Meitä yksinäisiä ihmisiä suomessa kyllä riittää. Kaikilla syynsä. Kenellä omituinen luonne, kenellä muutto työn tai opiskelujen perässä, ja joillain pitkäaikaistyöttömyys.
Avain hommahan näihin olisi että itse tekisi asia eteen jotain tai itse asiassa kaikki yksinäiset voisivat yhdessä tehdä.
Itsellä oli muutto puoltoista vuotta sitten ja viime kuukausina olen todella alkanut ajattelemaan elämääni tarkemmin. Äkkiä huomasi että töissä menee päivä ihan ok työkavereiden kans pintapuolista läppää heittäen. Töiden jälkeen ja viikonloppusin päivät meneeki ihan yksin ollessa.
Naisystävästäkin haaveilin, mut äkkiä selvis sekin ettei sellasta voi saada ilman kavereita. Kuka sellasen omituisen kaverittoman tyypin nyt haluais? Sehän on todennäköisesti jokin hullu liimaantuja. Olenkin miettinyt että olisi kiva tutustua tämän palstan kautta vaikka miespuolisiin tyyppeihin, joiden kans vois vaikka aluksi lenkkeillä ja sit joskus vaikka kuppilaan kaljalle. Homomaisia taka ajatuksia ei ole. Lähinnä se että kummatkin hyötyisi siitä siten että naisia on helpompi lähestyä kavereiden kans ja kellään ei mielenterveys menisi kaiken aikaa yksin ollessa. Plus kaveriporukat helposti ystävystyy keskenään, helpommin kuin kaks yksinäistä. Ja mehän voitaisiin olla vaikka vanhat työkaverit.
Laittakaapa mielipiteitä tälläsestä yksinäisten miesten välisestä yhteistyöstä. Itse olisin valmis. Miksi ei uskaltautuisi tälläiseen vaan mädäntyisi yksiössä lopun elämäänsä.
yks idea vaan
16
267
Vastaukset
- Keilioppi.....
Taka-ajatus on yhdyssana.
- apapap
Anteeks. Huomasin sen kyllä itsekkin ennen ku laitoin menemään tota alotusta, mutten viitsiny korjata kun mietin ettei siitä kukaan välitä.
Sun yksinäisyyden syynä omituinen luonne? - Keilioppi.....
apapap kirjoitti:
Anteeks. Huomasin sen kyllä itsekkin ennen ku laitoin menemään tota alotusta, mutten viitsiny korjata kun mietin ettei siitä kukaan välitä.
Sun yksinäisyyden syynä omituinen luonne?"Sun yksinäisyyden syynä omituinen luonne?"
Joo.
- sunnuntaifilosofi
Ei tule tapahtumaan. Moni on yrittänyt mutta tämän palstan yksinäiset eivät luovu yksinäisyydestään.
- tuopin jälki
Im too old for this shit. Ideana ihan hyvä, koittaa kokoontua yhteen samanhenkisten
kanssa, vaikka sitten tuliliemiä hieman nautiskellen, jos ei muuten onnistu. Yrittää pitää
säännöllisin väliajoin hauskaa, ettei se olis vaan sitä yksin myrtyneenä möllöttelyä.
Kyllä sulla tossa ihan hieno ajatus on ja perustelutkin. Kunpa sen viinan kans meniskin
aina niin, että se olis vaan semmoinen yhdessä toisten ihmisten kanssa nautittava
tunnelmankohotusjuoma, jota aina kohtuudella nautittaisiin. Se tahtoo pirulainen ottaa aina vaan isompaa roolia ittelleen, mitä kauemmin sitä käyttää. Mutta oikeilla jäljillä olet
tuossa, niinkauan kun se ei johda mihinkään idioottimaisuuksiin. - t3tsdt4tsd
Koitin viime vuonna tälläistä järjestelyä tämän palstan kautta, mutta homma kusahti siihen kun persoonat ja mielenkiinnon kohteet olivat niin erilaiset. Yksinäisyys ei sinänsä ole kovin kummoinen yhdistävä tekijä.
Missäpäin asut ap? Ite pääkaupunkiseudulla. - Ystävät-facebookissa
Facebookista löytyy sellainen sivu kuin Ystävät. Menkääpäs sinne etsimään toisianne. Siellä voitte löytää toisenne helpommin kuin täällä.
- ghjwrt5
munkaverittomuudesta ei tehdä kokokansan hupia, varsinkaan mun omalla naamalla
- hyvä ehdotus
Tässäpä ideaaa tuolle Opel 12- körrille. Hän vain jahtaa naisia ja seksiä. Mutta tuo kaljoittelu ei hänelle sovi eikä varmaan ole hyvää ajankulua sinulekkaan. MIksi ihmissuhteisa pitäisi aina olla seksiä.
- 34535343453
Ideassa ei ole mitään vikaa ja se on ihan hyvä idea.
Ongelma on osittain siinä että tämä palsta on huono paikka hakea oikein minkäänlaista seuraa. Jos ei ihmiset ole muuten vain katkeria ja turhautuneet jo tilanteeseensa niin sitten oma-aloitteisuuskyky puuttuu täysin.
Yksi ongelma myös liittyy tuohon "miesten väliseen ystävyyteen". Eli joko ei haluta ns. kilpailijoita tai sitten vaihtoehtoisesti tuollaista pidetään "homoutena" jos tutustutaan toisiin (muita kautta kuin joitakin perinteisiä kavereiden kautta/työn kautta/koulutuksen kautta.
Yksi suurimmista ongelmista on myös se että ihmisten mielenkiinnon kohteet ovat niin yksipuolisia että jos ajatukset eivät sovi tuossa asiassa kohdilleen niin on lähestulkoon mahdotonta saada seuraa. Saati sitten että muuten pitäisi "tulla toimeen" toisenlaisenkin tyypin kanssa.
Mutta on kyllä totta että on helpompaa lähestyä muita vaikka kahdestaan kuin täysin itsekseen.
Uskon myös että tuo voisi onnistuakin mutta vain jos löydät samanhenkisiä tyyppejä ja samoista asioista kiinnostuneita mistä itsekin pidät. - joojoo joonajou
ei saa lannistaa. itse olen ihan tämän kannalla! Kuinka moni lähtee tähän nyt sanoo hep ja kertoo mistä päin on. Itse olen Helsingistä! HEP!
- M22 pks-
Hep!
- Helsingistä!
Hep!
- japenaattori
Hep! Helsingistä. Mulle sopii viikonloppuna kaljottelu. 25v mies
- tyhmä kysymys
vai niin. tarviiko aina kaljoitella.?
- japenaattori
Miks ei tarvitsis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376