Regulat!

Valo77

Olen kärsinyt vuosia erilaisista kivuista ja vuonna 2006 minulle diagnosoitiin fibromyalgia. Olen hakenut aktiivisesti apua kipuihini lisäravinteista, vaihtoehto hoitomuodoista jne. Sitten löysin regulatin, joka on tullut Suomen markkinoille pari kuukautta sitten. Ihan uskomaton tuote!! Myydään esim. Lifessa maksaa 60e pullo, mutta on joka sentin arvoinen. Suosittelen lämpimästi ko. tuotetta kaikille kivusta ja muutenkin terveysongelmista kärsiville. Oli pakko tulla tämä tänne kertomaan jos tämä viesti tosi vaikka jollekin avun :) Kokeilkaa iheemmssä tuota Regulatia!

27

13788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raili 54

      Hei!
      Olen käyttänyt Regulatia 4 pulloa enkä ole huomannut vaikutusta särkyihin sairastan myös fibromyalgiaa.Kysyisin kuinka paljon olet käyttänyt ja otatko vaan kaksi kertaa päivässä 10 mg?Olisin iki onnellinen jos pääsisin eroon tästä fibrosta.

      • Anonyymi

        hei minullakin todettiin fipromyälkia .... nyt kun sain uniapnea laitteen kaikki kivut on kadonneet jotka luokiteltiin fiproksi , että koittakaapa sitäkin tutkia eitarvi syödä mömmöja olen sitä mieltä että se on hapenpuutetta koko fipro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei minullakin todettiin fipromyälkia .... nyt kun sain uniapnea laitteen kaikki kivut on kadonneet jotka luokiteltiin fiproksi , että koittakaapa sitäkin tutkia eitarvi syödä mömmöja olen sitä mieltä että se on hapenpuutetta koko fipro

        jatkoa edelliseen 20vkärsin säryista ja nukkumisesta ei tullut mitään kun menin sänkyyn niin jalat oli ihan tulessa pohkeista eka yön jälkeen tiesin että kaikkijohtuu huonosta hengityksestä nykyisin nousen pirteenä ja kaikki jäykkyys on kadonnut mitä en olisi uskonut koskaan kokevani nykyisin ajelen pyörällä kaikki kauppareissut on tullut vuosi ja 2kk 6500 kilsaa ja ei ole levottomia jalkoja ihan erikseen mainittiin uniapnea tuloksissa vaikka lääkärit vuosia toitotti että on levottomat jalat ainakin toivon että kokeilkaasaada apua sitä kautta


      • Anonyymi

        Hei akupunktioon siitä.Lue kiinalainen lääketiede fibromylogia. Täältä apu paras.Katso hoitaja.Google haku Kiinalainen lääketiede hoitajat. Joudut maksaa itse mutta haluatko kärsiä vai tulla kuntoon.Twrveydestä kannattaa maksaa.Suosittelen älä emmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei minullakin todettiin fipromyälkia .... nyt kun sain uniapnea laitteen kaikki kivut on kadonneet jotka luokiteltiin fiproksi , että koittakaapa sitäkin tutkia eitarvi syödä mömmöja olen sitä mieltä että se on hapenpuutetta koko fipro

        Laiskan lääkärin diagnoosi on Fibro. Kilppari in Thyroxinia, vaikka arvot ok... Tietty pitää tutkia ja verikokein... Tämä yhteiskunta tuottaa huonoja keinolääkäreitä.. Ennen ei mitään kokeita pelkkä haastattelu.. Palpointi ym.t. Nyt reppanat kaikki yksien ja samojen tautien taakse. Hyi helvetti! Ja kansa (naiset) uskoo!


    • höh ja pöh

      Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

      Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Yhden pullon valmistukseen käytetään korillisen verran raaka-aineita. Tuontantoon käytetään aurinkoenergiaa.

      Regulatin positiiviset moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Se vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja. Regulatia voi käyttää myös ulkoisesti pienten iho-ongelmien hoidossa.

      Valikoimissa on kaksi tuotetta: Regulat-valmiste ja RegulatPro Metabolic, joka sisältää myös ruokavaliota täydentäviä vitamiineja ja mineraaleja ja vaikuttaa erityisesti aineenvaihduntaa tehostavasti.

      Käyttöohje: 10 ml Regulat-valmistetta aamulla ennen aamiaista ja illalla laimentamattomana. Otetaan mielellään tyhjään vatsaan. Pidetään suussa hetki ennen nielemistä. Voidaan laimentaa puoleen lasilliseen vettä tai mehua.

