Täällä on uusia naisia

R.

Huomasin tossa keskustelleeni yhden kauniin tummaverikön kanssa. Minkähän ikäinen liekään. vaikutti.
Voitaskohan tavata. Laittaisitko yhteystietosi tohon alas niin
katellaan tarkemmin.
Tumma mies täällä ja varakas ja lempeä alle 40 v.

16

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saima Vääntäjä

HAHA, herätyys!!! olet ikävä palstalla!! täällä kaikki kottaraiset on vanhoja loppuun rääkättyjä köyhiä ikäneitoja, jotka sä unessasi olet vaan kuvitellut tummiksi kurvikkaiksi bemarilla ajaviksi kaunottariksi. Nyt kantsii taas nipistää itsesi hereille ja kohdata totuus :))))

• Oletko sama,

joka haukkuu kaikki naiset jakareiksi ja tyrkyiksi?
        Olet mustasukkainen nainen?

• kesäksiheilaksi

Hei Saima.
        Olet nainen minun makuuni. Olen tumma mies, omillani toimeen tuleva. Etsin juuri sinunlaista sanavalmista ihanuutta. Iskoisin että meillä olisi kivaa yhdessä.

• Haittaakse?

Jos minua tarkoitat. Olen jo yli 50.

• tummajatulinen

Rakastan tummia miehiä.

• itsekin tumma

Tummissa miehissä on etelän eksotiikkaa.

• onksisokans

Onks isoilla tummilla miehillä iso kikkeli kans... Sellaista tarttis nyt.

• ja vaikkamitä.

Niinhän te aina sanotte että ollaan lempeitä.

• sano mitä sanot

Kyllä tumma mies on lempeä rakastaja.

• wautsikka

Tummat on petollisia ja epäluotettavia. Itse tykkään vaaleista isoista miehistä, joilla on kunnon hartiat, vahvat käsivarret, kauniit vaaleat sinisilmät ja joka on oikeaa hunajata päästä varpaisiin :)

• woihan wide

No, sulleppa on tuuri käynyt. Että oikein hunajasörsseli.
        Pidä kiinni hunajahanistasi.

• pätkivä memory

mä tykkään kanssa vaaleista, ihannemies ulkonäöltään muistuttaa sitä norjalaista keihäänheittäjää Andreas T. MIkä se nyt olikaan, äh, en muista sukunimee, mut te tiedätte :)

• ei pätki
        pätkivä memory kirjoitti:

mä tykkään kanssa vaaleista, ihannemies ulkonäöltään muistuttaa sitä norjalaista keihäänheittäjää Andreas T. MIkä se nyt olikaan, äh, en muista sukunimee, mut te tiedätte :)

Thorkildsen. So cute!

• ei miu makuu
        ei pätki kirjoitti:

Thorkildsen. So cute!

Ei se kyllä oo minkään näköinen.

• pätkivä memory
        ei pätki kirjoitti:

Thorkildsen. So cute!

tänksit sulle, niinhän se oli :)

• höpöhöpö.

Missäpäin juttelitte hänen kanssaan . Et kai sä nyt ihan tosissaan tuu suoraan ikäväpalstalle kyseleen yhteystietoja jostain naisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe