Elikkä, mulla on nyt tämmönen ongelma että seurustelen ja musta tuntuu että mun äiti ei haluis sitä tai ei ymmärrä.
Ainakun sanon lähteväni sen pojan luokse tulee vastaus "etkä" tai muuta vastaavaa.
mitenhän saisin äitilleni päähän että en aijo erota siitä ?
Ps. olen 15v.
Kun vanhemmat ei anna
12
383
Vastaukset
- matti94
Menkää nussimaan äitisi eteen ja pyytäkää häntä mukaan.
- potari
Vedä turpaan sitä eukkoa.
- Neuvoa :)
Voisit esimerkiksi kysellä miksi äitisi ei pidä seurustelustasi.
Ja minkäs ikäinen seurustelukumppanisi on .. ? Sekin voi olla syy jos ikäeroa löytyy enemmänkin.
Oletko itse tyttö ? Jos olet poika, voisit vaikka selittää äidillesi, että jokaisen tulee saada pitää mistä tahansa sukupuolesta. Sydäntä ei ohjaa aivot, etkä sinä myös itse pysty sitä ohjaamaan...
Kannattaa tutustuttaa äitisi poikaan ja antaa äidin punnita asioita. Ei kukaan voi oikeaa rakkautta kauaa estää ;)
Ja voithan vaikka luvata pitää äitisi ajantasalla asioista ja ettette menisi sänkyyn ja niin, koska sehän vanhempien mielessä pyörii hyvinkin paljon.
Ja sitten nuo pari aikaisempaa kommenttia, miksi pikkulasten täytyy tulla levittelemään, että on oppinut uusia sanoja esim. tuo 'nussia' ?!
Ja ei naisia saa lyödä :P
En toki tarkoita, että miehet olisivat nyrkkeilysäkkejä..- potari
Hieno neuvo hermanni.
Taidat olla 14vee?
- Neuvoa :)
tuli jälkeenpäin huomattua, että ' n u s s i a' sana oli mennyt pelkäksi ***** -.-
- eipahal
Ymmärsin otsikosta että vamhempas ei anna sulle....xD
- as i say
Sama ratkaisu kuin lähes kaikkiin muihinkin tämän palstan ihmisten ongelmiin. Keskustelkaa, ei ne asiat muuten selviä
- help?
sano vittu mutsilles et haista paska..kyl sun pitäis ymmärtää et mua panotttaaa
- EI VIDDU MAGE :--DD
Pane sitä perseeseen
- :DDDD
1.) Ota selvää miksi ÄITISI ei tykkää että olette yhdessä. 2.) Selitä että te nyt van ootte rakastuneet ja niin se vaan NYKYMAAILMASSA TOIMII EIKÄ SIINÄ KIVIKAUDESSA JOSSA SE ELI! 3.) Muutenki selitä mutsilles että rakastat tuota tyttöä
- Korjaus
Pieni korjaus:
''Ainakun sanon lähteväni sen pojan luokse tulee vastaus "etkä" tai muuta vastaavaa.
mitenhän saisin äitilleni päähän että en aijo erota siitä ?
Ps. olen 15v.''
PS. en ole korjauksen kohteena olleen tekstin kirjoittaja.
- SPUDROSPÄRDÖ:DD
GUN ODSIGGO ON LIIAN GAGSIMIELINEN XDD EI VIDDU :-DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760