Hotelli Kuala Lumpurissa

Vinkkejä please

Onko ehdtuksia, kokemuksia hotellista Kuala Lumpurin keskustassa jossa on hyvä laatu/hintasuhde. 4 yötä tammikussa 2013.

8

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zatzat

      Oma suosikkini on ollut Hotel Maya, parin sadan metrin päässä Petronas-torneista. Hotelli on persoonallisesti ja tyylillä designattu eikä missään ollut valittamista. Hintaa en nyt muista, mutta ainakin viimeksi se tuntui tasoon nähden hyvinkin kohtuulliselta. Google auttaa yhteystiedoissa.

    • amaran

      Mukiinmenevä edullinen hotelli, jossa olen asunut monta kertaa:

      http://www.seasonsview.com/home.htm

      Huoneissa pientä kuluneisuutta, mutta hinta-laatusunde on kohdallaan.

      Sijaitsee Jalan Alor kadulla, joka on kuuluisa ravintoloistaan.

      Parhaat ostoskeskukset ovat lyhyen kävelymatkan päässä.

    • Jos onni potkii

      Jos löydät hyvän tarjoushinnan niin suosittelen kyllä Istanaa.
      Onnistuimme viime löytämään tarjouksen -70% Booking.comilta, kyllä kannatti.
      N. 250 euroa, 2 yötä, 5 aikuista. Toiveena oli 2 huonetta lisävuode. Saimme 2 huoneistoa kerroksesta 20, (mh olohuone erillinen wc kylpyhuone x 2). Mahtavaa!

      • kl

        Eilen tulin chinatown boutique hotellista, 4*, olin 4yötä, 27e/yö deluxe queen huone. Petaling street vieressä, ja halpoja ruokapaikkoja. Enemmän kuin tyytyväinen.


    • Sunway Putra

      Suosittelen erittain lampimasti hotellia nimelta Sunway Putra. Oleilen itse kyseisessa paikassa tallakin hetkella. Yolta huoneisto kustantaa 40euroa.
      Minulla ja avopuolisollani on n. 60nelion huoneisto, oma iso makuuhuone isolla parivuoteella, makuuhuoneessa myos nojatuoli ja telkkari ja paljon liikkumatilaa.
      Olohuone iso, siella sohva ja telkkari, kirjoituwspoyta ja ruokapoyta tuoleineen. Oma keittio mikrolla, liedella ja jaakaapilla.
      Iso kylpyhuone jonka varrella myos pukeutumispoyta.

      Ympari vuorokauden huonepalvelvu, on halpaa. Samassa rakennuksessa iso tunnetu ostoskeskus the mall, paljon halpoja hyvia ravintoloita jokaiseen makuun.

      Osoite jalan putra 100, kuala lumpur

      • tietämätön

        voi olipas kiva kuulla tästä kun itse menossa samaiseen hotelliin heinäkuun alussa kahdeksi viikoksi.. :D pakko kysyä , että mites tämän hotellin uima-allas sillä olen kova ottamaan aurinkoa? kehtaako siinä joka päivä porottaa itteensä?


    • TwingoBingo

      Traders hotel kuola lumpur, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe