Nyt kaikki koiranomistajat opettelee käyttämään kakkapusseja,ja korjaa ne lemmikin jätökset pois heti.Hienoimmatkin leidit taitaa sen jos vaan viitseliäisyyttä!!!
Koirapuisto laiskojen ihmisten ulkoilupaikka,jos ei viitsi koiraansa ulkoiluttaa,mitä yleensä tekee koiralla??!Suomen maassa riittää kyllä metsää ja luontoa,ja omistajakin saa raitista ilmaa ja liikuntaa !!itse en koskaan veisi koiraani mihinkään uusavuttomien koirankehikkoon,meitin koira se juoksee metässä ja on KOIRA!
Koirille jotka haukutetaan yötä päivää pihoilla ,suosittelen ostamaan kuonokoppaa,tai viemään koulutettavaksi,muuten omistajahan täysi juntti naapureiden silmissä,ja oikeastaan koko koira pitäisi takavarikoida.Järejstyssäännöt koskee myös koirien haukuntaa öisin!!
Kissat sitten leikkuutetaan ja opetetaan olemaan narussa,sekin onnistuu jos vain viitsii.Meitin kisu ollut 11v kesät juoksuhihnassa ulkona,ja lenkkeillään sitten muuten kuin koiran kanssa!
Jos siulla on lemmikki,pidä huolta siitä,älä ole uusavuton,vaan suo itellesi ja kanssaihmisille arvokasta koiranelämää,ilman jätöksiä ja haukkumisia!!
No niin ,kevät ja kakkapussit ja kisut
20
226
Vastaukset
- koiran paskat kehiin
Tätä oon oottanu koko kevään kiitos
- 5+18
Katsohan ! olet taas herännyt ja ryöminyt kolostasi? Mene takas missä sitte olitki
- Hau hau
Pitääkö sollä jalkakäytävällä kulkea silmät kiinni? Väistä ne pienet papanat, ei se ole iso juttu!
- fofuutia
Kyllä on iso paska!
- no how
Paperimiesten ryhävalamuijat paskattaa koiriaan portinpielessä. Ei muutakun nitrolihapullia rakeille niin loppuu räksyttäminen.
- Raksu koiruli
Aloittaja on aivan oikeassa,uusavuttomuushan se on ,kun antaa lemmikkinsä kakkia mihin sattuu.Nykyään saa ostaa käteviä koirankakkapusseja,ei kädet edes likaannu!
Olen itse käyttänyt jo monta vuotta,ja eipä tuo minua huonommaksi tee! - pukkakassi
Oletko harkinnu paskantaa pönttöön?
- Miuahhhauh
Kissan pitäminen juoksunarussa on eläinrääkkäystä ja piste. Paska maatuu!
- piupaupöllit
Katsokaa,mikä älykkyyden tyyssija Imatra on!!
Olen samaa mieltä kuin muutama muu,koirat verolle,jätökset korjataan kaduilta pois,ja kuonokoppa jos lemmikki räksyttää yötä päivää pihalla!!
Ps.Ei kissan kiinni pitäminen ole rääkkäystä,vaan se että antaa sen juoksennella muiden pihoilla on rääkkäystä,yleensä kissalle käy huonosti!- Miuahhhauh
Sinun hyvinvointiisi tuskin vaikuttaa millään tavalla vapaana juoksevat (leikatut) kissat? vai vaikuttaako oikeasti? Kissan pitäminen kiinni on eläinrääkkäystä, samoin koirille puetut kurapuvut ym. Yksinkertaisesti luonnonvastaista.
Mitä jos ns. ulkokissa on jo lähes 20-vuotias, miten se on mahdollista, ettei ole käynyt huonosti?
Ihmiset valittaa kaikenlaista, laittaisitko hiiret, oravat ja linnutkin häkkeihin? Koetko muuten itse olevasi keskimääräistä älykkäämpi, kuin normi imatralainen? Ja miten olet älykkyytesi saanut?
- hauhauhauhauhahuauua
ja pistäkää ne räksyttäjät kuriin!!!!!!!!!!
- kattis sanoi poks
Kyllä miun hyvinvointiin vaikuttaa vapaana juoksevat kissat,kun ne vierailee mun pihalla,yleensä niille käy huonosti!Mulla semmonen iso peto pihalla ,jota päästän irti kun kisu tarpeeksi lähellä,avot !!
- Miuahhhauh
Veikkaisin, etttä sinun hyvinvointiisi vaikuttaa pelkästään asenteesi, arvosi ja ammattisi. Hei elä ja anna toistenkin elää. Naurattaa tollaset uhoajat :D. Relaa vähäsen! :)
- kattis sanoi poks
En uhoa,toteutan aina mitä sanon!Lemmikeiden ei kuulu tallustaa toisten pihalla,en miekään mee lampsii naapureiden pihalle,mutta mie elän,ja mun pihalla mun säännöt,ja mulla asenne kohillaan!
- puistossa?
ihminen joka haluaa käskyttää ja alistaa hankkii koiran....
- kk
pakko miunkin puuttua keskusteluun koirien paskasta, ja jopa hevosen. Ne ne olikin mukat tuolla asfaltilla,mistä paska ei muuten maadu asfaltinläpi mihkään. Onko se niin vaikee se koira opettaa menee sinne pientareen puolelle metrinverran se paska vääntämään. Aikuiset ehkä osaavatkin ja huomaavatkin väistää näitä miinoja tuolla jälkakäytävillä, mutta kun siellä liikkuu paljon pienempiäkin ihmisiä. Nämä koiran omistajat jotka eivät välitä, eivät mielestäni ansaitse pitää koiraa. Kouluttas, ni ei tartteis aina puolustella näitä keskusteluja.
Ja vapaista kissoista... Kyllä mikin olen periaatteessa sitä mieltä, ettei kissa kuulu hihnaa, mut sen jälkeen kun naapurin kissa on kussu lampaantaljani pihallani ja kantanut kuolleita linnun raatoja pihalleni, lapseni leikkipaikoille muuttui asenne. Kissat hihnaa, jos ne haluu ulkoilla. Niitä EI saa päästää vapaana ulos! - kissatkuriin
Kissan uloslaskeminen on omistajan vastuulla. Ihan kun ne tekis sen tahallaan ja toivois että näinkin siitä päästään, kun kuitenkin joku "eläinrakas" naapuri odottaa siellä loukun kanssa
- Suo-Mustalampi
Laskekaan vaan kissanne vapaaksi loukkuni odottaa.Kissan kusen hajuun kyllästynyt.Vapautus tapahtuu selkosilla vähint. 100km päässä.
- kessuttelijat
Tupakantumppien maahan heittäjät. Menkää kulmille ja kaduille korjaamaan ne pois. Haisevat tumpit kulkeutuvat kengänpohjissa sisälle haisemaan ja ovat muutenkin ällöttävän näköisiä maassa ja niitä on paljon.
- ??
Tupakantumpit, kebab - ja pizzalaatikot, oksennukset ym. ym. eivät todennäkösesti ole koirien ja kissojen jäljiltä. Nää sotkijatkin pitäs saada talutusnuoraan vai pitäskö näitäkin "sankareita" uhata myrkyttämisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135