mtv 3

vääpeli 1

Muuramen kunnanjohtaja kertoi juuri uutisissa,etteivät voi ott turvapaikan hakijoita,koska resursseja ei ole.Onko meillä niin hyvin talous kunnossa,että tällainen invaasio on järkevää

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan oikein on

      Järkeviä ovat kun eivät ota aikapommia itselleen niinkuin Lieksa jolle pasahtaa mamukulut kontolleen muutamanvuoden kuluttua!

    • Seurailija

      Aika monta maahanmuuttajiin kohdistuvaa avausta olet jaksanut taas viime päivinä tehtailla. Siihen sinulla on täysi oikeus. Tekstisi on niin tunnistettavaa samana toistuvan välilyöntivirheen takia. Hyvää jatkoa vaan valitsemallasi uralla!

    • ToivottomiaTapauksia

      Ei kukaan ota vapaaehtoisesti ikuista riesaa, paitsi Lieksan sinisilmä kukkahatut.

      Kyllä se teillekin vielä kalloon kalahtaa, vaikka vaikuttaa umpiluulta!

    • hopi, hopi

      Sie salapolliisi, miksi et mainihe nimeltä jos tiiät kuka on kysseessä?

    • hullut herrat

      Mikä vimma on eräillä täytää Suomi pakolaisilla joka niemeen notkoon saareimaan
      pitäis kuulema perustaa pakolaiskeskuksia ?

      • teatteri must go on

        Sama tyyppi kirjoittelee näitä juttuja kukkahatuista ym. Ei ole enää uskottavaa. Vaihda viimein levyä. Lieksan talous on täyttä rautaa nyt ja tulevaisuudessa. Aika ajoin pitää mallin vuoksi vetää näitä heikost menee puheita ja taas sitten vuoden vaihteessa tulee todeta et hiton hyvin meni sittenkin. Tämä sama laulu on useimmilla kunnilla.


      • Joo uskotaan
        teatteri must go on kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjoittelee näitä juttuja kukkahatuista ym. Ei ole enää uskottavaa. Vaihda viimein levyä. Lieksan talous on täyttä rautaa nyt ja tulevaisuudessa. Aika ajoin pitää mallin vuoksi vetää näitä heikost menee puheita ja taas sitten vuoden vaihteessa tulee todeta et hiton hyvin meni sittenkin. Tämä sama laulu on useimmilla kunnilla.

        #Lieksan talous täyttä rautaa.#

        Kaulaanne myöten ravassa ryvette!


      • Saatanallinen juoni

        Miksi suositaan muslimiturviksen hakijoita?


      • miettikää
        teatteri must go on kirjoitti:

        Sama tyyppi kirjoittelee näitä juttuja kukkahatuista ym. Ei ole enää uskottavaa. Vaihda viimein levyä. Lieksan talous on täyttä rautaa nyt ja tulevaisuudessa. Aika ajoin pitää mallin vuoksi vetää näitä heikost menee puheita ja taas sitten vuoden vaihteessa tulee todeta et hiton hyvin meni sittenkin. Tämä sama laulu on useimmilla kunnilla.

        Osalle kaupungin työntekijöistä maksetaan palkka velkarahalla.


    • hullut politikot.

      Milloinhan tämä poliittinen väärä uskonto suunta kokee loppunsa ,
      Aika on kypsää kauraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe