kun avomieheni kitisee mulle kun jaksan laitella itteeni,( olen kolmen lapsen äiti ja en todellakaan halua näyttää siltä että lasten hoito on väsyttävää), mutta kuitenkin itse jaksaa kattella telkkarista joka ikisen ohjelman, missä vaan on naisia ja laitettuina. Jos ei tykkää että oma muija haluu näyttää hyvältä, niin kuitenkaan ei koskaan kritisoi näitä ohjelmia.
Noh, näköjään tuo ei riitä. Kävin vakoilemassa pikkuveljeni tunnuksilla facebookissa, mitä mieheni siel kirjottelee, niin siellä hän on mun pikkusiskon jokaiseen kuvaan laitellu "tykkää". Ja mun siskoni on juur 18v täyttänyt. Itse olen 27 ja mies yli 30.
Mitään vastausta en siihen ole saanut, miks hän kuolaa niitten kuvien perään. Mulle mies kyl jaksaa jauhaa aina välillä, et mun tarttis käydä koneelta poistelemas mun kuvia, ku niit on kuulemma aivan liikaa.
No kävinki kyl poistamas ja postin samalla miehestä kuvia jotka olen ite ottanu.
Itse olen mustasukkanen ja olen monta kuukautta sitten lähteny facebookista. Mun vaisto vaan on koko ajan sanonu, että tohon mieheen ei kannata luottaa.
Miks hän ei koskaan kehu mun ulkonäköä, mut jaksaa kattella mun pikkusiskon kuvia ja pn naama kiinni ruudussa jos sielt vaan tulee sellasii ohjelmii, missä noita naisia on enemmän ja vähemmän.
Hän ite sanoo, ettei ole musta mustasukkanen. Miksei? Eikö jokainen rakastunut oo ees vähän toisesta mustis?
Ja miks minä en sais itteeni laitella, mut muut kyllä?
En tajua, ja miehestä ei irtoo mitää.
Mitä tää tarkottaa
mustasukkanen-84
1
276
Vastaukset
- Anna palaa
Luuserimiehet eivät koskaan kehu oman muijansa ulkonäköä siksi, etteivät ne muijat vain kuvittele olevansa hyvännäköisiä ja saavansa muitakin. Pidä tyttö pintasi ja pidä vaan itsesi hyvännäköisenä. Liity Facebookkiin ja tykkää kaikkien hyvännäköisten kundien kuvista. Anna palaa, mutta noiden telkkarien pimuista ei kannata välittää eikä niistä edes kuulu olla mustasukkainen. Se on huonon itsetunnon merkki. Kasvata se itsetunto, sinä olet arvokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797