Hotelli Kuala Lumpurissa

Vinkkejä please

Onko ehdtuksia, kokemuksia hotellista Kuala Lumpurin keskustassa jossa on hyvä laatu/hintasuhde. 4 yötä tammikussa 2013.

8

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zatzat

Oma suosikkini on ollut Hotel Maya, parin sadan metrin päässä Petronas-torneista. Hotelli on persoonallisesti ja tyylillä designattu eikä missään ollut valittamista. Hintaa en nyt muista, mutta ainakin viimeksi se tuntui tasoon nähden hyvinkin kohtuulliselta. Google auttaa yhteystiedoissa.

• amaran

Mukiinmenevä edullinen hotelli, jossa olen asunut monta kertaa:

http://www.seasonsview.com/home.htm

Huoneissa pientä kuluneisuutta, mutta hinta-laatusunde on kohdallaan.

Sijaitsee Jalan Alor kadulla, joka on kuuluisa ravintoloistaan.

Parhaat ostoskeskukset ovat lyhyen kävelymatkan päässä.

• Jos onni potkii

Jos löydät hyvän tarjoushinnan niin suosittelen kyllä Istanaa.
      Onnistuimme viime löytämään tarjouksen -70% Booking.comilta, kyllä kannatti.
      N. 250 euroa, 2 yötä, 5 aikuista. Toiveena oli 2 huonetta lisävuode. Saimme 2 huoneistoa kerroksesta 20, (mh olohuone erillinen wc kylpyhuone x 2). Mahtavaa!

• kl

Eilen tulin chinatown boutique hotellista, 4*, olin 4yötä, 27e/yö deluxe queen huone. Petaling street vieressä, ja halpoja ruokapaikkoja. Enemmän kuin tyytyväinen.

• Sunway Putra

Suosittelen erittain lampimasti hotellia nimelta Sunway Putra. Oleilen itse kyseisessa paikassa tallakin hetkella. Yolta huoneisto kustantaa 40euroa.
      Minulla ja avopuolisollani on n. 60nelion huoneisto, oma iso makuuhuone isolla parivuoteella, makuuhuoneessa myos nojatuoli ja telkkari ja paljon liikkumatilaa.
      Olohuone iso, siella sohva ja telkkari, kirjoituwspoyta ja ruokapoyta tuoleineen. Oma keittio mikrolla, liedella ja jaakaapilla.
      Iso kylpyhuone jonka varrella myos pukeutumispoyta.

Ympari vuorokauden huonepalvelvu, on halpaa. Samassa rakennuksessa iso tunnetu ostoskeskus the mall, paljon halpoja hyvia ravintoloita jokaiseen makuun.

Osoite jalan putra 100, kuala lumpur

• tietämätön

voi olipas kiva kuulla tästä kun itse menossa samaiseen hotelliin heinäkuun alussa kahdeksi viikoksi.. :D pakko kysyä , että mites tämän hotellin uima-allas sillä olen kova ottamaan aurinkoa? kehtaako siinä joka päivä porottaa itteensä?

• TwingoBingo

Traders hotel kuola lumpur, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6428
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5974
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2893
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2348
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2018
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1158
    Aihe