Mulla on ollut pahoinvointia (etoo, kuvottaa, ällöttää, oksettaa,) välillä tulee myös oksennus kurkkuun mutta hyvin harvoin oksennan. Raskaana en ole testien mukaan.
Eilen ja tänään uloste on ollut mustaa, minulla on esiintynyt hieman vatsakipuja mutta selkäkipu on päätä huimaava.
Vatsahaava?
Olisi kiva jos osaisit neuvoa :)
Musta uloste sekä pahoinvointi
terttu
4
2544
Vastaukset
- terttu
Niin ja keuhkoissa tuntuu ns. paine, eli raskas hengittää ja lihasheikkoutta.
- mikimi
kakka voi olla mustaa jos on syöny mustikoita, rautatabletteja, lakua tai juonu punaviiniä. Mutta kannattaa käydä lääkärissä jos on vatsahaava ei parane kotona.
- 73565645346346fdsfdf
Joo musta uloste voi viitata verentuloon pidemmältä elimistöstä. Samoin kahvinporomainen oksennus on merkki esim puhjenneesta mahahaavasta. Mahahaava kyllä tuntuu ja aika helevetin lujaa siinä keskivatsalla eli navan yläpuolella.
- Anonyymi
Voi johtua myös tulehtuneista divertikkeleistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073