Mulla on ollut pahoinvointia (etoo, kuvottaa, ällöttää, oksettaa,) välillä tulee myös oksennus kurkkuun mutta hyvin harvoin oksennan. Raskaana en ole testien mukaan.
Eilen ja tänään uloste on ollut mustaa, minulla on esiintynyt hieman vatsakipuja mutta selkäkipu on päätä huimaava.
Vatsahaava?
Olisi kiva jos osaisit neuvoa :)
Musta uloste sekä pahoinvointi
terttu
4
2457
Vastaukset
- terttu
Niin ja keuhkoissa tuntuu ns. paine, eli raskas hengittää ja lihasheikkoutta.
- mikimi
kakka voi olla mustaa jos on syöny mustikoita, rautatabletteja, lakua tai juonu punaviiniä. Mutta kannattaa käydä lääkärissä jos on vatsahaava ei parane kotona.
- 73565645346346fdsfdf
Joo musta uloste voi viitata verentuloon pidemmältä elimistöstä. Samoin kahvinporomainen oksennus on merkki esim puhjenneesta mahahaavasta. Mahahaava kyllä tuntuu ja aika helevetin lujaa siinä keskivatsalla eli navan yläpuolella.
- Anonyymi
Voi johtua myös tulehtuneista divertikkeleistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784