Muuleja kusetetaan pankissa ottamaan jättivelkoja käyttämällä alhaista korkoa hämäyksenä.
Sailas ja Jallis sen aamulla tv:ssä totesivat
9
78
Vastaukset
- 77888999555555555555
Pistä se linkki siihen aamu-TV juttuun missä nämä mainitsemasi kauhiastas viisaat herrat viisastelevat ja kertovat tyhmästä asunnonostajakansasta. Se on tämä YLE-areenan ohjelmalista niin jumalattonman sekava nykyään(ja myös ruotsinkielisiä ohjelmia täynnänsä), että sieltä on vaikea enää mitään ohjelimia löytää, ei edes aakkosjärjestys enää siellä toimi.
- Mahtaa pänniä
, kun tuollaista hiekkaa heitellään jo valmiiksi hyytyneiden kuplakämppämarkkinoiden rattaisiin:)
- 77888995555555555555
Mahtaa pänniä kirjoitti:
, kun tuollaista hiekkaa heitellään jo valmiiksi hyytyneiden kuplakämppämarkkinoiden rattaisiin:)
No ei ne nämä kuplajuttusi minua tässä niin pänni, ja ei nyt varsinkaan henkilökohtaisella tasolla. Mutta se pännii jos valtapropaknatmediassa esiintyy kansansuosikkeja tekemässä propakantaa sen puolesta, että tavallisten ihmisten pienet omaisuudet muuttuisivat arvottomiksi. Minä en näes ole näitä vanhoja saatanan kommarijääriä tai niiden oppien mukaan orientoitunut.
- Täysin väärin
77888995555555555555 kirjoitti:
No ei ne nämä kuplajuttusi minua tässä niin pänni, ja ei nyt varsinkaan henkilökohtaisella tasolla. Mutta se pännii jos valtapropaknatmediassa esiintyy kansansuosikkeja tekemässä propakantaa sen puolesta, että tavallisten ihmisten pienet omaisuudet muuttuisivat arvottomiksi. Minä en näes ole näitä vanhoja saatanan kommarijääriä tai niiden oppien mukaan orientoitunut.
kohdistettu kritiikki. Mikäs tähän asuntosijoittamisen riskien räjähtämiseen todella on johtanut ? No täysin yli vedetty keinottelu ja ahneus tietysti. Asunnon tai asuntoja omistavat voisivat rauhassa maksella kämppiään pois ilman pelkoa hintaromahduksesta, mikäli touhussa olisi säilytetty joku maltti ja moraali. Nyt on täysin selvää, ettei tällä hintatasolla voida mitenkään pysyä ja siitä voit kiittää kartellia pankit, välittäjät ja rakennuttajat.
- 44455566677888888888
Täysin väärin kirjoitti:
kohdistettu kritiikki. Mikäs tähän asuntosijoittamisen riskien räjähtämiseen todella on johtanut ? No täysin yli vedetty keinottelu ja ahneus tietysti. Asunnon tai asuntoja omistavat voisivat rauhassa maksella kämppiään pois ilman pelkoa hintaromahduksesta, mikäli touhussa olisi säilytetty joku maltti ja moraali. Nyt on täysin selvää, ettei tällä hintatasolla voida mitenkään pysyä ja siitä voit kiittää kartellia pankit, välittäjät ja rakennuttajat.
Mutta jos katsot asuntojen hintojen olevan liiaan ylös vedetty näiden mainitsemiesi tahojen toimesta, niin miksi haluat sysätä laskun tästä tavallisten asunnon ostaneiden kannettavaksi.
En minäkään todella kiistä sitä etteikö meillä olisi monopolistisia rakenteita taloudessa(niin palkansaajien kuin yrittäjienkin osalta) ja varmasti myös asuntojen rakentamisessa ja korjausrakentamisessa tällaista esiiintyy. Lisäksi politikot ovat vielä liekanarussa näiden mainittujen tahojen intressien mukaan heidän monopolistisia rakenteitaan tukemassa, ja heille urakoita ja töitä järjesestelemässä(esim. näitä pakkoremontteja työllisyyden nimissäkin), ja tietenkin lainsäädäntöä ja byrokratiaa heidän toivomallaan tavalla kehittämässä.
- Joo jallis selvästi
myynyt jo kämpät muuleille ja nyt aika ostaa ne takaisin -70% hinnoilla. Siinä aito liikemies.
- 77788889999555555555
Joo. Näin se on. Ja pääsee äijä vielä kansan kustantamaan valtamediaan tekemään propakantaa tämän bisness-asiansa vauhdittamiseksi.
- Luki.
Älkää maksako niin se on siinä,asuntojen hinnat tulevat alas kun ei vaan maksa.
2010 kävi muuleilla rynnistys,ja nyt monet ajattelee asuntotsunamin tuleman joka nostaa hintaa tsunamin lailla.
Mielenkiintoista nähdä se tsunami,suosittelen kaikille lämpimästi älkää nyt menkö maksamaan ilmaa.
Taloudentaantuma ei jää tähän vaikka muulit hihkuukin pienestä,niin se tosiaan on pieni.
Taantuma syvenee koko euroopassa 2013 kesäkussa olaan jo melko syvällä.- sijoittaja.
juu hyvä neuvo. älkää maksako. muuttakaa mieluummin vaikka veneen alle. siellä on asuminen koko lailla ilmaista. ja tuuletus pelaa...
ps. mene pummi töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181