aijjon hommata nokia n8 mut mistä kandee hommata ku katsotaan hintaa ja laatuu
nokia n8 best ever
13
183
Vastaukset
Täältä näet halvimmat hinnat: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/424577
- arvelija.
melkein samalla hinnalla saisi N9. Kummassakin on varmaan puolensa.
arvelija. kirjoitti:
melkein samalla hinnalla saisi N9. Kummassakin on varmaan puolensa.
sit taas nokia ei tee enää meego puhelimia
juha1523 kirjoitti:
sit taas nokia ei tee enää meego puhelimia
Nokia voi tehdä vielä Meego puhelimia mutta joka tapauksessa Nokia N9 malliin saa Androidin Meegon rinnalle...
http://www.tietokone.fi/uutiset/nokia_n9_muuttui_android_puhelimeksi
Eli aina kun puhelimen käynnistää niin se kysyisi että avataanko Meego vai Android..
- mieti vielä
Olet selvästikin hurmos-tilassa, n8 kuumeessa. Haluat sen nyt ja heti, ja se on oikein mahtava aluksi, mutta viikon käytön jälkeen toteat että tässäkö tämä nyt oli? N9 tai Lumiassa ei tapahdu tätä ilmiötä.
Täten suosittelenkin näitä parempia puhelimia.maku asiosta eivoi kyllä kiistellä mutta mikään muu nokian muu puhelin ei oo yhtä hieno ku n8 ja kamera on parhain nokian puhelin kamera ja n8 kasiin saa paremman bellen ku nokia 500 ja nokia n8 saa paremmat sovellukset
- 500 rulez
no joo mutta ei se n8 loppujen lopuks ihme vehje ole sekään, kyllästyy siihenkin melko nopeesti,simppeli toimiva peli niinku muutkin pellet mutta sais olla prossussa pikkasen enemmän potkua(800-1ghz) niin nopeutuis nettikin joka on vähän hitaampi kuin 500:ssa mutta muuten tietty ominaisuudet paremmat,n8 kannattaa vielä ostaa kameran takia jos hinta pyörii 250-280e nurkilla
nokia n8 prossu riittää mulle kun pelaan pääosin vaan angry birdsiä ja oon nokia kaupas ja you tubes ja faces toki itellä on tällä hetkellä nokia 500 se ei oo jotenki mun mielest hyvä
- žørrø
osta 808pw jos on varaa käyttää 500€. Kamera aivan omaa luokkaansa, isompi näyttö, tehokkaampi prossu ja saattas tulla carlalla.
Jos on toi budjetti niin sit n8ssa on paras kamera ja sehän taitaa olla syy jos n8in ostaa. "Nokian vuoden 2010 puhelinmalli N8 on All About Symbianin testin mukaan edelleen paras kamerakännykkä."
Pian tämä muuttuu kun Nokia 808 pureview tulee myyntiin. Monien mukaan siinä on parempi kamera kuin Nokia N8 mallissa.- NoMoreMokiaFake
Osta erillinen kamera, aikanaan puh vaihto uudempaa. Jää turhaa menneisyyden rojua (n8). Nokia uskollisuus turhaa lumetusta, aika ajanut mokian ohi. Galaxy S II tai 4S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618