Miten saada poika kiinnostumaan?

raqastunuttttt

Moii! Oon 14-vuotias tyttö, ja oon ihastunu vuotta vanhempaan, samassa koulussa olevaan poikaan. Ollaan juteltu jonku verran ja tällee, ja oon huomannu, et se saattaa välillä tuijottaa.. Miten ihmeessä saan sellasen kiinnostuu musta?? Poika on tosi mukava, söpö, ja aika pitkähkö :)

12

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33324342

mee kertoo sil heti tiistain koulus

• girlllll

vilauta persettä xD eh eh

• potari

Avaa sakset.

• Neuvot ;)

Jos ei rohkeutta riitä muuten niin käske kavereitasi tönimään hellästi sinut hänen luokseen kun poika on yksin ja ystäväsi voisivat myös sanoa, että sinulla on asiaa pojalle, niin sinun olisi silloin pakko kertoa, vaikka et uskaltaisi. Homma olisi hoidettu ja saisit tietää myös ehkä samalla, jos poika vaikka pitäisikin sinusta.

Vaatetyyliä tai muutakaan omaa tyyliä ei kannata vaihtaa. Älä myöskään esitä mitään, moni poika huomaa helposti. :)

• Säälittävä

Tutustuminen on varmaa aika vaikeeta varmaan ku ei oo yhteisiä tunteja?

• asdfghjklöäåpoiu

nii, voi olla!

• Olli

Olen 8vee Olli ja tykkään tisseistä. Osaan myös lentää

• courage444

mee puhuu facebookissa ja sit koulussa myös. turhaan mitään jännität seki varmaa oottaa et meet puhuu sille tms.. ja vaikka se ei sit oiskaa kiinnostunu nii tuskin pahalla ottaa ;)

• Rohkeus voittaa

Jos vaikka lakkaisit olemasta avuton ? Poikia ei saa odottelemalla, eikä tyttöjäkään. Menet vaan rohkeesti juttelemaan ! : )

• ihkupihku

Sanot facessa sille et ' moii ' sit oot sillee ' oho sori meni väärälle mut mooi :D '

• Sniberra

Joo, muita komppailen. Juttele vaikka koneella jos ei naamatusten pysty. Tekstiä voi kirjoittaa asiallisestikin .. :) Taidetaampa olla samanavuonna syntyneitä, sinä ja minä, 97? Siltikään en raiskaa huutomerkkejä enkä hymiöitä, ja kuvani on selkeämpi ja asiallisempi. Siitä voi olla hyötyä ;)

• taivaaltasataa5E!!!!

TEXTAILE sen kaa jonninjoutavia muka kiinnostavia juttuja sen kaa ja sit mene vähitellen puhumaan teistä ja pyydä sitä alkaan :D näin mä sain mun nykyisen kysyy alax? ja ollaa nyt oltu tasan puol vuotta yhessä :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe