Onko kellään kokemuksia tarjoaa vesikouruja ja kattoremontteja. on näköjään yrityssaneerauksessa tietääkö joku sanoa onko se sama kuin konkurssi.Jotenkin ei vaikuta luotettavalta jos konkurssia tekemässä meinaan ne takuuthan pitäis hoitaa sitten.
rapakkojoen kauppa
8
6716
Vastaukset
- Kokemus
En suosittele,varmasti ei hoida takuu reklamointia vaan ota rahat ja maksat itse korjaukset tai ota 3 v,takuu summa sisään 30%-40% kauppa hinnasta.
- ostaja2
Opas edulliset hinnat tikkailla ja vesikouruilla ym.tuoteilla os. www.vesikourut.fi
- jassolaamanen
noi sun hinnat on edullisista kaukana. Saatika laatu. täyttä kuraa. kokemusta on
- kokemusta on
taitaa olla eri yritystä tuo rakennuspuoli. Ainakin olen sellaisen käsityksen saanut. meille asentivat kourut ja tikkaat ja meni ihan ok
- Yllättynyt
Eri firmaa rakennuspuoli pelkkä Rapakkojoenkauppa OY haettu konkkaan eikö tämä rakennus puoli oo rapsis oy joka jää toimimaan normaalisti
- Pahoin pettynyt
En suosittele Jarkko Riikonen teki sadevesikouru tarjouksen sp. 31.8.2013
rantasaunaan 205 € alv 24% laskulla hinta oli noussut 369,50 euroon
maksoin laskulla vain sovitun summan nyt riikonen uhkailee oikeustoimilla
jos en maksa laskujen erotusta kannattaa käyttää rehellisiä yrittäjiä- no on
melkosta kusetusta
- Anonyymi
Varoitus kansalaisille.Rapakkojoen kauppa vuokraa katsastamattomia ajoneuvoja.Muistakaa tarkistaa rekisteriotteesta onko katsastus voimassa,koska muuten voi tulla ongelmia liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832