Moi, itseltäni leikattiin neilkka viikko sitten lauantaina kahdesta kohtaa, molemmin puolin kehräsluuta (tjn?). Kysymyksiä ei sillon herännyt kovinkaan paljoa sairaalassa ja jo kerran olen jälkeenpäin soittannut. Joten nyt ajattelin täältä vaihteeksi yrittää kun uusia kysymyksiä tullut mieleen.
Minulle ei laitettu kipsiä, vaan jokin walker boots.. Kauanko nilkka mahtaa olla oikeasti kipeä?? Sain 8vkon saikun, mutta epäilen ettei ole kuitenkaan koko aikaa?? Alan jo tuskastua tähän sängyssä makaamiseen, ei paljoa vaihtoehtoja ole, kun oikeastaan walker bootsin ollessa jalassa niin tuntuu kipua. Ja sitä minun pitää siis käyttää öisin ja aina kun olen liikenteessä.
Nilkkaani laitettin levy ja ruuveja, näkyykö ne tullissa??
Nilkan leikkaus takana
1
189
Vastaukset
- Helppo nilkkamurtuma
Moikka !
Leikkauspäivä (lauantai) huomioiden lienee kyseessä nilkkamurtuman korjaus.
Tuolla Tuki-ja liikuntaelinsairaudet otsikon alla on pitkä keskusteluketju otsikolla "nilkkamurtuma". Siellä on reilun kolmen kuukauden ajan muutama nilkkamurtumapotilas vaihtanut ajatuksia. Tosi lähes kaikilla on ollut käytössä perinteinen kipsi, ei Walkeria.
Löytyisikö sieltä jotain vinkkiä ja apua ? Nilkan paranemiseen vaikuttaa ilmeisesti paljon mitä kaikkea siellä on ollut hajalla ja miten korjattu. Jos sinne on laitettu pitkiä pultteja, toipuminen on hitaampaa, jos vain levy ja ruuvit, menee toipuminen sukkelampaan. Itse kuulun tuohon "vain" levy ja ruuvit porukkaan ja kaikki meni tosi hyvin. Saikku yhteensä 8 vk ja siinä vaiheessa nilkka oli tosi hyvä. Nyt murtumasta ja leikkauksesta vähän yli 4 kk ja nilkalla on hiihdetty jo 341 km (tasamaalla).
Niin nilkan turpoaminen on ihan normaalia.
Lentokentän turvatarkastus on testattu parin viikon päästä, piippaako ? Ilmeisesti vaihtelee sen mukaan, kuinka herkälle laitteet on säädetty.
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648