Pieksämäellä naisihminen liikkua yksin öiseen aikaan yksin, pelkäämättä tulevansa esim. raiskatuksi?
Uskaltaako?
18
301
Vastaukset
- ...
Ei. Ehdottomasti ei.
- irma42
Aivan hyvin uskaltaa! Ei pieksämäellä tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista... Jotain törkeyksiä saattavat huudella, mutta ne ovat yleensä joitain keskenkasvuisia kakaroita joilla ei ole muuta tekemistä.
- armi34
riippuu pärstäkertoimestakin..
- :)
ei teil viiskyt plus naisil oo varmaan hätää,ellei oo joku pervo jota kiehtoo vanaha v.
- RumaAnkanpoikanen
Ui kun joku ees hiplais,mut täl pärstäkertoimel en saa munaa:(
- Jipuliina
Olen mä juoksenu yksin baarist himaan... ja ei ole yhtään ahdistelijaa tullu vastaan. ja olen aika nuori,nätiks sanottu.
Ihmisii on tullu kyl öisinki vastaan,mut ei ketää oo käsiks käyny. - PmkMaster
Jipuliina kirjoitti:
Olen mä juoksenu yksin baarist himaan... ja ei ole yhtään ahdistelijaa tullu vastaan. ja olen aika nuori,nätiks sanottu.
Ihmisii on tullu kyl öisinki vastaan,mut ei ketää oo käsiks käyny.Ei täällä tuu ketään vastaan..
- ANTAVA
KYLLÄ SAA MUNAA MUT ET OLE OIKEIN OSANUT EHTI SITÄ.TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.
- ???
TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.KUINKA PALJON HALUVAT?
- Äääääääääh
??? kirjoitti:
TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.KUINKA PALJON HALUVAT?
voi paska,ehdin just kennon ostaa.
- RUMA UKKO
TÄÄLÄ RUMAUKKO SAAT KUNHAN OTAT YHTEYTTÄ
- rumahanhiyläristi
RUMA UKKO kirjoitti:
TÄÄLÄ RUMAUKKO SAAT KUNHAN OTAT YHTEYTTÄ
saanko minä.missä asut. minä olen jo aika vanha.
- ???
rumahanhiyläristi kirjoitti:
KYLLÄ SAAT JOS HALUVAT.MITEN SINUUN SAA YHTEYTTÄ?
- Piritarta
??? kirjoitti:
KYLLÄ SAAT JOS HALUVAT.MITEN SINUUN SAA YHTEYTTÄ?
Piraauta miulle 1234567
tykkääkö musta latex asu;) - ???
rumahanhiyläristi kirjoitti:
RUMAHANIYLÄRISTI KIRJOITA TOIVEESI JA KAIKKI MITÄ HALUVAISIT TEHA TÄSSÄ OSOIYE [email protected] KUVAN KERA JOKO TAVATAAN?
- Maris
No ei tule ketään todella vastaan.Kipittelin viime yönäkin baarista kotio. Ei ristinsielua missään.
- Exmäkeläinen
Pieksämäellä ei ole yöllä liikkeellä kuin senlaatuisia kaikilla aineilla kyllästettyjä hörhöjä ettei ne ketään kykene raiskaamaan. Tuskin enää edes muistavat miten paneminen tapahtuu.
Ei todellakaan ole tullut ikävä tuota kyläpahasta.- xD
haha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1712966SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän631902Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1001855Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031829Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --221662Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291369Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291352Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181243Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411122RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041062