      Ulkoisesti: Laimenna Regulat-valmistetta suhteessa 1:1 veteen ja valele useampi kerta päivässä hoidettavalle alueelle.

      Aineosat: vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*,sahramia* (*luonnonmukaisesti tuotettuja).

      • viljaton.

        Pelkkä monivitamiinivalmiste ja kallis.

        Miten tuolla muka kivut lähtee?

        Kurkuma auttaa joillakin kipuihin ja onhan se hyvä maustekkin.

        Itselläni parhaiten auttanut viljaton ruokavalio, jossa viljat vaihdetaan kasviksiin D-vitamiini 100µg/vrk LDN

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/fibromyalgia.htm


      • raili 54
        viljaton. kirjoitti:

        Pelkkä monivitamiinivalmiste ja kallis.

        Miten tuolla muka kivut lähtee?

        Kurkuma auttaa joillakin kipuihin ja onhan se hyvä maustekkin.

        Itselläni parhaiten auttanut viljaton ruokavalio, jossa viljat vaihdetaan kasviksiin D-vitamiini 100µg/vrk LDN

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/fibromyalgia.htm

        Sanon Regulatille hyvästit rahaa upposi mitään ei auttanut viisi pulloa olen juonut nyt riitti.Hyväuskoisia sairaita käytetään hyväksi,uskokoon ken tahtoo mulle riitti.Kovemmat säryt vielä ja unettomuus.Hyvästi Regulat!!!!!!!!!


      • en osta enää

        Helv..tin pahan makuista eikä mitään tehoa .


      • Päivikki 59
        raili 54 kirjoitti:

        Sanon Regulatille hyvästit rahaa upposi mitään ei auttanut viisi pulloa olen juonut nyt riitti.Hyväuskoisia sairaita käytetään hyväksi,uskokoon ken tahtoo mulle riitti.Kovemmat säryt vielä ja unettomuus.Hyvästi Regulat!!!!!!!!!

        Ostin kyseistä Regulaattia Lifen myymälästä, jossa tuotetta kovasti kehuttiin.
        Diagnoosikirja ylistää tuotetta vaivaan kuin vaivaan. Myyjän vuolas kehuminen sai minut pulittamaan pullosta n.50e. Kahden viikon ja puolikkaan pullollisen käytön jälkeen iski hirvittävät vatsakivut ja kitalaki tuntui palaneelta. Vatsa oli siinä pisteessä että pahemman sairauden pelko iski. Netin kautta lähdin selvittelemään
        kuka on siunaamassa kyseistä tuotetta markkinoille. Diagnoosi kirjan tekijöistä oli vaikea löytää yhteystietoja. Tavoitin ainoastaan yhden kirjan tekijän euroopasta. Kyseinen henkilö ilmoittaa sivuillaan tekevänsä fysikaalisia hoitoja mutta Regulaatista hänen kohdallaan ei löytynyt mitään mainintaa. Lähetin hänelle sähköpostitse listapyynnön saksalaisista lääkäreistä joiden väitetään käyttävän hoidoissaan Regulaatia. Sain Vastaukseksi kehoituksen etsiä tarkempaa tietoa Regulatin valmistajasta googlettamalla. Suoraa tietoa Tri Seidler ei suostunut jostain syystä antamaan.
        Miten todenperäisiä "Sinun täytyy nyt vain elää tämän kanssa!" -Diagnoosikirjan potilaskertomukset ovat? Lääkäreistä ei ole mitään mainintaa kirjan sivuilla. Kirjan nimi tuotteen markkinointiin on osuvasti valittu. Siispä "minun täytyy nyt vain elää tämän kanssa".
        Tässä vastine omaksi kirjaksi joka alkaisi: Kaksi viikkoa Regulaatin käytön lopettamisesta vatsani toimi jälleen normaalisti ja pääsin eroon kalvavasta kivusta.


      • Kusetus3
        en osta enää kirjoitti:

        Helv..tin pahan makuista eikä mitään tehoa .

        Juuri näin!Karvasta kalkkia enkä huomaa mitään.Virkistävämpi olo tulee,kun juon kupin vihreää teetä maidon ja ruokosokerin kera.Ja maistuu paremmalta.Kusetusta on tämä ja ties kuinka moni muukin luontaistuote.


