Käyttölinjainen Saku-pentu hakusessa Kajaaniin

TuMatti

Eli edellinen koiramme kuoli viime kesänä, nyt alkaa puskemaan vimma koulutuskentille takaisin. Ainakin tuolla Rimpilän kennelissä näyttäs olevan pentuja tulossa, oisko teillä muita ehdotuksia? Ihan peruskoiraa etsitään, Toko lähimpänä sydäntä. Kiitos jos vaivaudutte auttamaan.

19

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötsö

Reikon,Hellraiser,Evergreys,Aufgeweckt,Musketeers,Haus Zimmermann,Wolfganger,Gaugeboren,Mithrandir,Volleshaus.
      Siitähän sitä alkuun.Kannattaa aina sitten tosiaan katsoa vähän noita yhdistelmiä joiden jälkeläisiä on tarjolla ja ennen kaikkea kerro kasvattajalle käyttötarkoitus mihin koiraa suunnittelet.

• TuMatti

Kiitos. Yritin etsiä tuohon Rimpilän Kenneliin puhelinnumeroa mutta mitään ei löydy mistään? Haluaisin tietää pentujen syntymä-ajan ja että olisko kennelin pitäjät halukkaita myymään meille koiraa. Alan tutkimaan nuita ylläolevia muita vaihtoehtoja.

• KovaLuu

Kertoilehhan kuulumisia kun jotain alkaa löytymään! Rimpilään en mäkään löytäny muita yhteystietoja ku seur. [email protected]

• kuha sanon

Käyttölinja ja Rimpilän kennel ei mun mielestä oikein täsmää...

• TuMatti

Ahaa, sitt oon hakoteillä. Pääasiana kuitenkin perusterve koira, joka saa liikuntaa ja virikkeitä. Näyttelyt ei niin kiinnosta. Pitää kuitenkin kysäsätä, jospa ei kasvattaja naurais mua pellolle kysymyksineni. Onko kuitenki asiallinen kennel?

• 14

Haet siis näyttelylinjaista. Sensen mann kennelillä pentuja saatavissa jatkuvasti. Mikäli otat mainitsemastasi kennelistä, muista kysyä myös selkä-olka-polvikuvaustulokset. Onnea etsintään:)

• Tötsö

Näyttäis juu tuo yhdistelmä olevan näyttelypainotteista.
      Pistä Googleen hakusanaksi Rimpilän kennel,niin kaikki tarvittava info yhteyden saamiseksi löytyy.

Tuosta sitten vielä yksi seka/käyttölinjaa voi kysyä,Saltzdal

• 2xsonorian

terveyttä jos haluut niin sonorian kennel. Suosittelen.§

• Sakemannin omistaja

Sonorian ei taida enään kasvattaa sakemanneja.Viim.pentue ollu 2008.Tokihan voi kasvattajaan olla yhteyksissä & kysellä.

• 15

Huoh, aina Sonoriaa..hei, siellä ei taida olla pentueita....ei ole ollut vuosiin...joten sitä on turha suositella pentua etsivälle..

• kesäpentu

Rimpilän kennelistä vaan sen verran, että maksa sitten vasta koira, kun se on rekisteröity. Suosittelen pentua ostamaan kasvattajalta, joka noudattaa kennelliiton sopimuksia.

• GaoDream

Rimpilässä näköjään pentuja saatavilla...

• 19+1

Liittyyköhän tämä kenneli tuohon toiseen viestiketjuun? Ei niin imartelevaan kylläkään... Tietääkö kukaan?

• tosi asia

Liittyy, ikävä kyllä

• helge åkersson

Spk-foorumilla pentuvälityksessä suurin osa ilmoituksista ihan asiallisia, on siellä toki muutama joita en huolisi vaikka saisi rahaa mukaan. Ylihintaisia, vanhemmilla ei tulosta tai ostotulos, suuri sukusiitosprosentti ymym. Siitä vaan tutkimaan.

• sama edessä

Komppaan edellistä. Onnea pennunhankintaan.

• tsuippa13

Koirat ja talo oli hoitajan vastuulla kun omistaja ollut lomalla reilu viikon. Hoitaja jättänyt eläimet keskenään ilmoittamatta. Omistaja saanut pari pv myöhemmin puhelun asiasta että koirat olivat onneksi hengissä ja viety hoitolaan. Asiasta poliisitutkinta ja hoitaja joutuu vastuuseen. Koiria ei ole lopetettu.

• erkki merkki

käyttölinjainen??.ymmärrän hyvin mikä se on.mut sitten nämä tusina kennelien omistajatkin sanovat,et heillä on käyttölinjaisia.eihän sellaiset koirat oo käyttökoiria,jotka huutavat ja hyppivät päivästä toiseen häkeissä.ilman et niitten kans harrastettaisiin mitään.penikoiden ostajille valehdellaan ummet ja lammet.todella rehellistä toimintaa,onneksi on paljon oikeita käyttölinjaisten kasvattajia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59