Onko kellään kokemuksia tarjoaa vesikouruja ja kattoremontteja. on näköjään yrityssaneerauksessa tietääkö joku sanoa onko se sama kuin konkurssi.Jotenkin ei vaikuta luotettavalta jos konkurssia tekemässä meinaan ne takuuthan pitäis hoitaa sitten.
Vastaukset 8
- Kokemus
En suosittele,varmasti ei hoida takuu reklamointia vaan ota rahat ja maksat itse korjaukset tai ota 3 v,takuu summa sisään 30%-40% kauppa hinnasta.
- ostaja2
Opas edulliset hinnat tikkailla ja vesikouruilla ym.tuoteilla os. www.vesikourut.fi
- jassolaamanen
noi sun hinnat on edullisista kaukana. Saatika laatu. täyttä kuraa. kokemusta on
- kokemusta on
taitaa olla eri yritystä tuo rakennuspuoli. Ainakin olen sellaisen käsityksen saanut. meille asentivat kourut ja tikkaat ja meni ihan ok
- Yllättynyt
Eri firmaa rakennuspuoli pelkkä Rapakkojoenkauppa OY haettu konkkaan eikö tämä rakennus puoli oo rapsis oy joka jää toimimaan normaalisti
- Pahoin pettynyt
En suosittele Jarkko Riikonen teki sadevesikouru tarjouksen sp. 31.8.2013
rantasaunaan 205 € alv 24% laskulla hinta oli noussut 369,50 euroon
maksoin laskulla vain sovitun summan nyt riikonen uhkailee oikeustoimilla
jos en maksa laskujen erotusta kannattaa käyttää rehellisiä yrittäjiä- no on
melkosta kusetusta
- Anonyymi
Varoitus kansalaisille.Rapakkojoen kauppa vuokraa katsastamattomia ajoneuvoja.Muistakaa tarkistaa rekisteriotteesta onko katsastus voimassa,koska muuten voi tulla ongelmia liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509