      • Regulat on huijausta
        Päivikki 59 kirjoitti:

        Ostin kyseistä Regulaattia Lifen myymälästä, jossa tuotetta kovasti kehuttiin.
        Diagnoosikirja ylistää tuotetta vaivaan kuin vaivaan. Myyjän vuolas kehuminen sai minut pulittamaan pullosta n.50e. Kahden viikon ja puolikkaan pullollisen käytön jälkeen iski hirvittävät vatsakivut ja kitalaki tuntui palaneelta. Vatsa oli siinä pisteessä että pahemman sairauden pelko iski. Netin kautta lähdin selvittelemään
        kuka on siunaamassa kyseistä tuotetta markkinoille. Diagnoosi kirjan tekijöistä oli vaikea löytää yhteystietoja. Tavoitin ainoastaan yhden kirjan tekijän euroopasta. Kyseinen henkilö ilmoittaa sivuillaan tekevänsä fysikaalisia hoitoja mutta Regulaatista hänen kohdallaan ei löytynyt mitään mainintaa. Lähetin hänelle sähköpostitse listapyynnön saksalaisista lääkäreistä joiden väitetään käyttävän hoidoissaan Regulaatia. Sain Vastaukseksi kehoituksen etsiä tarkempaa tietoa Regulatin valmistajasta googlettamalla. Suoraa tietoa Tri Seidler ei suostunut jostain syystä antamaan.
        Miten todenperäisiä "Sinun täytyy nyt vain elää tämän kanssa!" -Diagnoosikirjan potilaskertomukset ovat? Lääkäreistä ei ole mitään mainintaa kirjan sivuilla. Kirjan nimi tuotteen markkinointiin on osuvasti valittu. Siispä "minun täytyy nyt vain elää tämän kanssa".
        Tässä vastine omaksi kirjaksi joka alkaisi: Kaksi viikkoa Regulaatin käytön lopettamisesta vatsani toimi jälleen normaalisti ja pääsin eroon kalvavasta kivusta.

        Joo,mullakaan ei pötsi toimi yhtään,kun otan tätä kirottua Regulaattia.Ottaa päähän,kun meni rahat.Olen myös kärsinyt epämääräisistä vatsakivuista,kun tätä ottaa.En osta enää ikinä tätä.Vituttaa,kun tulin kusetetuksi!!!!!Veikkaan,että on paljon muitakin luontaistuotteita joita myydään ylisanoilla kehumalla vaikkei ole mitään näyttöa tuotteen toimivuudesta.Täytyy kyllä mennä luontaiskauppaan kertomaan kommentit tuotteesta vatsanpohjaa myöten,että kuinka huono tuote onkaan.Varmaan myynti on vaikeaa,koska tätä mainostetaan niin paljon.Minna Kauppikin mainostaa.Saa varmaan ilmaiset Regulaatit ja hyvät rahat,kun väittää,että tuote toimii.Täyttä valetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hipukka

      Minua auttaa fibromyalgiassa ihan niin yksinkertainen juttu, kuin teelusikkallinen soodaa veteen aamulla, tyhjään vatsaan. Se korjaa ph-tasapainoa. Otan muutamana aamuna, ja kun oon parempi, pidän sitten taukoa. :) Regulanttia en ole kokeillut. Muista entsyymivalmisteista on ollut suuri apu huonolle vatsalle.

      • suutaa

        Miks pitää taukoa ruokasoodasta ? kun myrkytystila palaa kehoosi niin otat taas soodaa. Keho ei tykkää jojottelusta.

        Teelusikallinen päivässä on ihan hyvä päivittäiseen käyttöön, kunhan juo sen reilun litran vettä päiväs, jotta huuhtoutuu kuona-aineet pihalle. Sooda on tehokas puhdistaja.


    • Dermatomyosiitti

      Ihanko tavallinen ruokasooda on kyseessä ?

    • 2-tyypin diapeetikko

      onko kukaan 2-tyypin diapeetikko käyttänyt regulaattia,
      onko vaikutusta?

      • näin on

        Siis mihin vaikutusta?

        Olen mainoksia lukenut, mutta en oo ajatellut ostaa, kun syön niin terveellisesti.



        C-vitamiinia 200-1000mg / vrk
        C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin. C-vitamiinin lisäämisestä ei ole haittaa, sillä sitä ei voi saada liikaa. C-vitamiini on vesiliukoinen ja ylimäärä huuhtoutuu pois virtsan mukana.

