Onko kellään kokemuksia tarjoaa vesikouruja ja kattoremontteja. on näköjään yrityssaneerauksessa tietääkö joku sanoa onko se sama kuin konkurssi.Jotenkin ei vaikuta luotettavalta jos konkurssia tekemässä meinaan ne takuuthan pitäis hoitaa sitten.
rapakkojoen kauppa
8
6483
Vastaukset
- Kokemus
En suosittele,varmasti ei hoida takuu reklamointia vaan ota rahat ja maksat itse korjaukset tai ota 3 v,takuu summa sisään 30%-40% kauppa hinnasta.
- ostaja2
Opas edulliset hinnat tikkailla ja vesikouruilla ym.tuoteilla os. www.vesikourut.fi
- jassolaamanen
noi sun hinnat on edullisista kaukana. Saatika laatu. täyttä kuraa. kokemusta on
- kokemusta on
taitaa olla eri yritystä tuo rakennuspuoli. Ainakin olen sellaisen käsityksen saanut. meille asentivat kourut ja tikkaat ja meni ihan ok
- Yllättynyt
Eri firmaa rakennuspuoli pelkkä Rapakkojoenkauppa OY haettu konkkaan eikö tämä rakennus puoli oo rapsis oy joka jää toimimaan normaalisti
- Pahoin pettynyt
En suosittele Jarkko Riikonen teki sadevesikouru tarjouksen sp. 31.8.2013
rantasaunaan 205 € alv 24% laskulla hinta oli noussut 369,50 euroon
maksoin laskulla vain sovitun summan nyt riikonen uhkailee oikeustoimilla
jos en maksa laskujen erotusta kannattaa käyttää rehellisiä yrittäjiä- no on
melkosta kusetusta
- Anonyymi
Varoitus kansalaisille.Rapakkojoen kauppa vuokraa katsastamattomia ajoneuvoja.Muistakaa tarkistaa rekisteriotteesta onko katsastus voimassa,koska muuten voi tulla ongelmia liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431339
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu951059Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.72973- 53892
- 61875
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37799