Rakastan yhtä alle vuotta minua nuorempaa poikaa. Olemme tunteneet koko hänen elämänsä (vanhemmat ovat ystäviä ja sitä kautta tutustuttu..)
Minulle on kerrottu hänen tunteistaan minua kohtaan ja vihjailtu ihastumisesta yms.Olemme hyviä ystäviä. Luottaminen toisiimme ei siis ole ongelma. Poika on seurustellut pari kertaa, mutta nykyistä tilannetta en tiedä. Itse olen ollut rakastunut häneen jo monia vuosia vaikka ikää vasta alle 15-vuotta. En hae seurustelusuhdetta väkisin, mutta jos sellainen syntyisi tästä en kieltäytyisi :)
Miten voisin kertoa tunteistani ?
Tutustuminen ---> Ihastus ---> Rakkaus
16
337
Vastaukset
- neuvoja.
Ei muuta kuin hymyilet hänelle ja sanot vaikkapa: Kuule, minusta tuntuu, että olet minulle jo enemmän kuin ystävä! Siitä poika voi päätellä, että taidat olla rakastunut häneen. Ja toivottavasti hänkin rakastuu sinuun. Tuo, että olette tunteneet toisenne pienestä asti, on hyvä lähtökohta seurustelulle :-)
- Rakastunut 14-v :)
Kiitti :) Harmi vaan, jos sil on jo tyttöystävä.. Mut kannattaa yrittää ;DD
ni kysy sano sille ja vaikka sillä ois jo ni sit se tietäis että oot kiinostunut. mitä menetettävää sulla on?
-cookiez- Rakastunut 14-v :)
givemecookiez kirjoitti:
ni kysy sano sille ja vaikka sillä ois jo ni sit se tietäis että oot kiinostunut. mitä menetettävää sulla on?
-cookiezEi tavallaa mitää. :)
- vastauksia kiitos
Oon 14v tyttö ja tarttisin vähän neuvoja...
Mistä pojat pitää tytöissä?
Pitääkö pojat tytöistä jotka harrastaa hevosia? oon jotenki ymmärtäny et ei vois vähempää kiinnostaa vaan sen takia että harrastaa ratsastusta, musta se on harrastus siinä missä muutkin. Pitääkö "uhrata" harrastus pojan takia?- potari
Hanki elämä.
PS. Pese römpsäs. - Kiitos otan harkinta
potari kirjoitti:
Hanki elämä.
PS. Pese römpsäs.Eikö sulla hyvä ihminen ole muuta tekemistä???
- Auttoiko?
Luulenpa että tuo ´´ruualla ratsastus´´ tyylinen homma on vaan jotakin laumahenkee, joku aloti, muut seuraa. Tuskin sun täytyy siit luopua mutta jos poikaa ei näytä kiinnostavan ei kannata puhua vain hevosista.
- Kiitos
Auttoiko? kirjoitti:
Luulenpa että tuo ´´ruualla ratsastus´´ tyylinen homma on vaan jotakin laumahenkee, joku aloti, muut seuraa. Tuskin sun täytyy siit luopua mutta jos poikaa ei näytä kiinnostavan ei kannata puhua vain hevosista.
Kiitos viestistä, en kylläkkään puhu hevosista koulussa ja sillee niistä pälätä koska tiedän et se ottaa päähän muita. Mut kiitos vastauksesta kuitenkin =)
Älä hyvä ihminen uhraa mitään pojan vuoksi! Jos sinun KOSKAAN pitää uhrata yhtään mitään pojan vuoksi (ystävä, harrastus, mielipide), niin älä ala pojan kanssa millekään. Itse olen harrastanut ratsastusta 6½ vuotta ja seurustellut kahdesti virallisesti ja kerran vähän epävirallisemmin. :) Ei se ole esteenä.
- ttupe
Ei sulla tarvii harrastuksia lopettaa jonku pojan takia.
- Rakastunut 14-v.
Onhan tuo "Kuule, minusta tuntuu, että olet minulle jo enemmän kuin ystävä!" hyvä, mutta olisikohan lisää erilaisia sanontoja ? :))
me rohkeasti sano siile... itse ihastuin yhden poika 5v ja on mulla toki siile vielä vähän tunteet siihen tyyppin . sanoin sen kyllä siile mut ei se välittänyt. mut sulla voi olla parempi onnee kun mulla. rohkeasti vaaan sano siile kuin paljon sä välittä hänestä
onnee yrityksen:)Voooi ihanaa .. :) Itse olen toiminut nykyisessä tilanteessani niin, että olen suoraan mennyt kysymään että "saisinko sanoa yhen jutun?" ja tottakai sillon toinen antaa luvan, sitten vaan posauttaa asian suoraan naamalle; "taijan olla iha älyttömän ihastunu suhun. Ei mulla muuta :)" ja jos asiasta tuntuu hankalalta heti puhua niin vaihtaa vähän puheen aihetta :p
- jaa
jaa
- Juuh =))
http://j.gs/1374848/rakkaudenammattilaiset apu kaikkeen löytyy tuolta sivulta :) pistä linkki jakoon että kaikki löytäisivät elämänsä rakkauden!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837