saako käyttää e-pillereitä?

onko e-pillereillä mitään vaikutusta jos on paniikkihäiriö? en syö mitään lääkkeitä siihen kun se on niin lievä. Vastauksia äkkiä!!
6629
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Kun kysyin tuota viimeksi lääkäriltä, hän sanoi että se on ihmisestä kiinni, koska e-pillerit voivat vaikuttaa mielialaan niin sitä kautta ehkä myös paniikkihäiriöön. Sain kyllä sen käsityksen, että ei kovin todennäköistä että vaikuttaisi.. Mutta kannattaa varmistaa asia pillereitä hankkiessa.

Äänestä
  • mä olen jo hankkinut ne, ja tänään pitäis alottaa... ku mä hankin ne yhtäaikaa kun ekat paniikkioireet tuli. Ei se lääkäri siihen mitään sanonu mut en kyllä kysynytkää!

    Äänestä

  • ready kirjoitti:

    mä olen jo hankkinut ne, ja tänään pitäis alottaa... ku mä hankin ne yhtäaikaa kun ekat paniikkioireet tuli. Ei se lääkäri siihen mitään sanonu mut en kyllä kysynytkää!

    En suosittele, koska pillerit nostaa verenpainetta ja korkea verenpaine taas voi pahentaa paniikkioireita. Mulla lääkäri käski heti lopettaa pillerit kun menin lääkäriin paniikkioireiden takia. Sain jatkaa sit kun oli tutkittu kaikki mahdolliset sairaudet ja varmistui että paniikkioireista on kyse.

    Äänestä

  • En tiedä kirjoitti:

    En suosittele, koska pillerit nostaa verenpainetta ja korkea verenpaine taas voi pahentaa paniikkioireita. Mulla lääkäri käski heti lopettaa pillerit kun menin lääkäriin paniikkioireiden takia. Sain jatkaa sit kun oli tutkittu kaikki mahdolliset sairaudet ja varmistui että paniikkioireista on kyse.

    Minulta eivät pillereitä kieltäneet, vaikka olen lääkitykselläkin paniikkihäiriön takia.Eivät edes ehdottaneet moista.

    Äänestä

  • ready kirjoitti:

    mä olen jo hankkinut ne, ja tänään pitäis alottaa... ku mä hankin ne yhtäaikaa kun ekat paniikkioireet tuli. Ei se lääkäri siihen mitään sanonu mut en kyllä kysynytkää!

    itse söin lääkkeitä ja pillereitä yhtäaikaa. kysyin tästä lääkäriltä ja sanoi ettei se haittaa.

    Äänestä

  • hmmm kirjoitti:

    itse söin lääkkeitä ja pillereitä yhtäaikaa. kysyin tästä lääkäriltä ja sanoi ettei se haittaa.

    Lääkärini on hyvin tietoinen kaikista lääkkeistä mitä syön... eli pillereitä ja paniikkihäiriön ym. lääkkeitä saa syödä yhtäaikaa!!!! Kannattaa kuulemma vain ottaa eriaikaan... toinen illallla ja toinen aamulla... syön mielialalääkettä paniikkihäiriööni... Kyllä se lääkäri olisi kieltänyt sinulta pillerit jos siihen oisi ollut aihetta...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


ready kirjoitti:

onko e-pillereillä mitään vaikutusta jos on paniikkihäiriö? en syö mitään lääkkeitä siihen kun se on niin lievä. Vastauksia äkkiä!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu