Eihän tässä paska valtiossa saanut taaskaan töitä muualta kun puhelimyyjäksi mut ei rakennustekniikan opiskelijaa hirveesti sytytä. Oon kuluttanut jo kaiken opintolainan ja näyttäs siltä et menee kesäopinnoiksi. Koska en saanut kämppää syksyllä joudun kulkemaan kotoa käsin toiselta paikkakunnalta ja jo alennettu opintotuki ei riitä mitenkään edes matkakuluihin. Kermana kakun päälle mun porukat ovat pahasti velkaantuneita hyvätuloisia joten sponssia ei tule mutta koska ne ovat "hyvä" tuloisia niin joutaahan sitä tukea puottamaan...
Saisin mahd. lainalla maksettua takuut kämpästä ja alkas elämä ees vähän hymilemään.
Opintolainaa kesälle?
Antakee se 1200e kiitos!
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974389Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293263No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 152976
- 32956
- 21939
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862