        D-vitamiinia 50-125µg / vrk

        Magnesium (sitraattia) 200-400mg/vrk, kalsiumin ja magnesiumin suhde on 2:1

        Omega-3 rasvahappojen tarve on jopa 1 gramma päivässä eli esim. villiä lohta 150-200 grammaa päivässä. Eli käytännössä kaikkein tulisi syödä Omega-3 rasvahappoja lisäravinteena purkista.


    • PLASEBO VAIKUTUS

      TERVE!
      Ostin Regulaattia yhden pullon.Eipä ole mitään hyötyä.Vatsa ei toimi yhtään paremmin vaikka syön kuituja.Täyttä humpuukia.Taitaa olla plasebo vaikutusta,kun uutta tuotetta ottaa ja uskoo voimakkaasti,että toimii.60€ meni hukkaan.Regulat,kaakaopavut puoleen hintaan,Regulat kirja 60€ yhteensä.Täyttä huijausta.Ai niin kaakaopavut järkyttävän karvaan makuisia,hyi olkoon!!!!!!Olen myös lukenut,että tavallinenkin kaupan vaalea suklaa suojaa aivoja halvausriskiltä.Eli ei tartte olla tummaa pahan makuista.Myös Chia siemenet turhaa.Pellavarouhe on parempaa ja ennenkaikkea halvempaa!Mulla on Regulaattia vielä puoli pulloa jäljellä.uutta en enää osta.

      Olisi Regulat kirja myynnissä,uusi h.10€.

      Puh:02-6324082

      Sähköposti:[email protected]

    • Kusetus1

      Eihän toi toimi.Veikkaan,että hetken päästä sanotaan,että Regulat valmiste oli suuri huijaus.Käytettiin vain etikkaa ja näppärät mainosmiehet sai ihmiset ostamaan tuotetta mielinmäärin.Plaseboa,Plaseboa,eli kusetusta!!!!!!!!!!!!!

    • Sakut kusettaa

      Älkää vaan kokeilko!Täyttä huijausta Sakujen liemi!Ei toimi.Ei ole mitään hyötyä!

    • pakuritee.

      pakuritee on hyvä valinta

      • China Green tea

        No just joo.Enpä usko.Täyttä hömppää.Kuka ihme tarttee jotain pakuri teetä ja mihin se auttaa?Yhtä terveellistä on kahvi,vihreä tee,musta tee,whisky,olut,ym.Lista on loputon.....Toinen juttu,että aina puhutaan tuotteen ravinto\kuituarvoista niin kyllä se on niin,että nautinnossakin on oma arvonsa.Kun otan vähän hyvää mallas whiskyä niin ei minua haittaa,kun se ei sisällä kuituja tai vitamiineja.Samoin kuin jokin hyvä pulla,missä ei ole kuitua niin pääasia on,että se maistuu hyvälle ja tekee mielen iloiseksi.Itseasiasa täysruisleipä aiheuttaa enemmän närästystä ja ähkyn tunnetta kuin muutama siivu hyvää makurin lonkka pullaa.Nykyään tää terveysvouhka ja liikuntavouhka on mennyt äärimmilleen.Kerran viikossa pitäisi juosta maraton,muuten ei pärjää.Minä ainakin pärjään.Otan rennosti,katon videoita,tv:tä,luen,nukun,otan whiskyä ja olutta(huom!kohtuudella,laadukkaita juomia,nauttimalla vain vähän).Vitamiineista käytän Friggs monivitamiiniporetabletteja,kalanmaksaöljyä sitruunanmaku,d-vitamiinisuihke 75 mikroinen,viikunoita,erilaisia yrttitippoja,vihreä tee(Temple of heaven peltipurkissa),musta tee ja irtoteenä nimenomaan,pussitee sucks!.


    • Elmi

      Mulla on erittäin paha ärtyvän suolen oireyhtymä, tosi tarkkaan pitää kattoa, että mitä suustansa sisään laittaa.. Huimia kipuja ja ongelmia vuoroin ummetuksesta sairaslomaa vaativaan ripuliin. Regulatti pullo nyt kokeilussa, ja mulla kyllä toimii! Ruuansulatus ja suoli toimii 500% paremmin kuin ennen. Ja tosi epäluuloisesti suhtauduin tuotteeseen, joten mitään "vahvaa uskoa" ei tästä käy kiittäminen. Puolisolta hävisi krooninen närästys jo ekan mittakupillisen jälkeen lähes kokonaan.. En tiijjä, placeboa tai ei, meillä toimii. Vaikka maistuukin pahalta.... :D

    • ihan humpuukia kanss

      Lukekaa ian tuoteseloste.

