Mihin minä vertaisin ubuntuprofeetan?

että näin....

Sillä on yhtäläisyyksiä sekä sinne että tänne, mutta pääasiassa näin:

"Ladatkaa vain ne uusimmat ubuntut ja kaikki muukin keskeneräinen linux-sälät, niin minä pääsen kertomaan muille, mitenkä suosittuja nämä linux-rypistykset ovatkaan."

"Ongelmat - no nehän on teidän ongelmianne, mitä te niitä minulle tulette urputtamaan, itsehän ubuntunne latasitte!"

Se on kuin sodankäyntiä terroristileirissä. Tarvitaan aina niitä, jotka uhrataan - itse ei haluta sormellakaan koskea niihin! Näinhän ne sikäläiset uskonnolliset johtajatkin toimivat!

Paratiisi luvataan, mutta kuolema siellä odottaa!

"Menkää vain edeltä siitä miinakentän halki, ei siellä mitään vaaraa ole"!
"Me tulemme perässä, kunhan tie on turvallinen"

16

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on!

Tässä on niin selväjärkinen viesti että on pakko olla kirjoitettu "avaruusajan" windowsilla. ;)

• neiti peelonen

Aivan huikeata tajunnanvirtaa :D

• Pennti Nelonen

Huikeata järkeilyä!

• ...___...

Tuonhan voisi painaa vaikka raamatun kansien sisälle - sen verran painavaa tekstiä!

• ubuntu-käyttäjä

Tulostamiseen tarvitset käyttöjärjestelmän jolla voi tulostaa! Onneksi poistin saastaiset Ubuntut koneiitani ja laitoin tilalle putipuhtoiset Windows-käyttöjärjestelmät. Niillä toimii kaikki, aivan kaikki!

• kyllä se gates
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

Tulostamiseen tarvitset käyttöjärjestelmän jolla voi tulostaa! Onneksi poistin saastaiset Ubuntut koneiitani ja laitoin tilalle putipuhtoiset Windows-käyttöjärjestelmät. Niillä toimii kaikki, aivan kaikki!

nyt varmaan sullen jottain maksaa tuosta innokkaasta mainonnasta kohtsilleen ..

• ubuntu-käyttäjä
        kyllä se gates kirjoitti:

nyt varmaan sullen jottain maksaa tuosta innokkaasta mainonnasta kohtsilleen ..

Bill Gates on jo minulle ja maailmalle maksanut upealla Windows-käyttöjärjestelmällä.

• No, mutta...
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

Bill Gates on jo minulle ja maailmalle maksanut upealla Windows-käyttöjärjestelmällä.

...nythän sinua vasta onni potkaisi - sait ilmaiseksi ihka oikean WIndows - käyttöjärjestelmän!

Minä olen aina joutunut maksamaan siitä, mutta maksankin mielelläni, vaikka kyllä niitä ilmaisiakin on - niillä vain ei tee mitään!

• Ihana Windows!

Söpö Windows!

• Onneksi on Windows!

Ubuntu - kaikkien tietokoneiden katastrofi!

• SAATANAN NÖSSÖT
        Onneksi on Windows! kirjoitti:

Ubuntu - kaikkien tietokoneiden katastrofi!

Taidatte kaikki olla aivovammaisia täällä.

• Onneksi on Windows!!
        SAATANAN NÖSSÖT kirjoitti:

Taidatte kaikki olla aivovammaisia täällä.

Äläpäs kiroile - muuten miliisisetä poistaa viestin! Vaan asenna Windows-käyttöjärjestelmä tietokoneellesi, niin kylläpä alkaa sinullakin toimimaan!!

• kde4

Ubuntu on liian hyvää ollakseen totta.

Muuten ei voi selittää sen jatkuvaa dissausta.

• Onneksi on Windows!

Dissaile (pissaile) sinä vaan housuusi! Ubuntu on suurin fiasko kautta aikain. Maltan tuskin odotella uusia tilastoja, kun linuxpojat siirtyvät suurella joukolla muihin käyttöjärjestelmiin - pääasiassa Windowsiin - ja ihan vaan sen takia, että se on niinkin huono, kun se on!

• vertaa

vakuutusyhtiön lääkäriin. Vintoystrolli ja vakuutusyhtiön lääkäri eivät koskaan ole edes nähneetkään puheen aihetta!

• tarkkaaasilma

ehhheeeeh

kai ootte jo huamanneet että"entinen pennttttinelonen on vaihtanu tai8kkan ottanu uusia nikkekjjä. ninku nvaikkka jotaki wwwww8ksaisia ja jitaki muitaki

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe