Pieksämäellä naisihminen liikkua yksin öiseen aikaan yksin, pelkäämättä tulevansa esim. raiskatuksi?
Uskaltaako?
18
300
Vastaukset
- ...
Ei. Ehdottomasti ei.
- irma42
Aivan hyvin uskaltaa! Ei pieksämäellä tarvitse pelätä raiskatuksi tulemista... Jotain törkeyksiä saattavat huudella, mutta ne ovat yleensä joitain keskenkasvuisia kakaroita joilla ei ole muuta tekemistä.
- armi34
riippuu pärstäkertoimestakin..
- :)
ei teil viiskyt plus naisil oo varmaan hätää,ellei oo joku pervo jota kiehtoo vanaha v.
- RumaAnkanpoikanen
Ui kun joku ees hiplais,mut täl pärstäkertoimel en saa munaa:(
- Jipuliina
Olen mä juoksenu yksin baarist himaan... ja ei ole yhtään ahdistelijaa tullu vastaan. ja olen aika nuori,nätiks sanottu.
Ihmisii on tullu kyl öisinki vastaan,mut ei ketää oo käsiks käyny. - PmkMaster
Jipuliina kirjoitti:
Olen mä juoksenu yksin baarist himaan... ja ei ole yhtään ahdistelijaa tullu vastaan. ja olen aika nuori,nätiks sanottu.
Ihmisii on tullu kyl öisinki vastaan,mut ei ketää oo käsiks käyny.Ei täällä tuu ketään vastaan..
- ANTAVA
KYLLÄ SAA MUNAA MUT ET OLE OIKEIN OSANUT EHTI SITÄ.TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.
- ???
TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.KUINKA PALJON HALUVAT?
- Äääääääääh
??? kirjoitti:
TÄÄLLÄ OLIS TARJOLLA.KUINKA PALJON HALUVAT?
voi paska,ehdin just kennon ostaa.
- RUMA UKKO
TÄÄLÄ RUMAUKKO SAAT KUNHAN OTAT YHTEYTTÄ
- rumahanhiyläristi
RUMA UKKO kirjoitti:
TÄÄLÄ RUMAUKKO SAAT KUNHAN OTAT YHTEYTTÄ
saanko minä.missä asut. minä olen jo aika vanha.
- ???
rumahanhiyläristi kirjoitti:
KYLLÄ SAAT JOS HALUVAT.MITEN SINUUN SAA YHTEYTTÄ?
- Piritarta
??? kirjoitti:
KYLLÄ SAAT JOS HALUVAT.MITEN SINUUN SAA YHTEYTTÄ?
Piraauta miulle 1234567
tykkääkö musta latex asu;) - ???
rumahanhiyläristi kirjoitti:
RUMAHANIYLÄRISTI KIRJOITA TOIVEESI JA KAIKKI MITÄ HALUVAISIT TEHA TÄSSÄ OSOIYE [email protected] KUVAN KERA JOKO TAVATAAN?
- Maris
No ei tule ketään todella vastaan.Kipittelin viime yönäkin baarista kotio. Ei ristinsielua missään.
- Exmäkeläinen
Pieksämäellä ei ole yöllä liikkeellä kuin senlaatuisia kaikilla aineilla kyllästettyjä hörhöjä ettei ne ketään kykene raiskaamaan. Tuskin enää edes muistavat miten paneminen tapahtuu.
Ei todellakaan ole tullut ikävä tuota kyläpahasta.- xD
haha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764