      Googlatkaa ainesosat.

      Jos sitten vielä olette varma, että tuote toimii, niin ihan oma valinta mihin rahansa laittaa.

      Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

      Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Yhden pullon valmistukseen käytetään korillisen verran raaka-aineita. Tuontantoon käytetään aurinkoenergiaa.

      Regulatin positiiviset moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Se vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja. Regulatia voi käyttää myös ulkoisesti pienten iho-ongelmien hoidossa.

      Valikoimissa on kaksi tuotetta: Regulat-valmiste ja RegulatPro Metabolic, joka sisältää myös ruokavaliota täydentäviä vitamiineja ja mineraaleja ja vaikuttaa erityisesti aineenvaihduntaa tehostavasti.

      Vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*, sahramia*, acerolakirsikkaa* (*luonnonmukaisesti tuotettuja).

      Syö kasvikunnan tuotteita (kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja) vähintään 500 grammaa päivässä.

      Pohjoismaiden ministerineuvoston selvityksen mukaan vain alle 10 % suomalaisista sanoo syövänsä viisi annosta kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja päivässä.

    • Regu huijaus!

      Toi Regulaatti on siis niin täyttä huijausta kuin vain voi ikinä olla.Kierrä kaukaa Regu hylly vaikka myyjä kuinka hymyilisi typerä virne kasvoilla ja yrittäisi ylipuhua kuinka erinomainen tuote on kyseessä.Se ei vaan ole totta.Minulla ei vatsa toiminut,kun käytin tätä joten se siitä vatsan toiminnasta.Etikkapohjaiset tuotteet taitaa pikemminkin kuivata vatsaa eli aiheuttaa ummetusta.Voi voi,kun ihmisiä huijataan.Tää ei edes ole kovinkaan tunnettu tuote Saksassa vaikka täällä meille niin väitetään.Tosin täytyy sanoa whiskystäkin,että se on aivan yliarvostettua\ylihintaista viinaa.Itse olen lopettanut whiskyn juomisen.Innostuin siitä,kun katsoin youtubesta whiskyn lipittäjiä,jotka tulppaanilasista nuuhki ja maistoi mitä ihmeellisempiä aromeja ja makuja.Ite en kyllä niitä löydä,hankin jopa tulppaani whisky lasinkin.Ei sieltä mitään löydy.Savua löytyy.Mutta sitten kun pitäisi löytyä suklaata,ym.Niin ei löydy.Whiskyssä tökkii myös se,että niitä pitää laimentaa vedellä,että maku pyöristyy,muuten on karvasta kalkkia.En osta enää ikinä whiskyä.Vitun skottihameisten nynnyjen juomaa.Nyt löysin paremman ja halvemman vaihtoehdon nynnyjuomalle.Linia aquavit 41,5‰ Norjalaista yrttiviinaa.H.jotain 25€ 0,7 litraa.Maistuu anikselle,on hyvää,pehmeää,maukasta.Ja sitten Velkopovicky Kozel premium olut(paras olut mitä tiedän),Karjala 3,tosi hyvä halpa olut,Keisari Kellari olut,on hyvvee!Syön myös kurpitsansiemeniä,Para pähkinöitä(saa seleeniä),2kpl.päivässä riittää,saa 100mikroa seleeniä,Vihreää teetä,Viikunoita,Pellavarouhetta,Fazerin suklaalehtikeksejä(jokin pieni pahekin pitää olla,ne on vaan niin hyviä,mutta myös kalliita),D-vitsku suihke 75 mikroinen,Frigs monivitamiiniporetabletti,Omenasiiderietikkaa veden joukkoon,on terveellistä,maistuu samalta kuin regulaatti,ehkä vähän paremmalta kuitenkin.Regu maistuu ummehtuneelle sonnalle.Olen huomannut luontaiskaupoissa,että ei kovin suurta jonoa\asiakasryntäystä ole Regu hyllyjen luona.Monet tajuaa,että ei se toimi.On varmasti monia muitakin luontaistuotteita,jotka on täyttä huijausta.Saattaa jopa vaarantaa terveyden.

    • Anonyymi

      Hei nyt menet akupunktioon. Sieltä saat parhaan avun. Lue kiinalainen lääketiede fibromologia.Lue myös muita sieltä. Katso ketkä hoitajat sinun paikkakunnalla on.Hae kiinalainen lääketiede hoitajat paikkakunta. Katso miten paljon koulutusta ja onko käynnit Kiinassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe