minulla oli paperillinen narttu sakemanni 9,5v vuotta.jouduttiin lopettaan vaikeaan selkäsairauteen.(tellu) oli kuin unelma.totteli,oppi,osasi käyttäytyä.se sai hienon kasvatuksen asiasta ymmärtävältä kasvattajalta.
sit meni reilu puolivuotta kun hain/sain narttusakemannin ei mitään ymmärtävältä perheeltä.jälkeen päin ajatellu tehtailuksi heidän koko hommaa.koiralla ei papereita,ei järkee,käy kiinni heti jos on sen alueella.(luna)omaa erittäin voimakkaan suojeluvietin.liikennevaloissa joku kattoo vierellä päälle niin hyvä ettei mene lasin läpi.eli melko seko tapaus ollu koko ajan.voi olla että on poika äiti tapaus.
en koskaan enää osta sellaisesta paikasta mikä ei ole kirjoissa ja kansissa sakemannien kasvattajana.2,5 vuotta taisteltu nyt itse sen kanssa jotenkin pärjää mutta kukaan muu ei tule kysymykseen,hoito asioissa tilanne erittäin hankala.
eli jos havaitsen vastaavan laisen paikan kun se mistä luna tuli niin käräytän aivan varmaan.miksei näitä tehtailijoita raysata kun kaikkee muutakin ratsataan.
kaksi erilaista
1
97
Vastaukset
- parihunttii
Niille vaan riittää asiakkaita. Siinä syy tehtailuun. Parempi olisi hankkia rekisteröityjä ja testattuja pentuja ulkomailta. Hinta halpa Suomen hintoihin verrattuna. Hyvän käyttölinjaisen sakun saa nyt Espanjasta parilla huntilla. Myös Belgian hinnat halpoja. Karthagoo etc. hyvää sukutauluista löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736