Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin haukkua Martinaa?!? Nauttisitte omasta tähteydestänne sen sijaan että täällä kateellisina sävellätte vihaviestejänne..
Miksi haukutte Martinaa?
12
124
Vastaukset
- aitolehmä
Olemme hänelle niin kateellisia , koska hänellä on kakki kunnossa ,
- miksi siis
Kerran "näät" Martinan idolin silmin, niin pistätkö pikku perustelun, miksi hän on niin ihana ja mitä hänessä on ihqq plussaa. Olisit oikeen kiltti, kun laittaisit vaikka 10 kohtaa. Pikku perustelutkin niille tietty.
- Tiiipsui
Martinahan on meidän kaikkien naisten idoli ja suuri roolimalli.... eikös ?!!!
- olisimpa hän!
Minä siksi kun olen niin peevelin kade.
- heinikorsi
Kateus täälläkin syynä
- same here
heinikorsi kirjoitti:
Kateus täälläkin syynä
Mäkin varmaan kuolen tähän kateuteen. Lääkärikin ihmetteli miksi olen niin vihreä. Sanoin, että olen kade Maralle.
- 22
same here kirjoitti:
Mäkin varmaan kuolen tähän kateuteen. Lääkärikin ihmetteli miksi olen niin vihreä. Sanoin, että olen kade Maralle.
Mullakin kateus iskenyt Martinaa kohtaan. olisi niin ihana odottaa muksua miehelle, joka seurustelee toisen naisen kanssa. Uu, mitä onnea...
- ffvbghhh
Olen kade niille ihanille viiksille..
- Herätys urpot!
Ei ihmisen (julkkiksen) täydy olla idoli tai ihailun kohde, JOTTEI SITÄ HAUKU... Miettikääs sitä.
Itse henkilökohtaisesti en yhtään siedä Martina Aitolehteä ja hänen tempauksiaan jne.mutten silti koe pakottavaa tarvetta haukkua silmittömällä tavalla tätä naista. (SAATIKKA HÄNEN LASTAAN.) Joten onko mussa jotain vialla?- Ite oot urpo
Kyllä mä vihaan kuules Marttia niin paljon et jos tupsahtaisi kadulla mua vastaan yksinäisellä tiellä niin kyl kuule tulis turpakeikka!!!!! Hyhh, mikä etova LEHMÄ se "nainen" onkaan kaikkine hevosenturpineen ja viiksineeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hanska-Hande
Maran kriittistä arviointia voi verrata ihailtavaan kansalaisaktiivisuuteen.
Se osoittaa, etteivät kaikki suomalaiset ole vain itsekkäitä omaneduntavoittelijoita, vaan että mukana on myös niitä, jotka kantavat vastuuta systeemin kestävästä kehityksestä.
Eläinaktivistit tekevät iskuja tarhoihin ja karjatiloille, tuoden päivänvaloon elinkeinon pimeitä puolia. Nettikriittisyydessä on sama terve ydinajatus.
Kriittiset nostavat esiin epäkohtia, että huominen olisi parempi.
(Itse en ole huomannut, että täällä olisi käyty yhdenkään syyttömän kimppuun.) - Oikein oksettaa
Minustakin se miten Tuksua ja Martinaa avoimesti inhotaan ja halveksitaan Suomessa on vain hyvä ja terve merkki suomalaisista. Suomalaiset siis ovat yhä rehellisiä ja julkiset velvoitteensa suorittavaa kansaa. Me inhoamme siipeilijöitä, niitä jotka jättävät kaiken maksamatta, valehtelevat, pettävät, ovat vailla yhtäkään meriittiä tai koulutusta, Suomessa kun arvostetaan koulutusta, silti roikkuvat julkisuudessa. Suomessa ei kukaan tuon tapainen voi ikinä menestyä, paitsi juorulehtien palstoilla ja suomi24 julkkisrjuorupalstalla.
Nämä "julkut" tulevat uppoamaan kuin huonosti tehty laiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805