nokia n8 best ever

juha1523

aijjon hommata nokia n8 mut mistä kandee hommata ku katsotaan hintaa ja laatuu

13

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • arvelija.

        melkein samalla hinnalla saisi N9. Kummassakin on varmaan puolensa.


      • arvelija. kirjoitti:

        melkein samalla hinnalla saisi N9. Kummassakin on varmaan puolensa.

        sit taas nokia ei tee enää meego puhelimia



    • mieti vielä

      Olet selvästikin hurmos-tilassa, n8 kuumeessa. Haluat sen nyt ja heti, ja se on oikein mahtava aluksi, mutta viikon käytön jälkeen toteat että tässäkö tämä nyt oli? N9 tai Lumiassa ei tapahdu tätä ilmiötä.
      Täten suosittelenkin näitä parempia puhelimia.

      • maku asiosta eivoi kyllä kiistellä mutta mikään muu nokian muu puhelin ei oo yhtä hieno ku n8 ja kamera on parhain nokian puhelin kamera ja n8 kasiin saa paremman bellen ku nokia 500 ja nokia n8 saa paremmat sovellukset


    • 500 rulez

      no joo mutta ei se n8 loppujen lopuks ihme vehje ole sekään, kyllästyy siihenkin melko nopeesti,simppeli toimiva peli niinku muutkin pellet mutta sais olla prossussa pikkasen enemmän potkua(800-1ghz) niin nopeutuis nettikin joka on vähän hitaampi kuin 500:ssa mutta muuten tietty ominaisuudet paremmat,n8 kannattaa vielä ostaa kameran takia jos hinta pyörii 250-280e nurkilla

      • nokia n8 prossu riittää mulle kun pelaan pääosin vaan angry birdsiä ja oon nokia kaupas ja you tubes ja faces toki itellä on tällä hetkellä nokia 500 se ei oo jotenki mun mielest hyvä


    • žørrø

      osta 808pw jos on varaa käyttää 500€. Kamera aivan omaa luokkaansa, isompi näyttö, tehokkaampi prossu ja saattas tulla carlalla.

      Jos on toi budjetti niin sit n8ssa on paras kamera ja sehän taitaa olla syy jos n8in ostaa.

    • "Nokian vuoden 2010 puhelinmalli N8 on All About Symbianin testin mukaan edelleen paras kamerakännykkä."

      Pian tämä muuttuu kun Nokia 808 pureview tulee myyntiin. Monien mukaan siinä on parempi kamera kuin Nokia N8 mallissa.

    • NoMoreMokiaFake

      Osta erillinen kamera, aikanaan puh vaihto uudempaa. Jää turhaa menneisyyden rojua (n8). Nokia uskollisuus turhaa lumetusta, aika ajanut mokian ohi. Galaxy S II tai 4S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe