Huomasin tossa keskustelleeni yhden kauniin tummaverikön kanssa. Minkähän ikäinen liekään. vaikutti.
Voitaskohan tavata. Laittaisitko yhteystietosi tohon alas niin
katellaan tarkemmin.
Tumma mies täällä ja varakas ja lempeä alle 40 v.
Täällä on uusia naisia
16
123
Vastaukset
- Saima Vääntäjä
HAHA, herätyys!!! olet ikävä palstalla!! täällä kaikki kottaraiset on vanhoja loppuun rääkättyjä köyhiä ikäneitoja, jotka sä unessasi olet vaan kuvitellut tummiksi kurvikkaiksi bemarilla ajaviksi kaunottariksi. Nyt kantsii taas nipistää itsesi hereille ja kohdata totuus :))))
- Oletko sama,
joka haukkuu kaikki naiset jakareiksi ja tyrkyiksi?
Olet mustasukkainen nainen? - kesäksiheilaksi
Hei Saima.
Olet nainen minun makuuni. Olen tumma mies, omillani toimeen tuleva. Etsin juuri sinunlaista sanavalmista ihanuutta. Iskoisin että meillä olisi kivaa yhdessä.
- Haittaakse?
Jos minua tarkoitat. Olen jo yli 50.
- tummajatulinen
Rakastan tummia miehiä.
- itsekin tumma
Tummissa miehissä on etelän eksotiikkaa.
- onksisokans
Onks isoilla tummilla miehillä iso kikkeli kans... Sellaista tarttis nyt.
- ja vaikkamitä.
Niinhän te aina sanotte että ollaan lempeitä.
- sano mitä sanot
Kyllä tumma mies on lempeä rakastaja.
- wautsikka
Tummat on petollisia ja epäluotettavia. Itse tykkään vaaleista isoista miehistä, joilla on kunnon hartiat, vahvat käsivarret, kauniit vaaleat sinisilmät ja joka on oikeaa hunajata päästä varpaisiin :)
- woihan wide
No, sulleppa on tuuri käynyt. Että oikein hunajasörsseli.
Pidä kiinni hunajahanistasi. - pätkivä memory
mä tykkään kanssa vaaleista, ihannemies ulkonäöltään muistuttaa sitä norjalaista keihäänheittäjää Andreas T. MIkä se nyt olikaan, äh, en muista sukunimee, mut te tiedätte :)
- ei pätki
pätkivä memory kirjoitti:
mä tykkään kanssa vaaleista, ihannemies ulkonäöltään muistuttaa sitä norjalaista keihäänheittäjää Andreas T. MIkä se nyt olikaan, äh, en muista sukunimee, mut te tiedätte :)
Thorkildsen. So cute!
- ei miu makuu
ei pätki kirjoitti:
Thorkildsen. So cute!
Ei se kyllä oo minkään näköinen.
- pätkivä memory
ei pätki kirjoitti:
Thorkildsen. So cute!
tänksit sulle, niinhän se oli :)
- höpöhöpö.
Missäpäin juttelitte hänen kanssaan . Et kai sä nyt ihan tosissaan tuu suoraan ikäväpalstalle kyseleen yhteystietoja jostain naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768