uskotuimmille ystävilleni, he eivät juorua eteenpäin. Yks Tapio käy usein viikonloppuna kylässä, ja aina se on uskollisesti jaksanut kuunnella, kerta toisensa jälkeen sen saman tarinan, meistä.
Santtu taas, rauhallinen kaveri, hänessä on sitä jotain tyyneyttä, kuin jossain sotasankarissa, uskottu ystäväni. Hänelle olen kertonut herkimmätkin tuntoni, aina 24 kertaa peräkkäin.
Onneksi minulla on ystävien lisäksi myös lemmikkejä, ne ei puhu, mutta niille voi puhua, ihan kaikesta.
Leijonia silitellessä on mukava muistella kaikkea sitä, mitä on tapahtunut, niitä meidän pikku seikkailuja, samalla voin ihastella pöydällä kukkivaa neljää ruusua.
Ei, mutta jorinat sikseen, on aika lähteä kaatamaan Karhuja, nähdään. Onneksi on edes joku, jolle voi puhua...
Oon kertonut susta vain
17
783
Vastaukset
- yrmykkä
Koitahan kuitenkin olla silittämästä sitä leijonaa vastaisuudessa vastakarvaa, voi muuten käydä sulle ohrasesti.
- esimerkiksi
Mä taas oon kertonu Lissulle ,elisalle ,riitalle ,lissulle ,tiinalle ,tarjalle ,annille ,pirjolle ,hellulle niin siinä niitä tais ollakin jaa yksi vielä , Tuija joo siinä ne
- Ei Hellulle
Et. Etkä oo kertonut Hellulle,.
- hysss........
mä en oo kertonut kellekään, ainiin oon yhelle, seiskan toimittajalle, mut se lupas olla hiljaa.
- s
Kuulostaapi siltä että sulla on dementtia iskenny ku niin monta kertaa jauhat samaa. Eikö ne "ystävät" jo kyllästy?
- Ap
Kyllähän he aina loppuillasta aika "tyhjiltä" tuntuvat, kun joutuvat valitustani kuuntelemaan, mutta aina he seuraavana päivänä tulevat takaisin täynnä lohdutusta. Siitähän ne aidot ystävät tunnetaan, eivät hylkää pahimmassakaan ikävässä
Uskon, että monet heistä ovat seurassani silloinkin, kun joskus viimeisen kerran henkäisen, ellei tapahdu yksi pieni IHME????!!! - valiti, valiti
Ap kirjoitti:
Kyllähän he aina loppuillasta aika "tyhjiltä" tuntuvat, kun joutuvat valitustani kuuntelemaan, mutta aina he seuraavana päivänä tulevat takaisin täynnä lohdutusta. Siitähän ne aidot ystävät tunnetaan, eivät hylkää pahimmassakaan ikävässä
Uskon, että monet heistä ovat seurassani silloinkin, kun joskus viimeisen kerran henkäisen, ellei tapahdu yksi pieni IHME????!!!kyllä te ootte varmaan mahtava kööri ja nessuja kuluu
- rehelliset
Samat kaverit kuin ap:lla :)
- matsän kavereita
Hirvi ja saukko :o
- Santtu on...
mukavan "viilee" tyyppi...mutta se tais kyllästyä, kun saunanlauteilla lämpes liikaa ja silläkin tunteet kuohahti.Mutta se olikin mulle vääränlainen kaveri...ei olis äitylikään tykännyt siitä :) mutta hyvä kuuntelija se on, vähän kuin minäkin.
- ei näy missään
Toi on noita juopon puheita,nehän kertoo samat tarinat satoja kertoja,aina päissään.Ystäväthän siinä kärsii ja lopulta sitä huomaa,että missäs ystävät??
- eivät tykästyneet
Mä kerroin susta vaan mun sukulaisille,en muille
- huomasin
jos ne olis aapeen todellisia ystäviä, ne olisivat jo ohjanneet aapeen ammattiauttajalle, niin pahasti on tunne-elämä vinksallaan
- toivoton
Onko joku laki kieltänyt vanhempaa naista rakastumasta paljon nuorempaan mieheen? Tunteille ei voi mitään...Haluaisin tietää vastapuolen reaktion ?
- the man
tunteet ie katso ikää, varsinkaan nykyaikana, kun 50v naiset ovat niin nuoren ja seksikkään näkösiä ja muutenkin nuorekkaita eikä mitää huivipäämummoja. Tosin poikkeuksiakin on..
- nimimerkitönnä
Aijaa, no hyvä että voit puhua. Minä en. Pidän kaikki sisälläni ja se näkyy.
- ....................
mutta tiesitkös että tuo ylimmäinen on yksi niiistä ihmistä jota kaikkein eniten täällä vihaan... no hyvä että sinä luotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471