taitaa vaan lisääntyä,pitäskö sun pysyä sielä tampereen puolella ja jättää helsinki rauhaan kuitenkin.

• sijoittaja.

hei palikka. tarkista tietosi. ei tampereelta saa millään keskustasta kaksiota 94.000 eurolla. sillä summalla ei saa edes mansesta yksiötä alueelta 33100. tai jostain puutaloluukusta voi saada mutta ne minä jätän väliin.

niin ja kyllä minä olen jo stadissakin. minulla on siellä eirassa kolme huonetta ja avokeittiö sata vuotta vanhassa jugendlinnassa. se on minun toinen kesämökkini, sillä vietän siellä kaikki kesät.

ps. mene pummi töihin

• Luki.
        sijoittaja. kirjoitti:

hei palikka. tarkista tietosi. ei tampereelta saa millään keskustasta kaksiota 94.000 eurolla. sillä summalla ei saa edes mansesta yksiötä alueelta 33100. tai jostain puutaloluukusta voi saada mutta ne minä jätän väliin.

niin ja kyllä minä olen jo stadissakin. minulla on siellä eirassa kolme huonetta ja avokeittiö sata vuotta vanhassa jugendlinnassa. se on minun toinen kesämökkini, sillä vietän siellä kaikki kesät.

ps. mene pummi töihin

No sähän menetät paljon sillä kesämökillä kerran niitä on kaksi ai jai jai,sä et tienaa,olisit senkin laittanut vuokralle oh hoh.

Sun pitää vaan kääkkiä sielä linnassa ja kesät menee siihen.

Kukin tyylillään.

Sä menetät rahaa joka sekuntti, mieti kolmio eirassa kesämökkinä.

• Luki.
        sijoittaja. kirjoitti:

ps. mene pummi töihin

Kuka piru sinusta selvän ottaa,milloin asut kaksiossa ,milloin eirassa kolmiossa,milloin remontti kypsässä yksiössä 18m2 ,ota sinusta selvää ei kyllä kiinostakkaan ei sen puoleen , hurlum.

• sijoittaja.
        Luki. kirjoitti:

No sähän menetät paljon sillä kesämökillä kerran niitä on kaksi ai jai jai,sä et tienaa,olisit senkin laittanut vuokralle oh hoh.

Sun pitää vaan kääkkiä sielä linnassa ja kesät menee siihen.

Kukin tyylillään.

Sä menetät rahaa joka sekuntti, mieti kolmio eirassa kesämökkinä.

niin mutta kuule kun on sellaisia ihmisiä olemassa joilla moiseen on rahaa. he siis hankkivat sitä muualtakin kuin sossun luukulta.

ps. mene pummi töihin..

• sijoittaja.
        Luki. kirjoitti:

Kuka piru sinusta selvän ottaa,milloin asut kaksiossa ,milloin eirassa kolmiossa,milloin remontti kypsässä yksiössä 18m2 ,ota sinusta selvää ei kyllä kiinostakkaan ei sen puoleen , hurlum.

ei kun juuri nyt asun hotellissa täällä rukalla. vietän kivaa pääsiäistä yhdessä tyttäreni ja hänen kaverinsa kanssa.

mutta älä "murehdi" tuota minun asumistani. minä kyllä tiedän missä sinä asut. vuokraläävässä ja sossu maksaa vuokran.

ps. mene pummi töihin.

• Ahaaaaaa:)

"sijoittaja" aloittanut kotinsa paniikkimyynnin. En ihan kyllä arvannut että se tuollainen koppi olisi..

• sijoittaja.

ei kun minä olen ostamassa. onko sinulla jotenkin niin kuin vaikeuksia tässä suomen kielen lukemisen ymmärtämisessä? niin ja kerro toki millaisessa "läävässä" sinä asut? onko kovakin vuokra? vai tuleeko läski isäntä kerran kuussa tummelipurkin kanssa perimään maksua...

ps. mene pummi töihin

• Luki.
        sijoittaja. kirjoitti:

ei kun minä olen ostamassa. onko sinulla jotenkin niin kuin vaikeuksia tässä suomen kielen lukemisen ymmärtämisessä? niin ja kerro toki millaisessa "läävässä" sinä asut? onko kovakin vuokra? vai tuleeko läski isäntä kerran kuussa tummelipurkin kanssa perimään maksua...

ps. mene pummi töihin

Ja sinä siis olet läski ja myönnät sen avoimesti näköjään,tummeleita taskut täynnä,ilmanko aika kulluu kun kiertelet perimässä maksuja.

Nyt ei enään viitsi tummeli herrojen kanssa käydä keskustelua.sijoittamisiin.

• sijoittaja.
        Luki. kirjoitti:

Ja sinä siis olet läski ja myönnät sen avoimesti näköjään,tummeleita taskut täynnä,ilmanko aika kulluu kun kiertelet perimässä maksuja.

Nyt ei enään viitsi tummeli herrojen kanssa käydä keskustelua.sijoittamisiin.

joo, jos on oikein söpö poju niin ei muuta kuin tummelia kehiin. mutta sinulla ei taida olla sitä pelkoa että läski isäntä sortuisi tuhlaamaan sinuun tummelia. se oli kyseisen aineen häpäisyä.

ps. mene pummi töihin...

• Luki.

Kaikille lienee tullut selväksi että sulla on rahaa pitää asunnot vuokraamatta,no kai sä tienaat sillä.

Sitähän sä kysyit.

• sijoittaja.

niin ja jos olisin seurannut sinun neuvojasi asuisin edelleen vuokralla omakotitalon yläkerrassa. onneksi en ole seurannut vaan olen uskaltanut sijoittaa. tämän kirjoittelun tarkoitus onkin saada muutkin huomaamaan että olet täysi pelle ja sinun "ohjeillasi" ei voi pyyhkiä edes p.ersettä.

ps. mene pummi töihin...

• Luki.

Lukikin tienaa ostamatta jättämisellä joka sekuntti.

• Mikäköhän raivo

tähän sijoittajaan on iskenyt ? Avauksia tulee sokenaan ja kaikissa niissä yritetään todistella hänen tehneen onnistuneita sijoituksia, mikä tietysti kertoo suoraan, että ne ovat epäonnistumassa aivan traagisesti.

• sijoittaja.

kyllä joo, olet aivan oikeassa. itse asiassa asun vuokralla surkeassa vuokraläävässä niin kuin sinäkin ja sossu maksaa vuokran.

ps. mene pummi töihin...

• Itseasiassa olen
        sijoittaja. kirjoitti:

kyllä joo, olet aivan oikeassa. itse asiassa asun vuokralla surkeassa vuokraläävässä niin kuin sinäkin ja sossu maksaa vuokran.

ps. mene pummi töihin...

sijoituskämppäni myynyt. Luulen, että se oli aika hyvä liike.

• Huonoa dataa pukkaa

jatkuvalla syötöllä. Tänään tapetille nousivat suomen pankin massiiviset target-raha -riskit. Ei tässä muuta ole tiedossa, kuin hintaromahdus.

• Luki.

Koita nyt päättää !!!!!!!!!!asutko vuokralla ,vai eirassa kesämökissä,ota sinusta selvää ,eipäs joopas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe