Varasin viikonloppulennot Varsovaan 6-9.6. Onko tällöin jokin erityinen juhlapäivä Puolassa, kun varsin monet hotlat oli jo täyteen varattuja? Hinnatkin tuntuivat olevan kalliimpia kuin esim toukokuussa?
Kesäkuun alku
4
199
Vastaukset
- Paa-vo
Jos et ole erityisemmin jalkapallon fani (tuskin oletkaan), niin teit pahan virheen. Juuri silloin on Varsovassa EURO 2012, koko Eurooppa on siellä muusta syystä kuin nähtävyydet ja kaikki hotellit varataan ainaikin 100 km säteellä Varsovasta, Wroclawista, Poznanista ja Gdanskista, hinnatkin ovat huipuissaan lähes koko maassa. Jopa Krakovassakin ilmeisesti, vaikka siellä varsinaisia otteluita ei pelata. Tarkista kuitenkin Krakovan hotellit ja voit yrittää paeta vaikkapa sinne (IC junalla 2 ja puoli tuntia).
- viestin aloittaja
Kiitos tiedosta - näistä futisjutuista en todellakaan tiennyt. Ehdin varaamaan
liput jo aiemmin. Ne onneksi olivat kohtuuhintaiset. Kohtuullisen hotlan aattellin
löytyvän helposti 70-80 €/vrk. Yllävän moni oli varattu loppuun, ja hinnat vedetty
pilviin. 600-700 € / 3 yötä on sikamaisen paljon. No löytyihän se hotelli reilulla
1000 zl/ 3 yötä. Tuskin on kovinkaan hääppöinen. Kerrotaan kesäkuun alussa miten meni.- Kulkukoira
Ole aivan huoletta, halpakin hotelli on Puolassa lähes poikkeuksetta aivan kohtuullisen tasoinen. Oletan että olet menossa tekemään sinne jotakin muuta kuin viettämään aikaa siinä huoneessa, niin minäkin teen enkä vielä pariinkymmeneen vuoteen ole pettynyt.
- futis?
Kulkukoira kirjoitti:
Ole aivan huoletta, halpakin hotelli on Puolassa lähes poikkeuksetta aivan kohtuullisen tasoinen. Oletan että olet menossa tekemään sinne jotakin muuta kuin viettämään aikaa siinä huoneessa, niin minäkin teen enkä vielä pariinkymmeneen vuoteen ole pettynyt.
No Varsovan reissu tuli tehtyä. Lennot Lot in koneella, koneet siistissä kunnossa, tarjoilu normaali. Yllättävän hyvät jalkatilat ja koneet aikataulussa. Kentältä taksilla
keskustaan, maksoi n. 10 €/suunta. Hotelli oli ainoastaan yhden tähden hotelli.
No suht koht siisti kuitenkin,hyvä sijainti korjasi paljon. Aamiainen ei mitenkään erityisen runsas, mutta kyllä sillä puolille päiville pärjäsi.
Jalkapallo kisat olivat vallanneet melkoisen alueen Kulttuuripalatsin ympäristöstä, ja väkeä oli liikkeellä pilvin pimein. Poliiseja näytti olevan valvomassa järjestystä
moninverroin normaaliin verrattuna.
Ravintolahinnat vielä todella edullisia, varsinkin juomapuoli.
Kaiken kaikkiaan onnistunut reissu. Voisi mennä toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579